Tanácsot kérnék! 2007 Trajet CDRi 2,0 váltójánál tapasztalható hiba, hogy néha lehetetlenség 1-be tenni (2-4-st mindenkor jól veszi), máskor vaj puhán veszi. Pár hónapja volt 1-3 szinkron gyűrű csere a váltóban, akkor frissiben jó volt. Tapasztalok még olyat, mint hogy ha a motor "billegne" előre menetből hátramenetbe indulásnál ill. fordítva. Ez pl. egy szűkebb parkolásnál szükséges mozgás. Ha valaki találkozott már ilyesmivel, kérem írja meg, hogy miket cserélve szűnt meg ez a hibacsoport. Esetleg a váltó bowden gumiágyas csatlakozása lehet kipurcanva?
Van még pár megmaradt alkatrészem: 2db. első ajtó és egy bal első központizár,
A fekete fém alkatrész a képen az első lökhárító jobb és a bal széle alatt levő fém merevítő aminek az anya csavarja rá szokott rohadni a menetre és letörik levételkor. valamint szét is szokott rohadni. Ez meg új gyári.
Van még váltóhoz 3-4 fokozat közé szinkronagy, pár tűgörgő a váltóba, tűgörgő alá a hengeres futófelület, A hátsó ablaktörlő motorhoz anyacsavar a tengelyre meg ami a képeken van. Ha valaki szeretné megjavíttatni a hátsó ablaktörlőjét, bontóban szerezzen Hyundai Accent 2001-2006 közötti autóból hátsó ablaktörlő motort. Át tudom alakítani, hogy jó legyen Trajetbe.
Szia. Első körben a nyomásszabályzó szelepet cseréld. Gyakran el szokott romlani. Ez szabályozza a motor fordulatszámát, azzal, hogy növeli vagy csökkenti az üzemanyag nyomást a közös nyomócsőben. Vagy első körben egy otthon is elvégezhető résolaj mérést végezz el.
Élő adatok számítógépes vizsgálata során lehet figyelni a nagynyomású üzemanyagrendszer változását a gázpedál nyomásához viszonyítva. Ha nem azonosan változik a nyomás a gázpedál mozgatásával akkor az elsőnek említett nyomásszabályozó szelep a cserés.
Üdv tagok! Problémám van a Trajettel. A tünetek a következőek. Gázadásra van, hogy nem reagál, olyankor a motorhibajelző világít. Van olyan is, hogy késleltetve emeli a fordulatot és olyan is van, hogy 1100-as fordulatig emelkedik csak fel a fordulata. Ki lett olvasva! A szerint gázpedál szenzor/ folytószelep. Az előbbi cserélve lett, de nem változott semmit. Utóbbi meg ha jól tudom nincs is benn. 2.0 crdi. Teljesen tanácstalan vagyok. Tud valaki segíteni?
Bocs, de ha nem akarsz szívni vele akkor nem veszel ilyet. dízel manuális váltó katasztrófa. Előny, nincs kettős tömegű lendkerék. Hátrány: Nincs kettős tömegű lendkerék és a váltó szinkronokat szétveri.
Adott egy 2006-os évjáratú Hyundai Trajet 2.0 CRDI a műszerfal egységen nem mükődik semmi,ez alatt értem a vízhőfok jelzőt az üzemanyag szintjelzőt a fordulatszámmérőt a kilométerórát illetve a kilométeróra állást.
A figyelmeztető jelzések müködnek.
Létezik ezeknek külön biztije,vagy mi lehet erre a gyógyír ??
Továbbá mi lehet annak az oka,hogy csak a 2 leghátsó hangszoróm müködik ?
Válaszokat előre is köszönöm !
Ha valski tudna linkelni egy magyar szerelési kézikönyvet azért is hálás lennék.
Azokhoz fordulok elsősorban, akiknek 2001-es (vagy hasonló) évjáratú 2.0 benzines (136 LE), automata klímás Trajetük van.
Egyrészt arra lennék kíváncsi, hogy Nálatok meddig megy fel a vízhőmérséklet jelző műszer mutatója.
Másrészt arra, hogy ontja-e a forró levegőt, ha max.-ra állítjátok a hőmérsékletet, illetve automata állásban felmegy-e a fűtésmotor fordulatszáma 4 ventilátorlapát állásig.
Az enyém nem fűt eléggé, és arra gyanakszom, hogy nem éri el az üzemi hőmérsékletet, ezért nem tud elég hőt leadni. Talán rossz a termosztát.
Műszerfal kép itt. (Arra az esetre, ha nem működne a link, írom, hogy a mutató alulról sorrendben: 0 - kicsi - nagy - kicsi, vagyis a második kicsi jelölés fölött van egy kicsivel.)
A vízrendszert átmosták, a középső konzolt kiszerelve megtisztítottam a belső hőmérséklet érzékelőt, a hűtőfolyadék szint rendben, mégsem tud forró levegőt fújni. Automata állásban szabályoz, de sosem megy el 4 ventilátorlapát ikonig, max. 3-ig. Ha kézzel maximális 32 fokra és maximális fordulatszámra állítom, akkor sem fúj forró levegőt, de még meleget sem, inkább langyosat.
Sajnos ilyesmivel a szerelők nem szeretnek/ nem érnek rá bíbelődni. Ha tudtok, küldjetek képet - a szerelő meggyőzésére :)
Lenne egy olyan problémám, hogy a Trajetem 3. porlasztója hiába lett javíttatva mégis folyamatosan bekormolódik/beég! Mitől lehet ez? Várom tisztelettel a válaszodat!
Sziasztok! Tudja esetleg valaki, hogyan tudom kicserélni a Trajetem (2006. gyártás, 2.0 crdi) ventilátor előtét ellenállását itthon? Csak 4. fokozatban működik a ventilátor, szerintem az lesz a probléma, csak nem tudom, hol keressem, hogy kezdjek hozzá a kiszereléshez... Köszönöm előre is!
Trajet 2006-os küszöböt keresek. Van olyan autó típus, aminek megegyezik esetleg a méretei? (Azt mondták, hogy esetleg a Volkswagen Sharan egyezhet vele. De melyik típusa és évjárata?)
Autodoc app-ot tölts le és 18076Ft.-ért van Thermotec mágneskuplung, és kuplungtárcsa külön, vagy komplett kompresszor 61000Ft.-ért. Én rendeltem már innen és egy hét alatt megjön.
Eladjuk a jól bevált 2006-os benzin-gázos Trajetünket új autó vásárlása miatt. 5 évevettük külföldrő, azóta folyamatosan karbantartjuk (pl. Klímakompresszor, vezérlés, kuplung nem rég cserélve) Az autó műszakilag teljesen rendben van, a hátsó ablaktörlő és a központi zár kivételével. A karosszéián vannak kisebb nagyobb karcolások, illetve már a hátsó kerékívek felújítása is igen időszerű lenne. Mivel sürgős a dolog ezért nem ebből akarunk meggazdagodni. Ha érdekel valakit, a számom: 06204949067. Előre is köszi az érdeklődést!
Szevasztok.S.O.S. 2.0crdi menet közben leáll.mint ha levenném a gyújtást. U0009 hibakód sokszori inditózás után indul újra.aztán gondol egyet melegen nem indul újra pl.megállok bevásárolni.
Én úgy tudom, hogy csak kompletten árulják az ékszíj tárcsával együtt. Nekem a tekercs égett le annak idején, és a tekercselő, akihez elvittem simán tudta újra tekercselni.