Tudja esetleg valaki, hogy a belga Volvo XC70-esekbe raktak-e kályhát, amihez lehet kérni itthon a Volvonál az állófűtés szoftvert?A másik kérdésem, hogy hogyan tudhatom meg egy külföldön eladó XC70-ről látatlanul, hogy van-e benne szintszabályzó? A gyári vonóhorgosokban mindegyikben van? Sok laikusnak, ha nem első tulajdonos fogalma sincs róla, mi a pontos felszereltsége a kocsijának. Esetleg az alvázszám alapján le lehet kérdezni Mo.-on?
Ha esetleg valakinek van egy leinformálható, átnézethető, jó állapotú 2002-2007 évjáratú, eladó XC70 D5, automata autója Summum felszereltséggel, 300E Km alatti futott km-rel, akkor ne tartsa magában! Köszönöm.
Kvázi látatlanba vettem egy 2003 évjáratú XC70-et. (D5, automata)
Motorja szépen jár, jól húz, szépen vált, de vmi gond van sztem a hajtással. Kérlek segítsetek!!!
80-100km/h-s tempónál ha leveszem a lábam a gázról vmi csapágy brutálisan nekiáll búgni! + ha csak kicsi távot gurulok, akkor pedig olajszagú fehér füst jön valahonnét.
Ismert hiba ez? A közelünkben sajnos nincs Volvo szerviz, így szeretném megtudni, h mi lehet a baj, mielőtt a "csodás vidéki szerelők" nekiállnak találgatni...
Köszönöm előre is!
Ha esetleg vki tapasztalt ilyet, kérem csörgessen meg: 30/916-7277.
Egy kis segítség kéne! Volvo xc70 2008-as 185 le. Hidegen szépen jár de ahogy bemelegszik alapjárati fordulat körül remeg a motor mint egy traktor mintha kihagyna egy henger. Ha felette van kisimul és ha nyomom neki nem rángat megy mintha semmi baja nem lenne. Porlasztót most cseréltem nem csipi az olajat sem. Hibakód nincs. Hengerfej felújítva. Légtömegmérő cserélve. Most már nem tudom mi lehet a probléma. A puha hidrotőkék cserélve. Segítsetek!
Sziasztok! XC 70 em van 2006 os 6 sebességes automata. Gyorsításkór 1800-2000 közt olyan mintha rossz lenne az út. Utána kisimul. Mi okozhatja ezt? Ha 2000 felett tartom akkor nincs ez a hiba. Bár egy automata kocsival nehéz így járni mert előbb elvált ha nem nyomom.
Udv a tagoknak! XC70 vásárlásat tervezem,2004utánit D5 automatat.Melyik motorral gazdasagosabb szerintetek? 163vagy 185 Lovas?Nagyreszt autopalyan hasznalnam,es eves szinten kb 50ezer km amit mennek vele! Esetleg konkret evjarat ajánlat valakinek,mikor voltak a legkiforrottabb legmegbizhatok ezek az autok?Esetleg a 2007nutáni modellek? Udv Peter
egy 2006-os D5 185 lovas 6-os geartronicos motor+váltó kombinációs autóm van, jelenleg 325.000 km van benne.
Eddig cserélve volt a a szeleptömb + olaj az automatában kb. 2013-ban, akkor még csak 245.000 km volt az autóban.
Azóta nem rég az összes motor tartó bak és az összes lenégcsillapító is, hátul Nivomatok vannak, az elég drága volt, úgy 170.000 Ft darabja.
Most sajnos a legújabb probléma a hajtás körül lesz.
Vidéken nincs igazán rendes szerviz, ahol hajtást vagy automataváltót ismernék vagy javították volna valaha, legalábbis én nem tudok olyan helyről, ahol sok a tapasztalat.
Ezért egyrészt érdeklődnék, hogy ki hova vitte az autóját hajtásproblémával vagy milyen jellegű hibákkal találkoztatok?
Nekem jelenleg olyan gondom van, hogy a hátsó ülésen ülve Ikarus busz jellegű halkan búgó diffi szerű hang hallható, ami ha csak gurul az autó, akkor megszűnik.
Szervizben erről semmit se akarnak tudni, nem is értik, hogy mi a hiba, nem hallják. Azt se látták, hogy folyt a hátsó diffi és azt se tudták, hogy kene benne időnként olajat cserélni.
Hova jártok hajtással kapcsolatos hibákkal szervizeltetni? Milyen hibákkal találkoztatok és milyen összegbe kerültek?
