Segitségetek szeretnén kérni , van egy ML 164 350 tipusú autóm és egyik pillanatról a másikra be esett a fék és sebbeséget sem enged rakni ! Mi lehet a baj ? Kérlek titeket segítsetek !!
Sziasztok. W164 320cdi levettem az aksisarut mikor visszatertem már nem működött elég sok dolog, pl lámpakapcsoló, futómű állító komplett panel , tolatókamera.... Van valakinek öttlete? Biztosítékok ellenőrizve, jók. Köszönöm
Az autó 1 nap állás után beindul, majd hirtelen leáll. Tank 3/4 -ig. Töbszöri hosszas indítózásra,(5-8) elindul. Valahol levegősödik a rendszer, mert a fogaslerék szivattyú bemenő műanyag csövén buborékok láthatóak, jó ideig.
Nincs üzemanyag szivárgásnak nyoma. Mi lehet a baj?
Új belépő vagyok , a segítségeteket kérném , vagy a tapasztalaitokat kérlek szépen osszátok meg velem !
Van egy Mercedes ML W 163 2,7 Cdi , 2002 évj. autóm .
Teljesen rapszódikusan a távirányítóval hol kinyitja az autót , hol nem . Hol bezárja , hol nem . Pár napig jó , majd nem . A kulcsban cseréltem elemeket . Jellemzően reggel , vagy hosszabb idejű állás után működik többet .
Új vagyok a fórumotokon és talán volt másnak is hasonló gondja.
Segítségeteket szeretném kérni ml320 cdi 2006 évj. Légrugós az autó szuperül működik benne csak" annyi gondom van ,hogy a jobboldala 3 cm-rel alacsonyabb állandóan, bárhova is van állítva.
Sziasztok, Ml 300cdi, 2010-es faceliftes, főleg hidegen érezhetőbben, de melegen is erős gázadásra rángatva gyorsul. Nem tudok rájönni, hogy porlasztó vagy esetleg váltóhiba. Gyári teszteren sem mutat semmi hibát, de a tünet megvan. Valaki találkozott már ilyesmivel? Bosch porlaszto szervíz a porlasztók ellenőrzését ajánlja.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni! Tünet a következő: leveszem a gyújtást, elcsendesedik minden, majd kis idő múlva (1-2 másodperc) el kezd dolgozni a fűtés zónaállító motorja, aztán a fűtőventillátor is, jó közepes fordulaton. Ma reggelre lemerítette az akkumulátort. Ja, w164 ML 320 az elkövető
Szeretnék tanácsot kérni, hátha találkozott már más is ilyen hibával. Egy 2010-es évjáratú ML 320 cdi-ről lenne szó.
Tehát a tünet annyi, ha napon áll az autó (kifejezetten a nyári hőségben) nem indul. Önindító egyet forgat aztán semmi, se kép se hang. Azk aksi nincs lemerülve, mert világítás, rádió, ventillálás stb. mind működnek.
Éjjel, illetve reggel amíg hűvös van (vagy ha éppen garázsban áll az autó, akkor nap közben is) gond nélkül indul, ahogy kell.
Önindító cserélve lett, 3 napos vadonat új, aksi szintén, a hibajelenség viszont változatlanul megmaradt.
Minden ötletet köszönettel fogadok, esetleg konkrét megoldást ha más is belefutott ilyen hibába.
Üdv. ML 270CDi W163 2001-es faceliftes autóm van.A klíma olyan dolgot csinált,hogy elindultam bekapcsoltam az AC-t,nem hűtöt,leállítottam az autót,majd újra beindítottam,majd újra el kezdett hűteni.Ezt egyre gyakrabban csinálta,most már viszont egyáltalán nem reagál ,semmilyen verzióval sem.Gáz van benne bőven.Mi lehet a gond első körben.A tapasztalatokra vagyok kiváncsi.Segítségeteket előre is köszönöm.
Ha valakinek gondja van a nagyobbik hátsó üléstámla előredöntésével az keressen meg nyugodtan! A mai napomat arra szántam hogy megjavítsam a sajátomat! Innentől megvan a recept!
Lehet csak be van gyógyulva a mágneskapcsoló. Valaki feküdjön a gép alá,és a váltó végén kocogtassa kalapáccsal vagy valamivel a kapcsolót,miközben a fülkében valaki üresben kapcsolgassa a lov-range kapcsolót. Sok esetben ideig,óráig helyre jön. Kikapcs-bekapcsot érzed magad alatt:-))
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Mercedes tuning: végre tökéletes! Most lelőttem a poént, de azért érdekes ez a kisiklott tuning sztori… Naponta több hasonló árajánlatkérést kapunk, un. újra tuning ügyben, nem kivétel a Mercedes sem, sőt szinte vezeti a listát, tekintve: komoly feladat a legtöbb rendszerére jól érezhető erős, egyben tartós beállítást csinálni a környezetvédelmi dolgok: EGR, DPF megtartásával, jó fogyasztással. A Mercit máshol nemcsak tuningolták, de több soron ki is herélték a “chiptuning szakember” javaslatára, mindezt 2021-ben! Tartalmaz kihívást, mikor egy árajánlatkérő / munkalap ilyen pirosan néz ki… " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.