Sziasztok , olyan problémám lenne h T-home szolgáltatja nekünk az internetet ( telefont és a tv-t is ) és a hócipőm tele van már vele hogy mostmár félóránként lekapcsolt az a bolhás , szikkadt , nyomorék internet ... Nem tudom leírni szép szavakkal hogy mennyire idegesít már ez a sz*r . Speedtouch modemem van , nem tudom mi a probléma de valaki adhatna 1 jó tanácsot mielőtt felhívom a T-home-ot és fizetek érte azért h várok 1 órát mire valaki beleszól abba a kagylóba........ Előre is köszönöm a választ, Üdv !
Nos, visszatérve az alapproblémádra: menj fel erre az oldalra: http://www.speedtest.net/ válaszd ki Budapestet és futtasd le a tesztet. Írd be ide a download speed és az upload speed eredményét aztán megvitatjuk. Azt is írd le, hogy milyen net elérésed van (pl. ADSL, kábeltévé, mobilnet) és hogy mekkora sávszélességre fizettél elő!
A lassú internetnek különben sok oka lehet. Lehet valami gond a saját PC-ddel (vírus, túlterhelt gép, stb.), ez elég gyakori, és nem a szolgáltató hibája. Olyan is van, hogy leszerződsz ADSL-re mondjuk 4 megabit/sec-re, de csak másfél jön. Ez tipikusan attól van, hogy messze vagy a tel.központtól vagy vacak a vezeték, ezzel túl sokat nem lehet csinálni, az ADSL ilyen és kész.
Azért az a 20 perc túlzás, a múlt heti nagy átlag 3 perc körül volt. Ez persze azt jelenti, hogy van aki többet van aki 1 percen belül, de hát ez meg a várakozók számának függvénye.
Ha sokan telefonálnak egyszerre, akkor sok a várakozás ha kevesen akkor kevés. EZért a reggel 8 és este 20 óra utáni időszakot szoktam javasolni, vagy minél késöbb, de még éjfél elött.
Írásban 30 nap alatt kell válaszolni, ha postai a levél, add hozzá a két postai átfutást is.
Apropó, ezen az egészen felbosszantva magam most újult erővel felhívtam őket. Bár ne tettem volna, ismét remegek az idegességtől. Ki hitte volna, a rendszerük most épp nem működik. Mondom neki, wazze (az elején még nem így), akkor írja fel egy darab papírra, és ha működik, majd megcsinálja. Aszongya, ez nem jó, mert ha húszan hívják így fel, akkor már húsz papírja lenne. Wazze, vegyen egy kockás füzetet!
Az emailemre több mint egy hónapja nem reagáltak. Aszongya a csaj, hogy hát van némi átfutása... Különben is, nem küldtem benne beszkennelt aláírást... Komolyan, nem telt nekik egy reply gombra, hogy okés, intézzük, csak küldj egy aláírást, mert ez így nem jó. Aszongya "beszkennelt aláírás nélkül nem dolgozzák fel az emailt". Innentől nem részletezem.
Nézd, ha írok nekik direktben papírlevelet, emailt, felhívom őket és arra sem válaszolnak, akkor nem hinném, hogy pont egy fórumon fognak felfigyelni a gondomra. Mellesleg (milyen meglepő...) be sem jön az oldal...
A telefonos ügyfélszolgálatot felhívni, mármint mire egy élő ember felveszi, simán eltart 15-20 percig. Nekem ilyesmiben a türelmem olyan 1-2 percnél fogy el. Ritkán szoktam velük beszélni, de borzasztóan idegesít, hogy ha baj van, nem számíthatok rájuk. Le is mondtam azt a szolgáltatást, a T csoporttól volt, és másoknak is melegen ajánlottam a konkurenciát. Milliárdokat költöttek arra, hogy folyton átnevezték magukat (Matáv, az volt az utolsó normális név, aztán T-Com, majd T-home, ill. Matávnet, Axelero, T-Online, T-Home, ha még ezen a héten nem változott), közben a szakembereket kirúgdosták a cégtől, ill. most már az ügyfélszolgálatosokat is, maradtak a hülye marketingesek... Arra van eszük, hogy rózsaszínre cseréljék a nyilvános telefonok hallgatóit, de arra nem, hogy rendes szolgáltatást nyújtsanak.
Amikor a telefonomat felmondtam, sok-sok héten át volt még vonal, egyszerűen nem voltak képesek kikapcsolni, és persze küldték a számlát is... Letagadták, hogy megkapták a felmondást, pedig nálam volt az általuk aláírt tértivevény. Végül csak sikerült nekik, mondjuk visszamenőleg le is vonták a már lemondott időszakra számlázottakat, de annyi eszük nem volt, hogy küldjenek egy végelszámolást egy csekkel, hogy ami hátra van, kifizethessem. Felhívtam őket, erre közölték, hogy jó ötlet, küldenek. Komolyan nem jutott eszükbe maguktól?!
Végül kiküldték, volt rajta -800 Ft, azaz hogy 800 Ft-tal fizettem eddig többet. Írtam nekik, hogy jó, akkor küldjék, de persze még csak nem is válaszoltak.
T-*, jobb nélküled a világ.
Pedig, istenuccse, szerettem őket. Sokat, sokat kellett dolgozni, hogy eljussak idáig.
Én leginkább az áttekintetlen árstruktúrájukat nem bírom. Lassan bonyolultabb, mint az adóbevallás. Ráadásul az idióta kedvezményrendszerük miatt, a hűségidő lejártával szinte biztos, hogy olcsóbb újra kötögetni a szerződéseket. Előbb-utóbb úgy járnak, mint a biztosítók a kötelezőváltással: Elüldözik a régi ügyfeleket.
Evvel a problémával szeretnék segítséghez fordulni:Az internetem nagyon lassú,és lassan tölti be az oldalakat.tudtok ehhez a problémához segíteni,hogy hogyan elhet fgyprsítani a netet?
A t-online levelesládámból eltűntek a beérkezett üzenetek. Nem én töröltem őket, eltűntek. Még szerencse, hogy semmi fontos nem volt köztük, arra ott van a gmail, meg a yahoo mail, ezért nem is reklamálok, inkább megválok tőlük. Nem becsülnek meg, mint régi ügyfelüket.
Kb 3 éve 1 éves szerződés 1mbit-re. Lett max a fele. Ez ment még egy évig. Következő éves már 2009-es szerződés már 2 mbit-re, lett 1 kb 2 hónap múlva, majd év év vége fele 2 mbit. Erre az évre már 5mbit-es szerződés, na mennyi van most a feladvány szerint? :)
Eldöcög a dolog - 3-an használjuk inkább csak böngészésre - de ha msn vagy skype valahol megy, már nagyon érezhető. BP-Sashalom.