Szia, sajnos ha heteket áll a gép már nem indul simán. Nekem az vált be, hogy gyújtás nélkül rúgok rajta kb. 20-at majd hagyom állni 10 percet. Utána meging rúgok húszat és ezután mehet a gyújtással is. Ilyenkor már egy rúgásra beoöccen.
Azt hiszem a benzincsapot valami vákuum nyitja, amit a motor járása nyit. sok állás alatt elpárolog a benzin a karburátorból és sok idő amig lecsorog annyi ami elég a beindításhoz. a gyújtás nélküli rugdosás ebben segít.
Ilyenkor tavasszal, kész szenvedés a beindítása. Sokáig kell rugdosni, mire egyáltalán be tudom indítani. Ma hoztam elő, a "téli álomból" benzint - olajat bele, de nem tudtam életre kelteni.
Gyújtás van (NGK 240), olyan, mintha benzint kicsit keveset kapna, de "taknyos" a gyertya. Lehet, hogy a benzin pumpa nyomná ilyen lassan át a brenyát, vagy a levegő/benzin keverék nem jó?
Igaz, azt is csavargattuk már, de bánom nagyon, hogy ahhoz is hozzá piszkáltunk! Ha jól emlékszem, kifelé 1 fordulaton volt!?!?
Tudtok ti valami jó és praktikus ötlettel szolgálni, hogy hogyan lehet ezeket a gépeket, így tavasszal, könnyen indítani?
Levegőszűrő, szivacsot cseréltem benne, a hajtóműben olajat még nem,de az is lesz, hamarosan!!!
Sziasztok, Yamaha Neos 4 2014-es 4 ütemű robogom van, a kérdés hogy tudja-e valaki hogy milyen folytások vannak benne? nem sok információt találtam online, elvileg elektromos van benne, ez esetben jó lenne tudni melyik kábel felelős érte és kihúzni azt.
Egy 97-es Neosba keresek analóg óracsoportot SOS-be. Ha valakinek van vagy esetleg tudtok valakit akinek van, akkor keressetek minél hamarabb a peter.istvan19@freemail.hu email címen. Segítségeteket előre is köszönöm.
Van nekem is egy ilyen csodaparipa. A kérdésem az hozzátok, hogy ti milyen benzint tesztek bele? Én a lehető legjobbat szoktam. Úgy vagyok vele, hogy 200ft-ot megér nekem a jóval tisztább benzin. Ti hogyan gondolkoztok erről?
Sziasztok egy kis segítséget kérnék. Van egy yamaha neos 50-es akksi nélkül vettem így tökéletesen indult berúgókarral. Vettem bele akksit ,de az irányjelzők csak nem működtek. Rámértem és 18 v-tal töltötte az aksit, gondoltam a feszszabályzó is rossz kicseréltem. Most meg kiveri a biztosítékot valahol zárlat lehet , eljutottam addig, hogy ha a cdi ről le van húzva a kábel akkor nem veri ki a biztit. A Cdi lehet zárlatos? Vagy lehet ami belőle kifele menő kábel zárlatos? Ha valaki tudna egy kis segítséget adni . Köszönöm
Szia! Bocsi hogy ide írok! Az egyik képeden szerepel egy fiat 128 lakóbusz. Esetleg nem tudni hogy miújság vele? Esetleg eladó e vagy hasonlók? Köszi előre is. Az email címem stohladam@hotmail.com Üdv. Ádám
Érdeklődnék, hogy nem tudja-e valaki milyen csapágyak vannak a hajtóműbe? Ami az utolsó képen van az látszik az 6203-2RS, de a többit nem tudom. Motorkód 5AD (Malaguti 1997)
Ma hazahoztam a gyújtáskapcsolót, hogy holnap elvigyem azt a kis pöcköt megcsináltatni vagy akár újat csinálni. Nektek volt már ilyen problémátok, hogy lehet javítani? Esetleg ilyen pöcök ami el van törve valami más motorba/robogóba előfordulhat?
Igen jutányos áron jutottam hozzá a Vaterán keresztül. Vonattal mentem el érte Kaposvárra, hogy a költségek minél alacsonyabban maradjanak (vonatjegy 1100FT). Egy liter Repsol Moto 2T Competition motorolajat is vittem mert az eladó mondta, hogy világít már a lámpa (2280Ft). Az eladó férje kijött értem az állomásra és útban hozzájuk elvitt egy kútra is kannába tankolni. Hazafele jövet Kaposvár-Dombóvár-Bonyhád-Bátaszék-Baja útvonalon csak a bonyhádi Lidl árúháznál áltam meg egyszer és mivel kiárusítás volt vettem is hozzá egy jó kis vastag acélsodrony zárat 990Ft-ért. Eddig első fékbetétet cseréltem rajta Ferodo FDB889AG (2020Ft). Ma szétszedtem a gyújtáskapcsolót, a kmórát mert javítani kell mindkettőt. Km óra spirált is kell vegyek mert a hajtóspirál hiányzott belőle. Az akksi sem jó a hosszú út alatt se töltődött fel, de ma ráőróbáltam tölteni és a töltést se veszi fel. Kipróbálásra átraktam unokatesóm Simsonjából a frissen feltöltött akksit, de azzal se indul. Valószínű nem tett jót a 2 év állás az önindítónak sem. Egyszer egy picit tekert de utána semmi, hiába kocogtattam. Ha lesz időm és új akksim akkor leszedem az önindítót remélem szét lehet szedni, mert szerintem csak egy takarítás kell neki. Estére meg még a hátsó lámpámban is kiégett az ízzó.
Sziasztok! Úgy látom, hogy még ilyen topik nincsen. E topik keretén belül talán segíthetünk egymásnak az alkatrészbeszerzésben, javításokban és egymás járműveit is megismerhetjük. Pozitívumokat és negatívomokat is nyugodtan írjatok. Azokat is várnám a topikba akik bármilyen rokonszenvet éreznek a típussal kapcsolatban.