Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.12 0 0 213

Ennek a mocsok fidesznek még ezzel is mázlija van!

 

Szegény Üvegszemű Vitéz Kellernek fel kellett nyalnia az egész M7-est, hogy érezze sokat próbált nyelvén a kénsav bizsergését. Tanára szégyene, hogy az sem jutott eszébe (ha ilyen méretes eufemizmust megengedhetek), hogy a dolomitban ugyan hiába keresné.

 

A közös gyurcsók-libajnai projekt alagútjai meg spontán omlanak, az első nyári zápor elmossa őket, mint falusi budit a hegyoldalon, Fúrni se kell, a pályaomlások metszetei elárulják, hogy szinte mindent lopott a kivitelező, nyilván hogy kókadt jani célkitűzésének úgy tudjon megfelelni, hogy közben Settenkedőnek is teljen téliszalámira. A janinak meg helikopterre.

 

Azt meg nem is értem, miért hiányolod a dolomitot. A kommereknek homokbányái vannak, hát azzal építették.

Előzmény: lilaköd mámor (203)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.12 0 0 212

A kivitelező helyében nem aludnék nyugidtan, az biztos.  Nemrég egy kicsit meghullámosodott a beton, nem nagyon, úgy 20 cm-t. És ezt a sz@rt fizetjük 30 évig. Röhelyes ppp.

Előzmény: marcipannyuszi (211)
marcipannyuszi Creative Commons License 2011.02.12 0 0 211

Így is beomlott...

Előzmény: Törölt nick (210)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.12 0 0 210

Szerintem úgy készültek az alagutak, hogy ástak egy gödröt, abba  fektették a betongyűrűket, aztán betakarták földdel.

marcipannyuszi Creative Commons License 2011.02.12 0 0 209

Majd építenek elkerülő utakat az alagutakhoz, azokat meg műemlékké nyilvánítják.

Előzmény: Álomvédelmi twist (208)
Álomvédelmi twist Creative Commons License 2011.02.11 0 0 208

"Repedések miatt lezárták az M6/M60-as autópálya több alagútját

2011. február 11. 11:24

 

 

 

A felszíni repedéseket a C jelű alagút bevezető szakaszán észlelték a szakemberek

 

Oldal nyomtatása Szövegméret növelése Szövegméret csökkentése Oldal továbbküldése

<!-- if(!window.goA)document.write(''); // -->

 

A főváros irányából lezárták az M6/M60 autópálya alagútláncát, miután az autópályát üzemeltető cég felszíni repedéseket észlelt a "C" jelű alagút bevezető északi szakaszán.

 

A Mecsek Autópálya Koncessziós Zrt. péntek délelőtt arról tájékoztatta az MTI-t, hogy az alagút falán a meglazult részeket eltávolítják. A forgalomkorlátozás néhány órán belül megszűnhet."

 

http://www.hirado.hu/Hirek/2011/02/11/11/Repedesek_miatt_lezartak_az_M6_M60_as_autopalya_tobb_alagutjat.aspx

 

DE FŐ, HOGY AZ ÚTÉPÍTŐ CÉGNEK MOST MÁR NEM CSAK HÍDÉPÍTÉSI REFERENCIÁJA VAN, HANEM ALAGÚTATÉPÍTÉSI IS, persze az adófizetők pénzén, nem is az övén:-(((

 

 

 

 

 

AAAaaa Creative Commons License 2010.06.14 0 0 207

...amikor a Lánc-hidat újrafejtették...

 

és ebbol alakult ki az a mondas, hogy ujrafejti mint ballibes kozgazdasz a kardiganjat

Előzmény: szem telen (206)
szem telen Creative Commons License 2010.06.14 0 0 206
Ha elég öreg lennél még emlékeznél rá, hogy amikor a Lánc-hidat újrafejtették, nem most, hanem amikor zöldre még az ég is zöld volt.

Ja, öregSam, öregSam.

Üdv.

szem telen
Előzmény: tuutuu (176)
AAAaaa Creative Commons License 2010.06.14 0 0 205

Havi 1 mrd az eves szinten 12 mrd az 30 ev alatt 360 milliard

 

az NFM tájékoztatása szerint az M6-os Dunaújváros-Szekszárd szakaszán ennek összege havi nettó 1 milliárd forint

Előzmény: AAAaaa (166)
eFigyelő Creative Commons License 2010.06.11 0 0 204

Balesetveszély az M6-os autópálya völgyhídjánál!
2010. június 11. 08:38 TEOL
M6-os, Bátaszék | Baj van az M6-os autópálya Bátaszékhez közeli völgyhídjánál. Hírportálunk megbízható forrásból úgy értesült, hogy a nagy meleg hatására a dilatációk kiemelkedtek az aszfaltból, és balesetveszélyt okoznak.
lilaköd mámor Creative Commons License 2010.06.07 0 0 203
Ez egy szabályos rétegrend?
érdekes rétegrend
pasztorbirka Creative Commons License 2010.06.04 0 0 201
Mit mondtam?

