Szia, ha egy regi darabot akarsz felújítani akkor a költség attól függ mennyire újítod fel és van e olyan munkafázis amit magad végzel el vagy mindent szakemberre, profi műhely végez.
Egyelőre egy lelkes érdeklődő vagyok, és érdekelnének a tapasztalatok, vélemények, hogy rászánjam e magam egy Wranglerre? Nagyon tetszik a hangulata, kinézete stb, viszont valszeg csak egy régebbi darabot tudnék jelenleg venni, és nem tudom milyen költségekkel kell majd kalkulálni a továbbiakra (alkatrészek, szervíz stb).
Mennyire használtat szabad még megvenni? Van egy határ ami fölött már nem éri meg a bajlódást?
Véletlenül találtam a forumra, illetve arar a mondatodra, hogy " összes Jeep Wrangler, XJ, ZJ, WJ stb...szerelési könyvet ('87-2015-ig) tudod küldeni, ha szükség volna rá"
Építek egy 2000-es 2.5-ös Tj-t, és biztos jól jönne egy szerelési útmutató, vagy alkatrész lista, hogy mi hiányozhat. Tudsz rajtam segíteni?
Új gazdát keres négy db BFGoodrich Mud-Terain T/A LT 245/75 R16 120/116Q M+S gumi. 2005-06-ban hasznaltam, azóta garázsban pihennek Régiek, kopottak, nem közútra, csak játékhoz... :)
ma cseréltem olajat előtte a szerelő 10w40-et rakott bele, most 15w40-et kapott és ég és föld a különbség!! csendes lett, van olajnyomás rendesen, visszajött az alapjárat, nem is hittem volna, hogy ennyit számít!!
beszéltem a sráccal, ő azt mondja hogy az osztóműben van a sebmérő kihajtás lehet hogy más osztómű került rá vagy valami áttétel változtatás történt az előző tulajnál
lehet hogy mérföldes óra volt benne anno, és átcserélték km/h-ra bár nem tudom van-e áttétel különbség a két műszer között, talán csak úgy tudod meg mi az igazság ha szerzel egy bontott órát és azzal megnézed jót mutat-e?van egy profi jeepes Szekszárdon talán ő tudja, ha kell emailben megadom a számát
Általában ha magán személytől jön, akkor olyan 40-45 euró a határ, onnan vámköteles, ha cégtől jön, akkor meg asszem 22 euró. Ha futárcég hozza, bizonyosan betartják a vámszabályokat, ha posta, akkor random...