Keresés

Részletes keresés

Bucho87 Creative Commons License 2017.09.26 0 0 14

Nekem csak a Rossmann Webshoppal volt egymás után kétszer negatív tapasztalatom, aztán az emailemre még nekik állt feljebb. Ezután döntöttem, hogy inkább máshol vásárolok. 

 

Első rendelésemnél a számlázási címet nem vették fiygelembe hiába volt a rendelésről és a helyes címről megerősítő emailem, a küldött számlájukon már nem szerepelt a cím. Valószínűleg  a webshop szoftveres hibája állt mögötte, de ők a válasz emailükben engem hibáztattak.

Második rendelésnél több terméket se küldtek el, úgyhogy újra panaszkodnom kellett... el is küldték a hiányzó termékeket.

 

Nem egy sorscsapás, de szvsz ahol ennyi pontatlanság és lekezelő stílus van ott nem érdemes vásárolni, ahhoz túl nagy a konkurencia ma a neten. 

 

 

Léna1021 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 13

Szeretném a segítségüket kérni.
Kérdőíves felmérést végzek a szakdolgozatom elkészítéséhez.

 

Az eredményeket statisztikai módszerekkel, NÉV NÉLKÜL, összesítve elemzem. Az adatok CSAK KUTATÁS CÉLJÁBÓL lesznek felhasználva. Kérem, segítsék munkámat a kérdőív kitöltésével. Csak is a szakdolgozatom elkészítéséhez használom fel.

Hálásan köszönöm a segítségüket!

Kérdőív: Légfrissítők és illatosítók használata
 


Navorski Creative Commons License 2010.08.03 0 0 12
Előzmény: lébenkanál (-)
bridgestobabylon Creative Commons License 2010.08.02 0 0 11
Mensikov Creative Commons License 2010.08.02 0 0 10
Hát hiszik vagy sem a kedves topikolók én imádom ezeket a kártyákat, van vagy négy öt féle és nincs nagyobb öröm mint valamit olcsóbban a hűségpontok alapján megvenni. Én megértem.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 9
Nem ismerem, nem ingem se gatyám a topiknyitó, a Rossmann is hidegen hagy -
de miért ne lehetne erről topikot nyitni?
H_G Creative Commons License 2010.08.02 0 0 7
Amúgy az a cég, amelyik a kellő ellenőrzés nélkül beveti élesben a külsős informatikai partnerétől kapott szoftvert, az kétségtelenül hibás! A MÁV vagy a MALÉV utasok százait nyírhatná ki az első délelőtt során, ha így tenne. Csak itt az okozott kár nem akkora, hogy érdemes lenne nyavalyogni miatta...

Előzmény: Snakeins (4)
H_G Creative Commons License 2010.08.02 0 0 6
Namost, aki szinte kizárólag a sajátmárkás cuccaikat használja mindenre és csak elvétve egészíti ki 1-1 kereskedelmi márkával -- így vagyunk mi a DM-mel --, annak nem éri meg azért az egy flakon akármiért külön elmenni a diszkontba.

Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5

mondjuk sikeres ember eddig sem a rossmanban vette a háztartási és piperecikkeket... a különféle illatszer diszkontok eleve 30-50%-al olcsóbbak...

a rossmanban csak a nagyon akciós és a saját márkás termékeket érdemes venni...

Előzmény: lébenkanál (-)
Snakeins Creative Commons License 2010.08.02 0 0 4
És erről miért a Rossman tehet? Nem az, aki a rendszert programozta? nyilván egy külső informatikai cég.
Ettől az egy esettől miért vagy így kibukva, miért hívod sorscsapásnak a Rossmant?
Mit ne mondjak, megvan rólad a véleményem.
Előzmény: lébenkanál (-)
Saci, a maci Creative Commons License 2010.08.02 0 0 3
Képes voltál erről topicot nyitni? Milyen hozzászólásokat vársz?
Előzmény: lébenkanál (-)
H_G Creative Commons License 2010.08.02 0 0 2
Nem tudom, hogy mernek még panaszkodni a leprások, AIDS-esek, tibetiek meg etiópok, miközben neked ennyire kemény az életed...

Előzmény: lébenkanál (-)
baltaarc Creative Commons License 2010.08.02 0 0 1
Menj a Drogerie Marktba.
Előzmény: lébenkanál (-)
Psycho Dad Creative Commons License 2010.08.02 0 0 0
Mélyen érinthetett az eset, ha t0picot nyitottál róla...
Előzmény: lébenkanál (-)
lébenkanál Creative Commons License 2010.08.02 0 0 topiknyitó
Általában a Rossmannál vásároltam eddig háztartási és piperecikkeket. A mai estem azonban katasztrofális volt. Mivel vásárlói hűségkártyánkon összejött a kedvezményre jogosító pontszám, elmentünk a nejemmel. (Ő vásárolni, én trógerolni.) A pénztárnál nagynehezen bepötyögték a kb. 15 000 .-Ft-nyi árut, kiderült, hogy a pénztárgép (számítógép) szoftvere kétszer vonta le a 15%-os kedvezményt. A pénztáros elment telefonálni a központba, mi meg vártunk, vártunk. Visszajőve elnézést kért, majd ki kellett rakodnunk és előröl kezdte a műveletet. Az eredmény persze változatlan volt. Amikor mégegyszer kérte, hogy pakoljak ki, megkérdeztem, hogy nem tudnak papírszámlát adni, vagy a gép által kiszámolt 1x15%-ot levonni? Ők sajnos nem, a számítógép átvette a hatalmat. Mint elmondta, ma reggeltől új szoftvert állítottak üzembe és az egész országban ilyen hibás a hűségkártyás vásárlás. A vége az lett, hogy háromnegyed órás tökölődés után dolgavégezetlenül eljöttünk.
Én többet be nem teszem a lábam hozzájuk.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!