Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

öcsi1981 Creative Commons License 2019.10.29 0 0 39

sziasztok. szeretnék egy kis segítséget kérni. szeretnék egy xc70 venni 2006 os. Mire érdemes figyelni mik a tipikus hibák? manuális.

dhzsigmond Creative Commons License 2019.09.14 0 0 39

Keves Urak !  Keresek XC70/2009-es autóhoz 18"-os gyári aluminium felnit 4 vagy 5 db-ot.  Minden megoldás érdekel. Köszönöm. Dabasi

 

Gyoze Creative Commons License 2019.08.16 0 0 38

Sziasztok!

 

volvo xc 70 d5 (2005) tipushoz 

 

milyen fajta hűtővíz kell?

 

koszi

btzh Creative Commons License 2019.01.16 0 0 37

Sziasztok!

 

Tudja esetleg valaki, hogy a belga Volvo XC70-esekbe raktak-e kályhát, amihez lehet kérni itthon a Volvonál az állófűtés szoftvert?A másik kérdésem, hogy hogyan tudhatom meg egy külföldön eladó XC70-ről látatlanul, hogy van-e benne szintszabályzó? A gyári vonóhorgosokban mindegyikben van? Sok laikusnak, ha nem első tulajdonos fogalma sincs róla, mi a pontos felszereltsége a kocsijának. Esetleg az alvázszám alapján le lehet kérdezni Mo.-on?

Ha esetleg valakinek van egy leinformálható, átnézethető, jó állapotú 2002-2007 évjáratú, eladó XC70 D5, automata autója Summum felszereltséggel, 300E Km alatti futott  km-rel, akkor ne tartsa magában! Köszönöm.

Twintomi81 Creative Commons License 2018.03.21 0 0 36

Sziasztok! 

 

Teljesen új és zöldfülü vagyok xc témában... 

Kvázi látatlanba vettem egy 2003 évjáratú XC70-et. (D5, automata) 

Motorja szépen jár, jól húz, szépen vált, de vmi gond van sztem a hajtással. Kérlek segítsetek!!! 

80-100km/h-s tempónál ha leveszem a lábam a gázról vmi csapágy brutálisan nekiáll búgni! + ha csak kicsi távot gurulok, akkor pedig olajszagú fehér füst jön valahonnét. 

Ismert hiba ez? A közelünkben sajnos nincs Volvo szerviz, így szeretném megtudni, h mi lehet a baj, mielőtt a "csodás vidéki szerelők" nekiállnak találgatni...

Köszönöm előre is! 

Ha esetleg vki tapasztalt ilyet, kérem csörgessen meg: 30/916-7277. 

 

Köszönöm : Tomi 

vzoli030 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 35

Sziasztok!

Egy kis segítség kéne! Volvo xc70 2008-as 185 le. Hidegen szépen jár de ahogy bemelegszik alapjárati fordulat körül remeg a motor mint egy traktor mintha kihagyna egy henger. Ha felette van kisimul és ha nyomom neki nem rángat megy mintha semmi baja nem lenne. Porlasztót most cseréltem nem csipi az olajat sem. Hibakód nincs. Hengerfej felújítva. Légtömegmérő cserélve. Most már nem tudom mi lehet a probléma. A puha hidrotőkék cserélve. Segítsetek!

Bobbex Creative Commons License 2017.10.02 0 0 34
Gabesz647 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 33

Sziasztok! XC 70 em van 2006 os 6 sebességes automata. Gyorsításkór 1800-2000 közt olyan mintha rossz lenne az út. Utána kisimul. Mi okozhatja ezt? Ha 2000 felett tartom akkor nincs ez a hiba. Bár egy automata kocsival nehéz így járni mert előbb elvált ha nem nyomom.

