Nekem csak a Rossmann Webshoppal volt egymás után kétszer negatív tapasztalatom, aztán az emailemre még nekik állt feljebb. Ezután döntöttem, hogy inkább máshol vásárolok.
Első rendelésemnél a számlázási címet nem vették fiygelembe hiába volt a rendelésről és a helyes címről megerősítő emailem, a küldött számlájukon már nem szerepelt a cím. Valószínűleg a webshop szoftveres hibája állt mögötte, de ők a válasz emailükben engem hibáztattak.
Második rendelésnél több terméket se küldtek el, úgyhogy újra panaszkodnom kellett... el is küldték a hiányzó termékeket.
Nem egy sorscsapás, de szvsz ahol ennyi pontatlanság és lekezelő stílus van ott nem érdemes vásárolni, ahhoz túl nagy a konkurencia ma a neten.
Szeretném a segítségüket kérni. Kérdőíves felmérést végzek a szakdolgozatom elkészítéséhez.
Az eredményeket statisztikai módszerekkel, NÉV NÉLKÜL, összesítve elemzem. Az adatok CSAK KUTATÁS CÉLJÁBÓL lesznek felhasználva. Kérem, segítsék munkámat a kérdőív kitöltésével. Csak is a szakdolgozatom elkészítéséhez használom fel.
Hát hiszik vagy sem a kedves topikolók én imádom ezeket a kártyákat, van vagy négy öt féle és nincs nagyobb öröm mint valamit olcsóbban a hűségpontok alapján megvenni. Én megértem.
Amúgy az a cég, amelyik a kellő ellenőrzés nélkül beveti élesben a külsős informatikai partnerétől kapott szoftvert, az kétségtelenül hibás! A MÁV vagy a MALÉV utasok százait nyírhatná ki az első délelőtt során, ha így tenne. Csak itt az okozott kár nem akkora, hogy érdemes lenne nyavalyogni miatta...
Namost, aki szinte kizárólag a sajátmárkás cuccaikat használja mindenre és csak elvétve egészíti ki 1-1 kereskedelmi márkával -- így vagyunk mi a DM-mel --, annak nem éri meg azért az egy flakon akármiért külön elmenni a diszkontba.
És erről miért a Rossman tehet? Nem az, aki a rendszert programozta? nyilván egy külső informatikai cég. Ettől az egy esettől miért vagy így kibukva, miért hívod sorscsapásnak a Rossmant? Mit ne mondjak, megvan rólad a véleményem.
Általában a Rossmannál vásároltam eddig háztartási és piperecikkeket. A mai estem azonban katasztrofális volt. Mivel vásárlói hűségkártyánkon összejött a kedvezményre jogosító pontszám, elmentünk a nejemmel. (Ő vásárolni, én trógerolni.) A pénztárnál nagynehezen bepötyögték a kb. 15 000 .-Ft-nyi árut, kiderült, hogy a pénztárgép (számítógép) szoftvere kétszer vonta le a 15%-os kedvezményt. A pénztáros elment telefonálni a központba, mi meg vártunk, vártunk. Visszajőve elnézést kért, majd ki kellett rakodnunk és előröl kezdte a műveletet. Az eredmény persze változatlan volt. Amikor mégegyszer kérte, hogy pakoljak ki, megkérdeztem, hogy nem tudnak papírszámlát adni, vagy a gép által kiszámolt 1x15%-ot levonni? Ők sajnos nem, a számítógép átvette a hatalmat. Mint elmondta, ma reggeltől új szoftvert állítottak üzembe és az egész országban ilyen hibás a hűségkártyás vásárlás. A vége az lett, hogy háromnegyed órás tökölődés után dolgavégezetlenül eljöttünk. Én többet be nem teszem a lábam hozzájuk.