A motorok mai konstrukciója – sok szempontból – tökéletlen megoldás. Az első villa berugózásával pont a legrosszabbkor, a féktávon változik meg a kétkerekű utánfutása, és ezzel menettulajdonságai is. A hátsó kerék – egyensúly szempontjából – nem tökéletes a motor meghajtására, ezért az első kerék megemelkedik intenzív gyorsításkor, tehát megszűnik az irányváltás lehetősége. Julien Rondinaud kitalálta, hogy lehetne egy csapásra kiküszöbölni ezen problémákat: három kerék, egymás mögött!
Ugyanúgy emelnie kell az elejét gyorsításkor, ráadásul jobban fogja emelni, mert az is rugózva van, hülyeség az egész. Az első futómű átalakítása mindenképp jó út.
A kísérlethez az egyik legvadabb naked motort, a KTM Superduke-ot választotta, és alakította át ötleteinek megfelelően. Hogy a motor súlypontja ne kerüljön túl magasra, a kereken csak 14 coll átmérőjűek, a motor lánc segítségével hajtja meg a középső tengelyen – de fura kimondani egy motor kapcsán :) – forgó felnit, melyre hagyományos lánckereket szereltek. A tökéletes úttartás érdekében független felfüggesztést alkalmaznak mindegyik keréken, és három tárcsafék lassítja a – feltehetően – súlyos szerkezetet. Az első kerék kormányzása – a Yamaha GTS-hez hasonlóan – agykormányzással történik, és a hátsó kerék is képes fordulni oldalirányban, de nem közvetlen kormányzással, hanem az erőhatásokat észlelve, egy szenzor irányításával.