Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.25 0 0 749

A nagykörúti átmenő hidakon (Margit, Petőfi) még kellene fizetni a többin nem! Az Erzsébet-hidat sokan használják a kelet-nyugat irányokban átmenő forgalomban. Késő éjjel ez nem okoz gondot.

Előzmény: Columbu_s (744)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.23 0 0 745

Szegény Hofinak mennyi anyaga lenne ma

Előzmény: Törölt nick (739)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.23 0 0 744

a belváros forgalmának egy részét is elterelik."

 

Hova? Vagy nálad csak a Váci u. a Belváros?

Előzmény: Törölt nick (741)
lonick Creative Commons License 2012.06.23 0 0 743

"A város szép adósságot örökölt." És melyik várostól?

Előzmény: Törölt nick (741)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.22 0 0 741

A város szép adósságot örökölt. A pénzben kimutatható adósság ls sok milliárd, de legalább akkora az elmaradt beruházások igénye.

Pénz kell mindeneron. Jó megoldás nincs, csak kevésbé rossz. Ilyen rossz, de olcsón kivitelezhető a hídpénz. Ha csak a belvárosi hidakra vetítik ki, már a belváros forgalmának egy részét is elterelik. A külső parkolók semmikáp sem úszhatók meg. Itt lehetne szerepe a magántőkének.

toloba Creative Commons License 2012.06.22 0 0 740

Mocskos Tarlós, csúsztat...

 

 

Nem Demszkynek köszönhető, ha lesz dugódíj

 

...

Tarlós István főpolgármester előszeretettel mutogat vissza elődjére, mondván, Demszky Gábor kötött olyan szerződést, amely szerint ha nincs dugódíj vagy bármilyen azt pótló bevétel, mint a hídpénz, akkor Budapest elveszít 180 milliárd forintnyi támogatást az Európai Uniótól. Ez részben igaz is. Csakhogy a sokat idézett, ám annál kevesebbszer bemutatott 2009-es közlekedésfejlesztési terv, amelyet bevontak a szerződésbe, konkrétan nem mondja ki, hogy dugódíj kell. „Középtávon való bevezetése indokolt, de a működtetés alapos előkészületek után, kapcsolódó intézkedésekkel és fejlesztésekkel együtt lehet csak fenntartható” – áll a szövegben az úthasználati díjról (ez a dugódíj hivatalos elnevezése).

Jelenleg sem kapcsolódó intézkedések nincsenek, sem túl sok más fejlesztés. A lényeg nem kerülhető meg mégsem: legyen egy olyan bevételi forrás, amely segítségével nyereséges, de legalábbis önfenntartó lehet a fővárosi közlekedés, és jó esetben legyen közlekedésszabályozó hatása is. Probléma viszont, hogy az eredeti terv állami támogatással is számol, ez pedig most kiesne – térhetünk vissza a kiindulópontra, ha a kormány nem segít.

...

http://www.vg.hu/velemeny/elemzes/nem-demszkynek-koszonheto-ha-lesz-dugodij-378111

Columbu_s Creative Commons License 2012.06.22 0 0 737

Ma reggel hasonlókat kérdezett a riporter tőle

Forró kása és a macska esete volt, pedig nem az ATV kérdezgette hanem a családi tv

Előzmény: Törölt nick (735)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.22 0 0 734

Ez pontosan igy van

Jáccák a gyűlölködőt a függöny elött, műsor után meg irány a bőfé ls közösen isznak egy jót

 

Kis adalék ma Navracsicstol hogy mennyire demokratikusak

"Kormányozhattunk volna trv.rejű rendeletekkel is, utólag bemutava a parlamentnek, de mi..."

