Ennek a mocsok fidesznek még ezzel is mázlija van!
Szegény Üvegszemű Vitéz Kellernek fel kellett nyalnia az egész M7-est, hogy érezze sokat próbált nyelvén a kénsav bizsergését. Tanára szégyene, hogy az sem jutott eszébe (ha ilyen méretes eufemizmust megengedhetek), hogy a dolomitban ugyan hiába keresné.
A közös gyurcsók-libajnai projekt alagútjai meg spontán omlanak, az első nyári zápor elmossa őket, mint falusi budit a hegyoldalon, Fúrni se kell, a pályaomlások metszetei elárulják, hogy szinte mindent lopott a kivitelező, nyilván hogy kókadt jani célkitűzésének úgy tudjon megfelelni, hogy közben Settenkedőnek is teljen téliszalámira. A janinak meg helikopterre.
Azt meg nem is értem, miért hiányolod a dolomitot. A kommereknek homokbányái vannak, hát azzal építették.
A kivitelező helyében nem aludnék nyugidtan, az biztos. Nemrég egy kicsit meghullámosodott a beton, nem nagyon, úgy 20 cm-t. És ezt a sz@rt fizetjük 30 évig. Röhelyes ppp.
"Repedések miatt lezárták az M6/M60-as autópálya több alagútját
2011. február 11. 11:24
A felszíni repedéseket a C jelű alagút bevezető szakaszán észlelték a szakemberek
Oldal nyomtatásaSzövegméret növeléseSzövegméret csökkentéseOldal továbbküldése
<!-- if(!window.goA)document.write(''); // -->
A főváros irányából lezárták az M6/M60 autópálya alagútláncát, miután az autópályát üzemeltető cég felszíni repedéseket észlelt a "C" jelű alagút bevezető északi szakaszán.
A Mecsek Autópálya Koncessziós Zrt. péntek délelőtt arról tájékoztatta az MTI-t, hogy az alagút falán a meglazult részeket eltávolítják. A forgalomkorlátozás néhány órán belül megszűnhet."
DE FŐ, HOGY AZ ÚTÉPÍTŐ CÉGNEK MOST MÁR NEM CSAK HÍDÉPÍTÉSI REFERENCIÁJA VAN, HANEM ALAGÚTATÉPÍTÉSI IS, persze az adófizetők pénzén, nem is az övén:-(((
Balesetveszély az M6-os autópálya völgyhídjánál! 2010. június 11. 08:38 TEOL M6-os, Bátaszék | Baj van az M6-os autópálya Bátaszékhez közeli völgyhídjánál. Hírportálunk megbízható forrásból úgy értesült, hogy a nagy meleg hatására a dilatációk kiemelkedtek az aszfaltból, és balesetveszélyt okoznak.
"Persze ha a magyar állam esetleg viszontgaranciát vállalt volna beázásra, vagy a szerződésben az áll, hogy nem vízálló, akkor más a helyzet." (53)
Ez jellemző. Lényegében az autópálya egy magáncég birtokában van amíg ki nem fizetjük. A magyar állam pedig van olyan szíves és az adófizetők pénzén helyreállítja a magántulajdonban esett kárt, és ebből a szempontból nagyon nincs jelentősége, hogy ez természeti csapásnak minősül, felróható-e az autópályaépítőknek vagy sem.
Az én házamra sem vállalt garanciát az állam, hogy újjáépíti, ha elmossa az eső.
a vicc, hogy az autópálya-építőket mintha már elmeszelték volna kartellezésért (nem tudom fizettek-e már, de nem is lényeges, mert a megoldás az lett volna, ha eltiltják őket 10 évre Magyarországon bárminemű pályázásról.
Előnytelen szerződést kötött az előző kormányzat az M6-os autópályát ppp konstrukcióban megépítő és üzemeltető cégekkel, közölte kérdésünkre a közlekedést felügyelő új minisztérium, a fejlesztési tárca.
Miután már az elfogadáskor is jegyzőkönyvben jelezték, hogy javítani kell pl. a padka tömörítését ?
Úgy látszik, ha téged nem ellenőriz a kormány a nap 24 órájában, akkor sz@rás után a seggedet sem törlöd ki magadtól. Nem véletlen hogy itt tartunk, ilyen mentalitással még ez is csoda számba megy...
Rájöttem a műszakilag és pénzügyileg egyaránt legjobb megoldásra annak érdekében, hogy az ótópályán fenntartható legyen a közlekedés: Támasszák alá a kérdéses megsérült útszakaszt dugig tömött nokiásdobozokkal! :)
A műtárgyakat 4 éves gyakoriságra kell méretezni amely azt jelenti,hogy pl egy árok 4évenként 1 alkalommal kiönthet. Természetesen a kiöntésnek nem kell egyúttal omlással is járnia,viszont egy frissen befejezett autópályán még nem zajlott le a konszolidáció a növényzet csak a talaj felületét szőtte át ezért egy esetleges mértékadó csapadékot meghaladó helyzet okozhat ilyen károkat. Az a tény, az átadás előtt 50 hiba van egy közel 200 km-es autópályán és azt összefüggésbe hozni a mostani csapadékkárral eléggé rosszindulatú megközelítés.