Mint lejjebb írták, műanyag az uszó, nem lehet állítgatni. Viszont lehet hogy a tűszelep ereszt át, vagy nem bele való. Végülis annak hosszával lehet játszani.
Sziasztok lenne egy suzuki ekom és nem tudom hogy mi baja lehet mert beindítani be tudom de fél perc után már leáll és ha újból beindítom és meghúzom a gázt akkor is leáll szívatót meg jól állítottam be.
Az első villa perselyét sikerült kicserélnem. A felső perselypárok rendben voltak, de a jobb oldali alsóknak elnyíródott a belső felületen található kis műanyag csapja, kenési hiányosságokból adódóan. Szerencsére sikerült beszereznem, és pótolnom. A villa kiszerelése nem a felső zártanyák oldásával, hanem a kerék kiszerelése, sárhányó levétele útján, a villaszárak kicsavarásával lehetséges. Lassan megismerem a nemrég vett motoromat, elejét-hátulját már szereltem, de a PEDÁLTENGELY ÉS A KUPLUNG TŰGÖRGŐINEK KENÉSE VÁLTOZATLANUL KÉRDÉS SZÁMPOMRA. Tartok tőle, hogy az előző tulajdonos nem nagyon foglalkozott már vele, én meg szeretném rendben tudni, hogy lehetőleg ne érjen meglepetés.
További kérdésem lenne, hogy a pedálos motor hajtótengelyének (amire a szíjtárcsa, és a fogaskerék van szerlve) tűgörgői miként kapnak kenést. A főtengely tűgörgőinek gondolom a benzinkeverék elég.
Segítséget kérek, az első villa egyik műanyag fél-perselyét a porvédő gumi alatt találtam, kijött a helyéről. Feltételezem, hogy két-két persely adja a vezetést a villáknak. Hogyan lehet ezt visszaszerelni? Mi rögzíti a helyén? A villa kiszerelése a felső villatartó csavarok oldásával megoldható, vagy van még valami trükk? Előre is köszönöm a segítő választ.
Őszintén szólva egyáltalán nem ragaszkodok a gyári blokkjához, az egy ipari hulladék úgy ahogy van,és nem fogok erőfeszitéseket tenni azért hogy szerezzek bele egyet(minek) ha van hozzá 49 cm3 s pitbike blokk.
Na de ekkora luxust még külfüldön sem engedhet meg magának az ember hogy, kidobja a kukába a régi mopedjét, robbanómotoros kerékpárját, vagy a régi kétütemű segédmotoros kerékpárját csak azért mert mondjuk kihalt belőle vagy megdöglött benne a motorblokk, és mondjuk, nincsen hozzá (új) alkatrész, vagy magának a blokknak éppenségel olyan hibája van ami, egész egyszerűen "nem javítható".Ennyire azért nem vagyunk gazdagok könyörgöm.Számos halottaiból feltámasztott régi retró keleti (gyárilag tehát eredetileg) kétütemű mopedet látok az interneten,négyütemű "EURO4"-es(igen jól hallotad,EURO4es ugyanis az 1P39FMB pitbike blokk az már EURO4-es környezetvédelmi besorolással rendelkező motorblokk) 1P39FMB motorblokkal szépen összeépítve,ugyanis sokaknak a kismotor napi közlekedési eszközük, vagy éppen munkaeszköz ebből adódóan, nélkülözhetetlen a mindennapjaikból és előfordulhat hogy nagyobb távolságokra kell vele járniuk napi szinten , amire a GY6 fantázianevű röpsúlyos ékszíjhajtású automataváltós cvt robogóblokokkal szerelt gyenge erőtlen ötvenes scooterek valljuk be,nem alkalmasak.
Erre gondolni sem mertem, mert direkt a karbit kérdezted. Anno a kipufogó takarításával kezdtem - az enyém szerelhető- abban is volt lerakódás,bár nem volt vészes.
Köszi a választ,rájöttem mi volt a baj,a kipufogó elvolt dugulva korommal,volt egy másik kipufogó azt raktam rá,majd ezt kiégetem.Most már van alapjárat és nem hússzal megy hanem kipörög a motor és 35km/óra a végsebessége.
Nem elég a javító klt-t belepakolni, alaposan ki kell tisztítani előtte. Továbbá kényes a szívóellenállásra és a levegőmennyiségre, benzinszintre a fúvókamérethez viszonyítva. A karbi látszólag egyszerű mint a faék, viszont időigényes behangolni. Ám ha megvan, örök élet!
Ott rontják el, hogy belepiszkálnak, vagy hosszú állástól belerohad a benya, idővel elhagynak ezt-azt, aztán nem megy rendesen...
Lehet próbálkozni a babetta Jikov-val, vagy K60- as Riga-Verhovina, de a felfogatáson alakítani kell. A dellortokat, vagy mikunikat meg elég drágán adják.
Sziasztok tud valaki olcsón karburátort?Mert ezt már próbáltam javitókészlettel feljavítani az sem segített rajta,vennem kell újat.Máskor vettem használtat az is szar volt,a szívatókarja is meg volt hegesztve.
Üdv mindekinek . melóba meg bolta járás szempontjából gondolkodok egy suzuki tvs eko beszerzésén .Úgy terveztem hogy régi gyári rossz üzemképtelen blokkja helyett beleraknék egy megbizhatóbb 49cm3-s 1P39FMB s motorblokkot. Mit gondoltok fizikailag beleférne?