 

Óóóó az ElnökiTanács rendszerére emlékeztet

Előzmény: Törölt nick (731)
midnight coder Creative Commons License 2012.06.22 0 0 730

Aminek az oka pedig alapvetően az amit a szocik hagytak maguk után. Hol is tartott az ország 2002-ben ? Mikorra ígért Megyó magyar Eurót még 2003-ban is ? Ehhez képest, miért is kellett Fletónak elkullognia ? Milyen GDP adatokat is produkáltak Fletóék közvetlenül a válság előtt (amikor mindenki más még fejlődött) ? És rossz hírem van: bárki aki a FIDESZ után jön ismét csak a pénzedet akarja majd. Mert fizetni kell a hiteleket, fizetni  a közszolgákat, a segílykéből élőket, a nyugdíjakat, mindenkit. És persze azokat az erőket is, akik az aktuális kormányt a hatalomba segítik. Mert megvannak a háttéremberek / cégek a FIDESZ mögött is, ahogy az MSZP mögött is megvannak, és bárki kerül is hatalomra, a mögött is ott lesznek. 

Előzmény: Törölt nick (729)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.21 0 0 725

Ma dühöngtem megint az elbaltázott belvárosi közlekedésen

Perőfi S. u Erzsébet térnél nem lehet egyenesen tovább menni mert van eg yautomata oszlop

Ha befordulok a Kempinski felé és visszafordulok, az oszlop után 2-3 méterrel tudom folytatni az utam

Mi a francnak ez?

De a Kempinskinél elég szűk megdordulni, a következő szállodánál sokkal könnyebb

Micsináltak? Leraktak egy megfordulni tilos táblát

 

József nádor téren miért nem lehet parkolni, miért védett övezet az a kb 100m hosszu parkolóhely?

Barmok szervezik a Belvár forgalmát, de szinte az egész városét

Amikor reklamáltak Murányiék a sok hülyeség miatt, a válasz az volt "csak"

Előzmény: toloba (724)
toloba Creative Commons License 2012.06.21 0 0 724
Ezért hoz káoszt a dugódíj!


2012-06-21 17:41:02

Budapest – Hogy akarják így bevezetni a dugódíjat? A hivatalos adatok szerint a kelleténél 25 ezerrel kevesebb P+R parkolóhely található a fővárosban és környékén.
Emiatt gyakorlatilag reménye sincs az autósoknak arra, hogy a dugódíj befizetése helyett átszálljanak autójukból valamelyik tömegközlekedési eszközre útban a belváros felé.
Jelenleg csupán 4585 P+R férőhely van a városban, miközben a budapesti közlekedési fejlesztési terv további 24.962 férőhely létrehozását tartaná szükségesnek. Ehhez képest a rendszerváltás óta 8-10 ezer közötti parkolóhely még meg is szűnt a fővárosban az Emberibb Parkolásért Mozgalom adatai szerint.

– Rengeteg parkolóhelyet számoltak fel az Örs Vezér terén, a Széna téren, a rakparton és a Déli pályaudvarnál is – hozott példákat a szervezet elnöke, Murányi József. – Annak idején a dugódíj bevezetésének feltételeként említették a P+R parkolók építését, erről ma már szó sincsen, csak a marakodás folyik a bevételért. Az meg már a pofátlanság netovábbja, hogy Nagykőrösben meg Dunaharasztiban jelölnek ki P+R helyeket.

Aki a város széléről igyekszik a belvárosba, nyilván nem Dunaharasztiban fogja lerakni a kocsiját – háborgott Murányi. A szakértő szerint a városháza ellenérdekelt a parkolóhelyek létrehozásában, hiszen a dugódíjból bevallottan évi 10 milliárdos bevételt szeretnének elkönyvelni, hogy a BKV veszteségeit pótolni lehessen. Ha 25 ezer P+R parkolóhely létesül, ugyanannyival kevesebb autó után zsebelheti be a főváros a dugódíjat. Ennyi parkolóhely kiépítéséhez a fejlesztési terv szerint ráadásul legalább 12 milliárd forint szükséges.– Nagyjából 3 ezer parkolóhelyre vannak meg a tervek és az engedélyek, az összes többire még elképzelés sincs városvezetői szinten, miközben a dugódíjat jövőre már be akarják vezetni – mondta Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke. Szűcs Somlyó Mária, a Városháza kommunikációs igazgatója korábban azt mondta: lesznek új P+R parkolók, a költségekre EU-s pályázatok útján kerítenének fedezetet.
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/ezert-hoz-kaoszt-a-dugodij-2092155
toloba Creative Commons License 2012.06.21 0 0 723

ha kell, lezárjuk az egész várost, az országot...

