Nem értem miért aprózza el a Horváth úr a kevéske dugódíjjal, ami ráadásul csak egy várost érintene. Nagyobb formátumú ember ő, nagyban kell gondolkodni.
Ingyenessé tehető a közösségi közlekedés az egész országban.
Csak egy kis kreativitás és határozottság kell hozzá. Minden autósnak fizetnie kell minden helységtáblánál, minden irányban. Továbbá kapukiállási, garázskiállási díj. Továbbá indexelési, tanksapka nyitási, ajtó nyitási díj, piros lámpánál várakozási díj és így tovább. Persze ehhez kell egy jó haveri cég, akik beszerelik pár tíz milliárdért a szükséges tajvani elektronikát és persze havonta ellenőrzik, hogy nem trükköznek-e a rendszerrel.
Az így befolyt összegből máris ingyenes lehetne a közösségi közlekedés mindenki számára. Kánaán.
Miért csak az országban? Ingyenes utazást az egész EU-n belül, és ne csak a nyugdíjasoknak! Esküszöm, azonnal visszaszoknék a hagyományos légitársaságokra.:)
minden LEGYEN ingyenes . MÁR MARX KARCSI MÖGIGÉRTE 1848-BAN CSAK A TÖKETLEN GYURCSI ELKÚRTA,DE majd csacsi csabi=horváth csaba megolgya,csak az orbán nöm érti,hogy MINDÖN LÖGYÖN INGYENES !!!!!!!!!!!!
Matemetikus szemmel nézve a főpolgármester-jelölt fedezeti számítása orbitális baromság, ezen nincs vita...
De nem is az a célja, hogy logikus, megvalósítható ötletekkel jöjjön elő...
Főpolgármester-jelölti kampányt folytat innentől kezdve egészen őszig, óriási energiával, komoly ráfordításokkal... és 0% győzelmi eséllyel - egyetlen céllal, a mentelmi jogát próbálja védeni.
Ha el tudják játszani, hogy riválisa lehet Tarlósnak ( ehhez csak állandóan szerepelnie kell ), akkor az ellene jogosan indítható, köztörvényes bűnökkel kapcsolatos vizsgálatot politikai térre terelhetik.
Abba a helyzetbe akarják hozni a Fideszt, hogy vagy hagyja futni HCS urat, vagy megbélyegzik azzal, hogy a rivális ellen "koncepciós" pert indít.
Ez nagyon fontos az MSZP-nek is, mert amíg Hagyó Miklósra rá lehet kenni mindent, addig még csakcsak... De ha Horváth Csaba is elmerül, akkor sokakat magával ránthat, akkor már nehéz arra hivatkozni, hogy egyéni akciókról van szó.
Van bevételem A-ból és B-ből. A szolgáltatást igénybe vevőket átterelem B-re azáltal, hogy B-t ingyenessé teszem, miközben A árát növelem. Ez olyan világos és tiszta, hogy egy óvodás is hetekig elkacarászna rajta.
Azért elindulhatott volna abban az egyéni választási körzetben, ahol polgi volt 2002-2006 közt. Akkor jól látszottak volna asszem az esélyei.
De édekes ez is:
2009 szeptemberében Demszky Gábor főpolgármester őt bízta meg a BKV felügyeletével is. A céggel kapcsolatos 2009-es nyári botrány következményeinek felszámolása körüli egyet nem értés oda vezetett, hogy 2009. október 13-án az MSZP budapesti elnöksége megállapította, a Szabad Demokraták Szövetsége (SZDSZ) felmondta az MSZP-vel 2006-ban megkötött fővárosi koalíciós megállapodást, ezért felkérte Horváthot és Hagyó Miklóst, hogy november 20-áig mondjanak le főpolgármester-helyettesi tisztségükről. A tisztségből való távozása után Bajnai Gordon miniszterelnök Budapest kormánybiztosának nevezte ki.
Hűűű. Tudja mire képes egy BKV ingyenutaztatástechnikailag... ;-)
Horváth Csaba ötlete, szándékai tiszták és világosak...
Egy szürke kis képviselőt simán le lehet sittelni milliárdos korrupciók miatt, de egy Budapestieknek naponta jobbnál-jobb híreket hozó, toronymagas esélyes főpolgármester-jelöltet ?
Meg lesz ősszel az is. Igaz a mandátum csak két évre fog szólni. És már alig várjuk, hogy végre mi is játszhassunk és ne csak velünk játszanak. Játszani is engedd nevelési elv alapon. Forradalmi változás történt áprilisban. Szerintem. (Vagy csak remélem?)
A széndioxid kibocsátási kvóták miatt a környezetszennyező állampolgárok (oxigén be, co2 ki) be lehetne vezetni a légvételi fogyasztási adót. Testömeg kilóegységre, súlyadó elv alapján lenne kiszámolható az éves adóöszeg. ;-)))
Zsolti fel a fejjel! Vége a dalnak. Megszabadultunk az átkosból ránkrakódott átkozottaktól. Lehet eltúrni a romokat, amit köröttunk összeomlasztottak és elkezdeni valami újat építeni. És magyar modell lesz a mérce, aminél nem a nagyon fejlett Európa ám a csak minta, hanem mi magunk. Kiszabadulunk szelemestől a lefolytott palackunkból.
Ja és nem lesz ingyen utazás.
Utazási lehetőség lesz. Rendesen megszervezve, üzemeltetve, és nem olyan áron ám, hogy ne is lehessen.
"Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!"
"Adjon az Isten! Szebb jövőt!"
Ismersz még valamilyen köszöntőt? Hátha más párt is csatlakozhatna.