Dr TLC Creative Commons License 2016.12.16 0 0 32

Udv a tagoknak! XC70 vásárlásat tervezem,2004utánit D5 automatat.Melyik motorral gazdasagosabb szerintetek? 163vagy 185 Lovas?Nagyreszt autopalyan hasznalnam,es eves szinten kb 50ezer km amit mennek vele! Esetleg konkret evjarat ajánlat valakinek,mikor voltak a legkiforrottabb legmegbizhatok ezek az autok?Esetleg a 2007nutáni modellek? Udv Peter

Grote Creative Commons License 2016.10.24 0 1 31

Közben megoldódott, jó kezekbe került az autó.

A megfelelő szerviz pedig az Udvari Automobil Pesten.

Értenek hozzám csak Volvo-t szervizelnek.

Grote Creative Commons License 2016.10.14 0 0 30

Sziasztok,

 

egy 2006-os D5 185 lovas 6-os geartronicos motor+váltó kombinációs autóm van, jelenleg 325.000 km van benne.

Eddig cserélve volt a a szeleptömb + olaj az automatában kb. 2013-ban, akkor még csak 245.000 km volt az autóban.

Azóta nem rég az összes motor tartó bak és az összes lenégcsillapító is, hátul Nivomatok vannak, az elég drága volt, úgy 170.000 Ft darabja.

 

Most sajnos a legújabb probléma a hajtás körül lesz.

Vidéken nincs igazán rendes szerviz, ahol hajtást vagy automataváltót ismernék vagy javították volna valaha, legalábbis én nem tudok olyan helyről, ahol sok a tapasztalat.

Ezért egyrészt érdeklődnék, hogy ki hova vitte az autóját hajtásproblémával vagy milyen jellegű hibákkal találkoztatok?

 

Nekem jelenleg olyan gondom van, hogy a hátsó ülésen ülve Ikarus busz jellegű halkan búgó diffi szerű hang hallható, ami ha csak gurul az autó, akkor megszűnik.

Szervizben erről semmit se akarnak tudni, nem is értik, hogy mi a hiba, nem hallják. Azt se látták, hogy folyt a hátsó diffi és azt se tudták, hogy kene benne időnként olajat cserélni.

 

Hova jártok hajtással kapcsolatos hibákkal szervizeltetni? Milyen hibákkal találkoztatok és milyen összegbe kerültek?

 

marcony Creative Commons License 2016.03.27 0 0 29

Nem erről beszélgettünk... :-))

Előzmény: vmotors (28)
vmotors Creative Commons License 2016.03.27 0 0 28

"Akinek van pénze majomra,legyen pénze banánra is!" :D

Előzmény: marcony (26)
unclegaspar Creative Commons License 2016.02.23 0 0 27

Sziasztok! 2005-ös, 2.5T, benzines kocsival kapcsolatos a kérdés. Tapasztalatotok alapján elképzelhető-e, hogy egy 200 km-es út alatt egy defektes helyett felrakott, azonos méretű de más perszámú negyedik kerék kinyírja az osztóművet vagy haldexet?

Ha igen, akkor kuka/csere?

Köszönöm!

marcony Creative Commons License 2016.01.27 0 0 26

Jó! :-)))

 

Teljesen igazad van. Erre nem gondol az ember, pedig jogos.

 

Azonban most te is kezdjél számolni.

Számítsd ki a kéttömegű kuplung élettartamára azt a fogyasztástöbbletet, ami az automata-váltónál fellép.

Számolj csak 0,8 l/100 km.-el.

 

Hiszem, hogy el fogsz gondolkodni te is. :-))

 

Üdv:

M

Előzmény: vmotors (25)
vmotors Creative Commons License 2016.01.21 0 0 25

Majdnem annyi mint egy kéttőmegű lendkerék,kuplung szett csere

Előzmény: marcony (24)
marcony Creative Commons License 2016.01.04 0 0 24

Az ilyen idős autókban sok km. van.

200-250 de inkább több.

 

Ha nem nő vagy, és megtanultál váltani, manuális váltóval vegyed.

Váltójavítás: cca. 300 000 Ft.

Előzmény: Matt9HUN (23)
Matt9HUN Creative Commons License 2015.11.22 0 1 23

Sziasztok!

