Közben az jutott eszembe, hogy a lényeg fölött jól átsiklottam. Na igen, a workflow. Vagy működik valami, vagy nem. Viszont egy jól tervezett és jól működő rendszerben elég nehéz megoldani a mindent befogadást. Csak annyi és olyan hely kell, ahol az a minőségű és mennyiségű konverzió történjen, ami feldolgozhatóvá teszi a bejövő nyersanyagot. Mindezt a lehető legegyszerűbben. (Azért írtam azt a progit ott lejjebb, mert abban a megfelelő dekóderkészlettel még a kazánlemezt is timeline-ra tehetjük egy mozdulattal ugye. :)) Szóval ez nem egyszerű feladat. Igazából a mostani sok formátum kezeléséhez nem is láttam még barkácsszinten túl jó megoldást. :) Ez a workflow kérdés nálam most konkrétan azt jelentette, hogy .OMF-ben hazahoztam mindent, amit a FC oldalvizén kellett volna (ugyanebből az OMF-ből) kevernem, az itthon renderelt .aiff fájlokat meg visszavittem, bemásoltam, oszt' csókolom. :) Így volt flow a work. :)) És a végeredmény is jobb lett.
Köxönöm. Hogyan tudom megkapni a drotjaimmal együtt, ami 80Awantnál wan. Wagy menjek le értük? De akko wixem Spaccot, az pedig sokba fog kerüni mindenkinek. )))
Na akko ird le pontosan és érthetöen, h mi köll, me nekem ez itten lila köd. Ja a lemeztet, h mi legyen. Cime, elöadoja, kiadása, stb. A technikai réxletek a ti dolgotok.
Kéne egy 1820m, spacci vacka, valami M-audio, Apogee, Focusrite. Aztán egy jó lejátszó + korrektor. Direkt dugva hangeszközre, Soundforge, aztán ki mit tud CD írása.
Ja, olvastam. Persze, biztos van érzékelhető különbség a gyári CD és az otthoni között az utóbbi javára, de így vagy úgy szól, mindenhogy nagy valószínűség szerint "szépen szóló" ez a felvétel. Erre gondoltam. Hát jah. Ez a Shure egy érdekesség. Olyan középszerű. AT-t nem szeretnék, olyan "loudness-es" hangja van. Jó, jó hallgatni, de nem az szól, ami a lemezen van. :) Nem tudom mennyivel lenne jobb a Shure helyén mondjuk egy Denon DL103. Meg ennek a Thorensnek a karja el se bírná azt a szörnyet. :)
Mint lejjebb írtam, nekem megvan ez a Stockfish zene mezei CD-n (CD rip flac-ba, aztán ki CD-re), és van különbség, az én fülemnek Penna javára. Bigi, a különböző cuccokról berippelt lp-k között tuti hogy lenne különbség, más a hangzásuk. Lehet, hogy Tere jobb cuccal digitalizál, mint dimsal, de a Shure és a Shelter nincs egy súlycsoportban, és ez bizony hallható.
Meg ott van a Penna-féle Stockfish-szám. Az tipikusan olyan jól hangszerelt zene, ami nagy valószínűség szerint mindenkinél ugyanolyan jól szól, tehát az sem ér. Az ilyen zene nem való referenciának.
Ez az egész itt csak azért nem ér, mert ugyanazokat a lemezeket kéne mindkét rendszeren felvenni, majd nálad A/B-ben meghallgatni. Csak az én először linkelt vackaim között önmagában akkora különbség van, hogy meg nem mondod, mire képes (vagy nem) valójában ez a rendszer.
"Az AMR a világ legelterjedtebb (legtöbbet alkalmazott) audio tömörnyéje, mert hát tele a világ mobillal, és működnek is egyfolytában, ha kell, ha nem."
A felesleges szócséplésnek a mobilokon, ami kb. egyenesen arányos a plázák polcain lévő kb. ugyanennyire felesleges áruhalmazzal (becslések szerént mintegy 80%-nyi) könnyedén elejét lehetne venni egy mondjuk 5-10 másodperces - de kiszámíthatalanul véletlenszerű késleltetéssel, melynek köszönhetően a vonalbontó gomb megnyomása után egy ideig még élne a mikrofon.
Csak egy példa: Drága barátom, örömmel segítek Neked! - gombnyomás - Mit gondolsz te barom, én vagyok a Terézanya?
De azt áruld már el, hogy ennek az egésznek most mi köze az mp3 beszédre optimalizálásához? S.V. a zempéhárom anyja a fejlesztők szerint és kész. Ez tény. Mint ahogy az is, hogy nem csak vele dolgoztak, de ő volt az egyik meghatárzó pont a rendszer életében. Aztán nem is kell ennél többet belegondolni, mint ahogy nem is írtam azt, hogy csak ő, csak vele. A mobilos megfejtések pedig céljukat tekintve alapvetően nem egyeznek a minőségi tömörítőkével. _ Aztán én is ON. _
"Transfiguration Orpheus (hangszedő)- Michell Odyssey (lemezjátszó) - EAR Head (MC trafó)- Altmann phonó - Altmann ADC - Audience AU24, Acrolink, Evidence kábelek illetve a szint beállítás a Promitheus (trafós hangerőszabályzású) előfokkal történt. Némi Mana állvány és Ringmat rezgéscsillapító, foQ és Shakti kő... A Wave Editor (vágó szoftver) az új audióra elkülönített Mac Mini fut SSD tárral és 4 GB memóriával."
Az AVfórum fis65 nevű levelezője készítette a fenti rendszeren, sajnos nem én otthon. Van még más, ha még egy-két rövid minta a szerzői jogok sértése nélkül érdekelne valakit.
De talán tehetnék fel rövid részleteket studió maszterekből 96k/24 bitben, például az itt is megénelkelt Kada Ad Libitum free jazzből? Esetleg mondjuk kortárs jazz például vagy egy érdekes tabla felvétel.