Előzmény: Törölt nick (720)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.21 0 0 722

Nem hiszem el, hogy tízmillió ember között csak rablók, szélsőségesek és alkalmatlanok vannak, nem tudom miből következtettél arra, hogy a Jobbikban látom a rendszerváltás irányát.

 

Mindenesetre aki huszonhárom éven keresztül bizonyított, annak szerintem több bizonyítékra már nincs szüksége.

Előzmény: Zoltanuss (713)
s3pooler Creative Commons License 2012.06.21 0 0 719

Nem tudom mi kéne egy jó kis lámpavasazáshoz.

 

Mert hogy addig, amíg ez nem lesz, addig bármit megengednek maguknak.

 

b á r m i t. .  .   .

Előzmény: Törölt nick (717)
s3pooler Creative Commons License 2012.06.21 0 0 716

Akkor: induljon a vizitúra...

Előzmény: Törölt nick (715)
s3pooler Creative Commons License 2012.06.21 0 0 714

"A hídpénz esetleges bevezetéséről Tarlós István főpolgármester nyilatkozott a Népszavának. Ideiglenes bevezetésére informátoraink szerint csak akkor kerülhet sor, ha a fővárosnak nagyon nem lesz pénze, és emellett gyorsan szüksége lesz forrásra."

 

A Budapesti polgárok, meg csak akkor fogják Tarlóst szurokba és tollba forgatva, egy rönktutajra kötve leúsztatni a dunán, ha már nagyon tele lesz a ...ük.

 

 

Előzmény: WYW (196)
Zoltanuss Creative Commons License 2012.06.21 0 0 713

 " mellesleg nem lenne időszerű rendszert váltani és lecserélni a teljes gárdát "

 

 

 

 Dehogynem, jöjjön a jobbik !!!    100% -ban. Akkor lesz majd sírás, rívás !!!

Előzmény: Törölt nick (699)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.21 0 0 712

Nekem rémlik, hogy voltak iránytaxik egy időben Bp-en, legalább is kezdemények

Előzmény: Törölt nick (709)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.21 0 0 708

Szent a béke?"

 

Ne haragudj kigyó, hogy csúfoltalak, mert nincs lábad,  mondta a nyuszika

OK. szent a béke, válaszolta a kígyó

Add a kezed akkor, mondta a nyuszi

 

Előzmény: morciga (704)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.21 0 0 706

Miért kellene a t.közlekedést kizárólag az autósok terhére finanszirozni?

Ilyen az életben nem volt

 

Nem azt mondom, hogy a súlyadóbol nem vonhatna el a főváros valami egyezség után, de nehogymár az autósok fizessék

Ott van adóképpen a jövedéki adó a benzinben, nem kevés az

Amugy az egész adórendszer azért van, hogy abbol finanszirozzanak mindent

Kevés?Akkor annyi

 

A másik irritáló a sokkmilliós fizetések, tanácsadói dijak,  és "csapatépitő tréningek"

Tudom ezek elenyészőek a brutto költségekhez, de pofátlan nagyon

Menjenek a francba ezek után sírni

 

Előzmény: morciga (704)
morciga Creative Commons License 2012.06.21 0 0 705

Elvileg ezekután ehhez meg is lesz a joguk. Szerintem már most is megvan. Kisebb vidéki településeken is van parkolási díj. A különbség az, hogy ott általában az közbevétel és nem Centrum Kft-és. Még a cég neve is milyen jól összecseng. Hol van a dugesz? A Centrumban? Persze ez pénzügyi is.

Előzmény: Columbu_s (702)
morciga Creative Commons License 2012.06.21 0 0 704

:-)

OK. :-)

Szent a béke?

 

Na egyébként én gyorsintézkedésként simán támogatnám a hídpénz intézményét, de csak mint átmeneti lépés. Az ebből befolyó pénzekből (is) meg megcsinálnám a Hungária, vagy egy körúttal beljebb a dugódíjat. Továbbá a parkolási díjak minden bevételét a fővároson keresztül a BKV-ra költeném úgy, hogy növekedjen a forgalmuk és a profittermelő képességük. Számomra az is profit egyébként, ha zéró a veszteség, de rendben, és jól működik.