 

2005 környéki XC70 vásárlását tervezem, automata váltóval. A 185 le motorral szeretném, tudomásom szerint ehhez már 6 fokozatú az automata, amíg a 163 le változathoz 5 fokozatú. Kérdésem, hogy mire figyeljek oda? Nyilván átnézetem majd egy szervízben. Minden észrevételt szívesen fogadok. 

 

Köszönöm előre is!

Máté

Bobbex Creative Commons License 2015.01.08 0 0 22

 

A Castrol Webshop ára VOLVO olajra:

 

Castrol Edge 
Professional Titanium 
VOLVO Cars A5 0W-30
1 literes
Ár: 3 650 Ft

RészletekKosárba

Régi név: Castrol SLX Professional for Volvo Cars 0W-30 A legkorszerűbb Volvo motorok követelményei alapján fejlesztett, kiemelkedően üzemanyagtakarékos szintetikus (egyedi Fluid Strenght Technology) motorolaj. ACEA A1/B1, A5/B5-08; API SL; ILSAC GF-2; BMW LL-01 FE

Bobbex Creative Commons License 2015.01.08 0 0 21

Ilyent lehet venni:

 

http://www.oilchangekits.com/oil-change-kits/xc70-oil-change-kit-11-13.html

 

8 Quarts / 8 Liters of Engine Oil*

  • Castrol SYNBLEND 5w-30   $6.50
  • Pentosin High Performance 5w30   $7.99
  • Castrol EDGE w/ SPT "European Formula" 0w-30   $8.99
  • Mobil 1 0W-40   $7.99
  • Liqui Moly Synthoil Energy 0w40   $7.99

Qty: Available Oil Filters*1 x Cartridge Oil Filter (Volvo 30750013) [MANN Filter]

Our Best Price:$61.54

 

marcony Creative Commons License 2014.11.14 0 0 20

Nekem az tűnt fel, hogy milyen kicsi.

Nagyjából  fele, mint az A-6 ban.

Előzmény: Bobbex (17)
Bobbex Creative Commons License 2014.03.20 0 0 19

Pollenszűrő:

 

  • Japanparts JFAALR5, 3261 Ft
  • MannFilter MACU2733, 10154 Ft (?)
  • Valeo VA715597, 4098 Ft
  • Filtron K1237, 6096 Ft
  • Filtron K1237A, 9017 Ft

 

 

 

Előzmény: Bobbex (16)
Bobbex Creative Commons License 2014.03.20 0 0 18

Légszűrő:

  • MANN FILTER C35177, 8164Ft
  • ALCO MD8418, 5462 Ft
  • BLUE PRINT ADF122204, 5164Ft
  • FILTRON AP165/6, 10668Ft (olajshop)
Előzmény: Bobbex (15)
Bobbex Creative Commons License 2014.03.20 0 0 17

hát nem egyszerű helyen van a pollen szűrő:

https://www.youtube.com/watch?v=fLREwSu3uRY

 

B

Előzmény: Bobbex (16)
Bobbex Creative Commons License 2014.03.20 0 0 16

Pollenszűrő:

 

Japanparts JFAALR5, 3261 Ft

MannFilter MACU2733, 10154 Ft (?)

Valeo VA715597, 4098 Ft

 

Melyiket vegyem? A kérdés magamnak is szól :-)

 

Bobbex Creative Commons License 2014.03.20 0 0 15

Légszűrő:

  • MANN FILTER C35177, 8164Ft
  • ALCO MD8418, 5462 Ft
  • BLUE PRINT ADF122204, 5164Ft

melyiket érdemes megvenni? (forrás: Bárdi Autó)

 

Attes77 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 14

Sziasztok!

Esetleg érdekelné valakit a következő?
Volvo HDD RTI Europe
S60 MY11-, S80 MY12-, V40 MY13-, V60 MY11-, V70 MY12-, XC60 MY11-, XC70 MY12-
VCC Part No. 31374023AA Denso Part No. 104642-9070
Includes Map: V30.13.02

Bontatlan, vadiúj, fóliázott csomagolásban.