"Persze ha a magyar állam esetleg viszontgaranciát vállalt volna beázásra, vagy a szerződésben az áll, hogy nem vízálló, akkor más a helyzet." (53)

Ez jellemző. Lényegében az autópálya egy magáncég birtokában van amíg ki nem fizetjük.
A magyar állam pedig van olyan szíves és az adófizetők pénzén helyreállítja a magántulajdonban esett kárt, és ebből a szempontból nagyon nincs jelentősége, hogy ez természeti csapásnak minősül, felróható-e az autópályaépítőknek vagy sem.

Az én házamra sem vállalt garanciát az állam, hogy újjáépíti, ha elmossa az eső.
Előzmény: Wic (199)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 200
a vicc, hogy az autópálya-építőket mintha már elmeszelték volna kartellezésért (nem tudom fizettek-e már, de nem is lényeges, mert a megoldás az lett volna, ha eltiltják őket 10 évre Magyarországon bárminemű pályázásról.

Nem tiltották.

Itt egy eredmény is.

Nincsenek véletlenek, azt mondom
Wic Creative Commons License 2010.06.01 0 0 199
Előzmény: Törölt nick (195)
kábelbúvár Creative Commons License 2010.06.01 0 0 198
És még támogassuk adókedvezménnyel is a zautópálya-cégeket!!
kábelbúvár Creative Commons License 2010.06.01 0 0 197
Csak nem nekünk kell fizetni a javítást is ?
Előzmény: Törölt nick (195)
Fulika Creative Commons License 2010.06.01 0 0 196
No, ez tényleg gáz lenne (olyan igazán magyaros), bár láttunk már cifrábbakat is :(
Előzmény: Törölt nick (195)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 195
ohhh, mily meglepő ...

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/06/01/allami_penzbol_kellene_megjavitani_az_m6-ost/?rnd=233

Előnytelen szerződést kötött az előző kormányzat az M6-os autópályát ppp konstrukcióban megépítő és üzemeltető cégekkel, közölte kérdésünkre a közlekedést felügyelő új minisztérium, a fejlesztési tárca.

Miután már az elfogadáskor is jegyzőkönyvben jelezték, hogy javítani kell pl. a padka tömörítését ?
szaunas Creative Commons License 2010.05.31 0 0 194
Ezeket nem mi építettük - hegyen, völgyben, vízen s levegőben...

...és működnek...
Fulika Creative Commons License 2010.05.31 0 0 193
Nagyon Édy vagy. ;)
Előzmény: Édy Endre (191)
Édy Endre Creative Commons License 2010.05.31 0 0 191

off

Milyen csoda megy a szádba? :)

on

Előzmény: Fulika (189)
Édy Endre Creative Commons License 2010.05.31 0 0 190
Asz(tal mellett) fal(a)toznak?
Fulika Creative Commons License 2010.05.31 0 0 189
Úgy látszik, ha téged nem ellenőriz a kormány a nap 24 órájában, akkor sz@rás után a seggedet sem törlöd ki magadtól. Nem véletlen hogy itt tartunk, ilyen mentalitással még ez is csoda számba megy...
Előzmény: #FF4500 (175)
Édy Endre Creative Commons License 2010.05.31 0 0 187
Aszfaltoznak netán?
Előzmény: Törölt nick (182)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 186
Me xar a kő benne.
Előzmény: tüzes fal (183)
promike Creative Commons License 2010.05.31 0 0 185
kedves kis állandó jelző a műszaki értelmiségnek
Előzmény: Törölt nick (182)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 184
L0pSt0p!
Előzmény: tüzes fal (183)
tüzes fal Creative Commons License 2010.05.31 0 0 183
De akkor mi került rajta ennyibe?
Édy Endre Creative Commons License 2010.05.31 0 0 180
Rájöttem a műszakilag és pénzügyileg egyaránt legjobb megoldásra annak érdekében, hogy az ótópályán fenntartható legyen a közlekedés: Támasszák alá a kérdéses megsérült útszakaszt dugig tömött nokiásdobozokkal! :)
promike Creative Commons License 2010.05.31 0 0 178
A műtárgyakat 4 éves gyakoriságra kell méretezni amely azt jelenti,hogy pl egy árok 4évenként 1 alkalommal kiönthet.
Természetesen a kiöntésnek nem kell egyúttal omlással is járnia,viszont egy frissen befejezett autópályán még nem zajlott le a konszolidáció a növényzet csak a talaj felületét szőtte át ezért egy esetleges mértékadó csapadékot meghaladó helyzet okozhat ilyen károkat.
Az a tény, az átadás előtt 50 hiba van egy közel 200 km-es autópályán és azt összefüggésbe hozni a mostani csapadékkárral eléggé rosszindulatú megközelítés.
Előzmény: spooler (161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!