Mi is a mostani helyzet? Xar!!!

Előzmény: Columbu_s (701)
morciga Creative Commons License 2012.06.21 0 0 703

Személy szerint én a budapestiek nevében is foggal-körömmel ragaszkodom a köztulajdonhoz kötött juss alapján a közprofithoz. Ez olyan nagy bűn? Az hogy a céget 20 év alatt legatyásították az már egy másik kérdés. Valszeg nekem kéne lenni a BKV vezérnek pár évig és én alaposan szétcsapnék köztük. Na persze az égigérő egó. :-)  

Előzmény: Törölt nick (700)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.21 0 0 702

Megtalálnám én az indokot,  ha egy 1000fős faluban is laksz hogy bevezessem, a hidpénzzel együtt

:)

Előzmény: Törölt nick (698)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.21 0 0 701

Köszönöm az elismerést. Vagy dorgálást."

 

Egyik se, csak humor akart lenni :)

Előzmény: morciga (690)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.21 0 0 700

Miből gondolod, hogy nem nagy biznisz (valakinek)?

Előzmény: morciga (690)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.21 0 0 699

Szerintem elég jól dokumentálva van, hogy ki vezette az országot és a fővárost az elmúlt huszonhárom évben, ami már majdnem egy negyed évszázad. Az a szerencsés helyzet van, hogy akik ebben benne voltak, azok mindvégig, megszakítás nélkül benne voltak, mert bár sokan igyekeznek úgy beállítani, mintha az ellenzékben töltött idő nem számítana, valójában azt az időt is a hatalom gyakorlásában töltötték.

 

Szóval tudjuk, kik okozták a dugót. Fizessenek hát dugódíjat. Nekem, aki elszenvedem gondatlanságuk, hűtlen kezelésük, pocsék városirányításuk, vétkes közlekedésszervezésük következményeit.

 

Majdnem mind bent ülnek a parlamentben ma is. Na jó, az szdsz-esek után kicsit menni kellene, de nem nagyon kellene keresgélni. A többiek ott ülnek egy kupacon.

 

Mellesleg nem lenne időszerű rendszert váltani és lecserélni a teljes gárdát narancsostul szekfűstül műholdastul?

Előzmény: Törölt nick (696)
Dunit Creative Commons License 2012.06.21 0 0 691

 Bizony nem lesz jobb. Kivéve egyeseknek azok fognak kaszálni.

 

 

 De mi van a hidakkal ??

 

 Egy ilyen eccerű dologban nem tudnak dülőre jutni. ha ténleg az aprobléma, hogy sok az autó bent akkor  kb. 5 hidra kell a két oldalon  2-2 ember szedik a díjat és aki nem akar fizetni, kerűl. Ha meg a pénz kell akkor mint az indexben írta valaki - küldjenek minden autósnak 5 - vagy 10 eft ról sárga csekket és kész !!

 Ezen ennyit tökölni ???

Előzmény: sunnysun333 (677)
morciga Creative Commons License 2012.06.21 0 0 690

Köszönöm az elismerést. Vagy dorgálást. De.....

Vö. előző hozzászólásom.

Mellesleg egy ekkora város tömegközlekedési monopol közszolgáltatása elvileg lehetne a világ egyik legnagyobb biznisze is. Valamiért nem az. Na vajon miért is?  

 

Na jó! Legyen veszteséges. De ha azt kiszervezik, akkor a vállalkozónak, mijja faszért is érné meg?

Előzmény: Columbu_s (680)
morciga Creative Commons License 2012.06.21 0 0 689

Na látjátok. Így kell a szarnak adni egy nagy pofont.  

 

Szétválaszthatják a BKV-t, miután a Fővárosi Közgyűlés elfogadta az erről szóló javaslatot szerdán; a koncepció szerint vagy kiválik a buszágazat a BKV-ból, vagy két új társaság jön létre, a BKV pedig megszűnik.

 

Mijja a faszról is döntögettek ezek? Hát ebbe azért másnak is van és lesz beleszólása. Állambácsi vigyáz a butapestisesekre.

Előzmény: Törölt nick (670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!