A topikba várunk mindenkit, aki fotóira véleményt szeretne kapni, és meg akar tanulni fotózni. Mindenkit várunk aki tényleges minőségi javulást akar elérni saját magához képest, aki helyt szeretne állni a Tömegközlekedés fórumcsoportban, továbbá természetesen várjuk az igényes fotósokat is akik szívesen adnak nyugodt hangnemben tanácsokat, és segítik a fiatal tanoncokat. A topik nem egy csatahelyszín, sértődésnek itt nincs helye. Mindenki látja azt a divathullámot ami az utóbbi 2-3 évben végigsöpört az országon. Minden buszfanatikus fényképezőgépet vagy telefont ragadott, és fotózni kezdett. Nincs is ezzel senkinek semmi problémája mindaddig, amíg tele nem teszi este képekkel a lokális (pl.: Vértes Volán) és tematikus (pl.: Ikarus Fan Club) topikokat. Ezek a fotósok olykor kemény kritikákat kapnak munkájuk után, de úgy igazán kevés ember segítőkész velük szemben, tisztelet a kivételnek. A kemény kritikák sokszor heves szócsatákba folynak át, amik megváltoztatják a topik eredeti rendeltetését. És akkor itt vissza is térhetünk a topik leírásának első és második mondatára. Ide várunk mindenkit aki ténylegesen minőségi javulást szeretne elérni képein. A művészi jellegű képeket A nap 10 pontos fotója nevezetű topikba valók, ahová -klubtopik lévén- jelentkezés szükséges, ez a fotósuli.
Sziasztok! Szükségem lenne egy olyan szerződésmintára ami arról szól, hogy ha az általam kezelt online felületre valaki feltölt egy általa készített fényképet, azt én felhasználhassam gyakorlatilag bármilyen célra. Tehát a fotó feltöltésével hozzájárul, beleegyezik, hogy jogosult vagyok felhasználni a fotót.
Nem lenne rossz, de a mozdony eleje szerintem zavaróan belelóg az oszlopba. Ennél az is jobb, ha kilóg belőle. Úgy egy tizedmásodperccel hamarabb kellett volna lenyomni a gombot, és teljesen jó lenne.
Sziasztok! Segítségért fordulnék hozzátok. Régi betegeskedő Olympusomat szeretném cserélni. Szempontok: kis méret, viszonylag jó képminőség, max 50 ezerig. Bármilyen véleményt szívesen fogadok.
Az igaz, de én úgy vagyok vele, hogy van a sofőröknek pont elég bajuk, nem egy géppel rohangáló tök ismeretlen amigóval akarnak foglalkozni még kiállás közben is, szóval inkább nem szoktam zavarni. Megvárom, amíg kiszáll, vagy majd forgalomban elkapom, úgy meg végképp nem szokott látszódni az arc, meg a fények is kiszámíthatók*.
*Kivéve, amikor én fizetek egy nagy csomót, hogy kimenjek Fehérgyarmatra, és az fogad, hogy az egész utca hót árnyék. Kiadtam ~2k-t ~40, doku jelleggel is borzalmas autodelre. X(
Érdekes, mert nem bemozdult, hanem egyáltalán nem sikerült beállítani az élességet, amit napos időben nem sűrűn produkál egy gép. Végigvártad, amíg fókuszált? Mondjuk az f/12.5 is nagyon magas érték. Minél alacsonyabb, annál világosabb lesz a kép és annál rövidebb záridőt tudsz használni, viszont a háttér kevésbé lesz részletes - bár az ilyen szűkre vágott képeknél nem hoz olyan nagy változást.
A Mercedesnél szerintem nagyon nagy a szög, illetve kicsit árnyékos (igaz, véleményem szerint még nem zavaróan), de majd a profik elmondják, hogy mi a baj vele pontosan.
Ő szokásához híven engedély nélkül fotózik mindenhol. Ennek a MAN-nak a sofőrje pedig eléggé bunkó,minket engedéllyel is elhajtott a p*csába,mert tudniillik otthon a saját családtagjaidat se fotózhatok le engedély nélkül... :-) És hát Scatty mestert amúgy se szívlelik el tudtommal sok helyen.
De ne OFF-oljunk ennyit. Majd egyszer úgy is rájön a dolgokra.
Nem akarok beleszólni a beszélgetésetekbe, de most már engem is érdekelne. :D Arc nem látszik, ahogy látom nem is magánterület a hely és nem is telepes a kép... volt esetleg valami incidens előtte?
Bodri helyedre! Osztásokkal jobb ez a kép, mint a Te bármelyik valaha készült (sőt meg merem kockáztatni, hogy a jövőbeni) képednél. Szóval ne osszad itt a nem létező agyadat! Köszi! ;)