Üdv,

b

Bobbex Creative Commons License 2013.05.12 0 0 13

Javaslat:

 

1) kormánymű hibáját kezd el megszervezni javításra (ha időben szerzel be mindent, azaz ráérsz, akkor gazdaságosabban jössz ki).

2) alánézni az autónak, mert lehet bármi más is (nekem egy erdélyi út után kiesett egy csomó küszöbvédő-rögzítő bolha)

3) a lengéscsillapítót nem biztos cserélni kell, hanem a torony rögzítését kell ellenőrizni (jobb kerék le), mert lehet kopog a perselyében. Ha a meghúzás nem segít, akkor szét kell szedni.

 

más ötletem nincs.

B

Előzmény: 4parsec (11)
4parsec Creative Commons License 2013.05.02 0 0 12

Kedves Dóri!

 

Én sem tudok mást mondani, csak megerősíteni, hogy ilyen. Szerintem egyébként előny ez a "közúti hajózás" érzés, de máshogy kell kanyarodni, nyomni. A magas felfüggesztés és a puha rugózás teszi, meg a hatalmas tömeg, a fizika csodája lenne máshogy. Engem a bólintva fékezés zavart eleinte, de most már messziről, nagyon visszafogottan lassítok, ha tervezhető a megállás (kereszteződések, stb), és így nem "bólogatok" vele. Kanyarodni pedig finoman. Azért is, hogy a gyalogosok jól megnézhessék, ahogy ez a szép hosszú jármű elfordul előttük :) :).

 

Gyorsításkor érdemes kicsit dinamikusabban, 2000 körül pörögve az enyém észrevétlenül vált, szinte alig van rezzenésnyi nyomatékváltozás, illetve gázelvétellel egy idő után megtanultam, hogy én váltassak vele.

 

jó autózást

 

Robert

 

Előzmény: facetious_ (8)
4parsec Creative Commons License 2013.05.02 0 0 11

Kedves Fórumozók!

 

 

Múlt nyár óta használok egy 2008-as XC70-et. Egészen fantasztikus jármű, nagyon sok kellemes meglepetést okozott.

 

Azonban ahogy az idő telik, lassan az első szervizelések is előtérbe kerülnek. Valójában egy ablakkeretnél lévő gumi cseréje az első dolog, megvetemedett, akadályozza az ablak felhúzását, nincs vele gondom, előfordul, jövő héten szerelik.

 

Ugyanakkor pár napja egyfajta kapaogást hallok döccenőknél, úgy hallom, a jobb első kerék felől, de inkább csak a jobb oldal a biztos. A kopogás olyasmi, mint amikor régen használt Toyotámban anno a stabilizátorokat és szilenteket kellett cserélni (remélem, jól írom és jól emlékszem).

 

A szevizben megvizsgáltattam, és minden első futóműalkatrészt rendben találtak és jó állapotban, a kormányműnél jeleztek egyfajta kezdődő "lógást".

A próbaúton a szervizes is egyértelműen hallotta a kopogást.

 

- Egyik tipp az volt, hogy esetleg lengéscsillapító probléma lehet, vagy annak rögzítése, valahol.

- A másik, hogy esetleg a kormánymű "lazulás", "lógás", amit egyszer úgyis meg kell csinálni, illetve felújítani.

 

A javaslat az, hogy előbb újítsuk fel illetve cseréljük a kormányművet, majd ha megmarad, utána lengéscsillapító, mert ugyan lehet annak kopogó hibája, de sokkal ritkább, illetve kevésbé valószínű.

 

Érdekelne szélesebb szerviztapasztalattal rendelkezők véleménye, hogy mit érdemes nézni, merre érdemes lépni.

Az autón amúgy menet szempontból semmi észrevehető nincs.

Korábban futómű beavatkozás, csere, javítás nem volt, az autó régebben külföldön járt, nyár óta a BP-i kátyús utakon sajnos nem mindig tudok mindent időben kikerülni.

 

 

Köszönettel:

Róbert

 

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!