Sziasztok! 2005-ös, 2.5T, benzines kocsival kapcsolatos a kérdés. Tapasztalatotok alapján elképzelhető-e, hogy egy 200 km-es út alatt egy defektes helyett felrakott, azonos méretű de más perszámú negyedik kerék kinyírja az osztóművet vagy haldexet?
2005 környéki XC70 vásárlását tervezem, automata váltóval. A 185 le motorral szeretném, tudomásom szerint ehhez már 6 fokozatú az automata, amíg a 163 le változathoz 5 fokozatú. Kérdésem, hogy mire figyeljek oda? Nyilván átnézetem majd egy szervízben. Minden észrevételt szívesen fogadok.
Régi név: Castrol SLX Professional for Volvo Cars 0W-30 A legkorszerűbb Volvo motorok követelményei alapján fejlesztett, kiemelkedően üzemanyagtakarékos szintetikus (egyedi Fluid Strenght Technology) motorolaj. ACEA A1/B1, A5/B5-08; API SL; ILSAC GF-2; BMW LL-01 FE
1) kormánymű hibáját kezd el megszervezni javításra (ha időben szerzel be mindent, azaz ráérsz, akkor gazdaságosabban jössz ki).
2) alánézni az autónak, mert lehet bármi más is (nekem egy erdélyi út után kiesett egy csomó küszöbvédő-rögzítő bolha)
3) a lengéscsillapítót nem biztos cserélni kell, hanem a torony rögzítését kell ellenőrizni (jobb kerék le), mert lehet kopog a perselyében. Ha a meghúzás nem segít, akkor szét kell szedni.
Én sem tudok mást mondani, csak megerősíteni, hogy ilyen. Szerintem egyébként előny ez a "közúti hajózás" érzés, de máshogy kell kanyarodni, nyomni. A magas felfüggesztés és a puha rugózás teszi, meg a hatalmas tömeg, a fizika csodája lenne máshogy. Engem a bólintva fékezés zavart eleinte, de most már messziről, nagyon visszafogottan lassítok, ha tervezhető a megállás (kereszteződések, stb), és így nem "bólogatok" vele. Kanyarodni pedig finoman. Azért is, hogy a gyalogosok jól megnézhessék, ahogy ez a szép hosszú jármű elfordul előttük :) :).
Gyorsításkor érdemes kicsit dinamikusabban, 2000 körül pörögve az enyém észrevétlenül vált, szinte alig van rezzenésnyi nyomatékváltozás, illetve gázelvétellel egy idő után megtanultam, hogy én váltassak vele.
Múlt nyár óta használok egy 2008-as XC70-et. Egészen fantasztikus jármű, nagyon sok kellemes meglepetést okozott.
Azonban ahogy az idő telik, lassan az első szervizelések is előtérbe kerülnek. Valójában egy ablakkeretnél lévő gumi cseréje az első dolog, megvetemedett, akadályozza az ablak felhúzását, nincs vele gondom, előfordul, jövő héten szerelik.
Ugyanakkor pár napja egyfajta kapaogást hallok döccenőknél, úgy hallom, a jobb első kerék felől, de inkább csak a jobb oldal a biztos. A kopogás olyasmi, mint amikor régen használt Toyotámban anno a stabilizátorokat és szilenteket kellett cserélni (remélem, jól írom és jól emlékszem).
A szevizben megvizsgáltattam, és minden első futóműalkatrészt rendben találtak és jó állapotban, a kormányműnél jeleztek egyfajta kezdődő "lógást".
A próbaúton a szervizes is egyértelműen hallotta a kopogást.
- Egyik tipp az volt, hogy esetleg lengéscsillapító probléma lehet, vagy annak rögzítése, valahol.
- A másik, hogy esetleg a kormánymű "lazulás", "lógás", amit egyszer úgyis meg kell csinálni, illetve felújítani.
A javaslat az, hogy előbb újítsuk fel illetve cseréljük a kormányművet, majd ha megmarad, utána lengéscsillapító, mert ugyan lehet annak kopogó hibája, de sokkal ritkább, illetve kevésbé valószínű.
Érdekelne szélesebb szerviztapasztalattal rendelkezők véleménye, hogy mit érdemes nézni, merre érdemes lépni.
Az autón amúgy menet szempontból semmi észrevehető nincs.
Korábban futómű beavatkozás, csere, javítás nem volt, az autó régebben külföldön járt, nyár óta a BP-i kátyús utakon sajnos nem mindig tudok mindent időben kikerülni.