Azt szeretem én is hogy pedálal lehet iránytváltoztatni és automatafék van ha elengedett fékezz. Régen nissan tarngoncákkal dolgoztam irányváltos karjuk volt és állandoan taposni kellett féket és hamar felmelegedett a gépezett is. A raktárban van egy nagy gép azzal a kábeldobokat mozgatják 5 tonnás a neve linde T8 asszem de majd megnézem és dízel. Eredetileg számlázosnak jelentkeztem de annyira megteszett a targonca hogy raktáros lett belőlem. Magasemelő biztos nehéz sok helyen már kell hozzá ha jelentkezel valahová. Nálunk van villahosszabító amivel könnyű lepakolni a kamiont nem kell békázni el lehet érni vele a túloldali raklapokat is.
Azt már megszoktam ,szerinte nagyon jó galambász lenne belőlem.
Én 9 évet magasoztam folyamatosan ,mostmár ritkán .
Volt szerencsém linde gépekhez ,ha jó emlékszem p20 volt és a pedállal lehetett irányt váltani 2 karral lehetett vezérelni emelés-kitolás ill döntés-oldalazás.
Nálunk mondjuk BT tipusok vannak a lindétől kb 2x nagyobb ez 10.50 m -re emel és dupla polcot is pakol.
/amúgy véleményem szerint ez is rabszolgamunka mint a komissiózás vagy bármely fizikai munka a raktárban/
Én egy elektromos cuccokal foglalkozó raktárban dolgozom ami Debrecenben van. 3 műszak most épp éjszakai reggel 6-ig. Másfél éve csinálom csak úgy hajtják az embereket. Linde L12-es gyalogkísérő géppel dolgozom. Targoncák is vannak azok Linde H20. A gépeket szeretem azért is jó dolgozni. Mostanság egyre kevesebb rendelés van és jó pár embert elküldtek. Valaki tud mesélni a Törökbálinti raktárokról? Délelőtt a bejövő árút válagatjuk széjjel hogy át tudják venni és utánna helyre pakolás Motorola vonalkód olvasóval minden terméknek megvan a szektor helye. Délután az árút szedjük össze és kikészitjük. Éjszaka kihordjuk átnézzük osszecsomagoljuk és a kamionba pakoljuk. Máshol is így müködik a raktározás? Inkább töltögetni szeretek és kipakolni a kamionokat és mozgatni az árút.