Érdekelne mások véleménye, hogy milyen egy hosszú út egy ilyen gépen. Milyen a szolgáltatás?
http://www.singaporeair.com/saa/de_DE/content/exp/A380/index.jsp
Jó estét! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Qantas, az Emirates és a Singapur Airlines hány A380-at üzemeltet és az Air France és a Lufthansa hányat kapnak most? Más nincs akinek lenne ha jól tudom.
szia, ez mondjuk leginkabb az ulesrendtol fugg,ugyanazt a gepet mas mas legitarsasag mashogy ulesezi..(az azsiai legitarsagok hagyomanyosan tobbet adnak erre mint az europaiak) raadasul még orakkal gép elott is valtozhat az ulesrend foglalasoktol fuggoen.
viszont lassan kivancsi lennek a topicnyito velemenyere az a380rol, talan mar megvolt az ut?
sziasztok, szerintem is kényelmesebbek a boeingek mint az airbusok. én még csak airbus a340-300-al (Swiss) és 747-400-al (ThaI) mentem de tényleg jobb volt a boeing.
mellesleg nem ertek a repulokhoz en sem, csak hasznalom oket, a youtube-n a video alatti hozzaszolasokat olvasva olyan benyomasom van hogy ez egy szandekos tesztelés es a minimalis kezosebesseg viszgalata miatt csinaljak
A Discovery Science-en kb. két éve volt egy sorozat az A380-ról, bemutatták a teljes tervezési, gyártási és tesztelési folyamatot. Valamelyik részben volt arról szó, hogy a videón látható szikrázási-súrlódási problémát úgy tudták csak megoldani, hogy "levágtak" a farok aljából, mert túl mélyen volt és nem lehetett kiküszöbölni a tűzijátékot. lehet, hogy ez a felvétel még az átalakítás előtti időkből származik.
Én is szeretem előre kinézni és befoglalni az ülést, lehet ilyet például direktben a Qatar vagy az Eva Air honlapján csinálni. Előtte a seatgurun próbálok okosodni. A gond, hogy nincs garancia. Hiába van egy típus a repjegyen, lehet, másik típus repül aznap. Vagy két azonos géptípusnál is lehet külnböző székezés - elég mondjuk ha a WC blokk két sorral előrébb, vagy hátrébb kerül, rögtön borul az egész.
Hogy ontopic legyen, én is szívesen kipróbálnám már az A380-at. :)
A napellenző állandó lehúzogatását én is tapasztaltam már az Egyptair-nél. Többször eljátszottunk a stuvival, hogy én felhúztam (néztem a neplementét), ő meg le. Azzal hajtottam el a végén, hogy a jegy áráért utazómagasságon azt csinálok a nepellenzőval, amit akarok.
Tavaly júniusban utaztam A380-nal Dubai-Bangkok viszonylatban, Emirates-szel. A gép kívülről a szó szoros értelmében lenyűgöző a mérete miatt, beszállás után totál olyan, mint egy másik gép, annyi a különbség, hogy nagyobbak az ablakok. Szerintem a légitársaság B777 gépei kényelmesebbek voltak, de az eddigi tapasztalatok alapján a Boeing-ek általában kényelmesebbek az Airbusoknál, úgyhogy ezen nem lepődtem meg. Ami furcsa volt még, az a felszállási sebesség. Nagyon úgy tűnt, hogy túl lassan gurulunk ahhoz, hogy fel tudjunk szállni, de mégis felszálltunk... valószínűleg ez is a gép mérete miatt volt. A leszállás is érdekes volt, sőt inkább feélemetes, ugyanis a pilóta úgy földhozvágta a gépet, hogy mindenki halálra ijedt tőle. Nézzétek meg, itt van.
Az Emirates honlapján az A380 Economy class a képeken elég jól néz ki:) (Lehet, nem mondok újdonságot, de van, ahol lehet előre ülést is foglalni (pl. Qatar). Emiratest nem tudom, de ha érdekel, esetleg kérdezz rá.)
ez a seat guru veszélyes ez egy oldal, elég hamar elklikkelget az ember,aztan el is ment az idő..:)) de erdemes megnezni mondjuk a singapore es az american 777-200as felallasat economyn,hmm
erdekesseg kedveert megneztem a neten a hivatalos adatokat, es a singapore airlines általában sűrűbbre konfiguralja a gépeket mint a qantas, ha nem is sokkal...
az a380 náluk 471 ülésesek szemben a qantas 450 ével
és a b747 nagytávolsági nemzetkozi járatuk 375 utasférőhelyes , míg a qantasnál 3 fajta verzio létezik de a legsűrűbb is maximum 350+ a domestic ami mondjuk 412 de hat az ugye minket itt nem erint.
szoval ha a szamokat nezzuk a qantason több a hely:)