Ja jut eszembe. "Demokraták, ébresztő!! Meg "Húzzunk bele!". Meg "Utánam srácok!"
De ezeknél valami nagyon hibádzik nekem....... de nagyon. :-(
Elektronikus rendszer? Én nem akartam a HÉV-en lógni, de a vonaton nincs kalauz, jegylyukasztó meg csak 1 db az egész szerelvényen, azt se lehet használni...tehát ezt az ingyenes utazást már rég bevezették!
Ne nagyon várd. A MaSZoP kezdett kampányolni az önkori válra buta pesten (tudod ott valahogy fogékonyabban az emberek az ilyenekre) a 2013-ig fokozatosan minden budapesten lakó, polgári igazolvánnyal rendelkezó lakók tömegközlekedésének ingyenessé tételéről.
Most jut eszembe. Mi is az a budapesti polgári igazolvány!? Az ország az országból félállampolgársági alapon ki akar válni? El akar különülni? Pluszkedvezmények? Oszt HÉV-mintára behajtjuk majd az idegen vidékieken? Meg ugye a dugót is ők okozzák, ha dolguk támad a fővárosban?
NA MIDJÁRT MONDOK EGY CSÚNYÁT! """"Judapest!!""""" Na ne má!!!!!!!!! Most le lehete állni drága magyar testvéreim! Egy gödöllői magyar-zsidó (származású) üzenete!! A Horváth Csaba féle, nem is tudom kiakárkiknek!! :-((()
És hogy, hogy lehettek, ekkora dihióták, gátlástalanok izékalapok, hogy ez a folyamat, már törvényesen beindult a kampány elő elején is. Mi lesz itt? Sokszor félelmeim támandak, hogy ekkora politikai marhaság már csak direkte lehet azért, hogy a FIDESZ malmára hajtsák a hatalom vizét a 2/3-adhoz..... de ez a leggonoszabb összeesküvés elmélet kategóriába esik. :-((
(2002-es tapasztalat, mikor pirosdzsekis D-209-es körbeszaladgálta az országot, Viktor meg szinte nem is csinált semmit az I. fordulóig. A 2006-os kampányt meg inkább felejtsük el, mert beleborzongok mit is tett a FIDESZ...... :-((()
Már kibeszéltük, hogy ez egy """panelproliknak""", meg mindenkinek szóló önkori választási kampányfogás. Vagy csak kiszámolták esetleg, hogy ha semmit sem lopnak, akkor az évente a BKV-nak átutalt önkori közpénztámogatásból is ingyenessé tehető.
Na ezt azért nem gondolnám. Ősztöl a BKV rendesen elkezd majd működni (tán olyan nullszaldósan, de lehet hogy még kis bevételt is hozhatnak a jegyárak szintjét figyelembevéve). Demszy-MSZP-éék meg ősszel rendesen ki lesznek zavarva a városházáról a picsába. Végre!!! Aztán meg majd dőlnek ki a szekrényekből a csontvázak. Fejlesztések lesznek és nem lopás. A Kombino üzlet a Margit-híd, a 4-es Metro, egy kissebb is a parkolási téma (és jajj sorolhatnám) az qrva durva gyerekek. Jobb ha nem is tudjátok a pontos adatokat! (Én sem persze csak hallom előre az ijesztö csontcsörgető skeletonok zörgését) :-((
Ui: Mik lehetnek ott a városházán, ha.... Ad 1) Már most megkezdték a kampányt. Ad 2) Ilyen iszonyat baromságot ígérnek. Ad 3) Ez lenne az utolsó meg még a majd sok szalmaszálba kapszkodás, hogy totálisan le ne bukjanak? Ad 4) A pókhálót az általuk kreált pokolbéli gonosz pók szőtte. Úgy hívják a pókot: Tetteink. A legyek most belegabalyodnak. Itt már nem ám csak választási ellegyezésről, elhessintésről lehet ám szó. Hanem itt a két legyet egy csapásra hatásról. Ad 5) Az önpolgi választások elvesztését követően, a varsói (budapesti) típusú gyorsvonat elgázolja nagyon az MSZP-ét is. De tényleg nagyon.
Így van. Ingyen utazást! A bakancs meg a bicikli ingyen van. A leggazdaságosabb üzemanyag a kaja, meg a pia. Még jól is esik, élvezet. A lovasszekérnél meg a lovak is ingyért "fill her up"-oznak (USA népi kifejezés a kocsitankolásra) az árokpart füvéből. Ne de sajnos az idő is pénz. Időnket modernkori rabszolgatartóink már rég elvették. Vagy egymástól is? Te is egy mástól, meg én is egy mástól. Mindenki elveszi mindenkitől a sok hülyeségével, hadd foggyon.....
Teljesárú jeggyel, bérlettel a valós költségeknek kb. a felét fizeted. Ez nem jó arány? Az ingyenesség okozta tömegnyomor szerintem idővel elmúlna, most a bérlettel is korlátlanul utazgathatsz mégsem teszed.
A teljes ingyenesség valóban már iott megbukna, hogy olyan mnértékű kapacításigény jelentkezne ami teljesíthetetlen. Viszont gondolat szintjén érdekes lenne az a helyzet, ha nem lenne bérlet, csak "vizitdíj". Valami nagyon alacsony összeg, pl 5 Ft utazásonként, mindegy hova mész (egyelőre maradjunk BKV-nál). Havi szinten is minimális összeg, viszont ennyi már jelentősen visszafogná az utazási kedvet, mert abban a pillanatban, hogy csak egy forintot is ki kell adnia valakinek átgondolja, hogy valóban szüksége van-e rá.