Üdvözlet! olyan kérdésem lenne ,h hűtővíz csere után egy malaguti madisonban ( 125ccm),ami ugyebár megegyezik a Yamaha yp125-ös blokkjával, konkrétan átfolyt a víz az olajba... én nem rudom az okát... 200km-ert mentem vele kb. a csere előtt és nem mutatkozott semmiféle probléma, de most kicsit felb*aszta az agyam. Tud valaki valami okosat mondani ,h ez miért lehetséges?
Nekem egy 125-m van 150-s hengerbszettel. A bajom annyi, hogy egy hét ácsorgás után nehezen indul, az újra indítás elött várok egy picit és pöcc röff. Menet közben pedig mikor már meleg felpörög magától az alapjárat egész magas fordulatra. A karbin tömítés, tűszelep készlet és gyorsító membrán lett cserélve gyári újra más nem.
Malossi kuplung rugók a gyári 3 pofás kuplunghoz. Fehér/Sárga/Piros 3500 Ft
Malossi kuplung rugók a malossi 5 pofás kuplunghoz Fehér/Sárga/ Piros 4500 Ft
Malossi multivar variátor+12 grammos görgők. Ez még benne van a motorban jelen pillanat, de Úton van egy J Costa variátor. Úgyhogy idővel ez is eladó lesz. 30000 Ft
Gyári variátor szíj kb 10 ezer km van benne 15000 Ft
Most vettem egy 400 as majesty, sokat nem mentem vele csak eredet vizsgára.
A motornak hideg állpotban fémes hanja van, ha nagyon finoman meghúzom a gázt, az eladó srác mondta, a kuplunk adhatja a hangot állítólag, hogy hidegen ez ilyen, nem tudom, hogy ez normális, valaki találkozott ilyen problémával?
2005 ös, 2007 ben helyezték forgalomba, ha ez számít, 37 ezer van benne.
Szia ! Sajnos nem megfelelő, mert a kipufogó műszaki paramétereit, belsejét a motor teljesítményéhez méretezik. A hirdetési oldalakon elég sok yamaha bontott alkatrészt lehet találni, keresgélj.
Nekem egy 125- ös mayám van. nagyon megszerettem, a gondom, nagy a hangja, szerintem megérne egy kipufogó cserére. tehát a kérdésem: a nagyobb tesóké jó lehet az enyémre, Mivel vízhűtéses, és négyütemű ez is.
Sziasztok. Jól elbeszélgetek magammal. Végül úgy oldottam meg az aksi burkolat rögzítését, hogy a nyúlvány végét meg melegítettem (gázgyújtóval) bele tettem egy csavart, majd visszatéve a helyére az ülés felől anyával rögzítettem. Így tuti fix. Kicseréltem a légszűrőket is, meg a hajtómű olajat. Még hátra van a hátsó fék nyomáspontja, mert az olyan "ragadós". A fékkart megnéztem, nem akad, fékolaj bőven van benne. Majd meglátom. Ja, a 3. légszűrővel jól ráfáztam, a 4 csavarből 3 be volt tépve, a hüvely forgott a műanyag fészekben. Ezt is melegítéssel oldottam meg, a műanyag fészket kissé lággyá téve egy harapófogóval ki tudtam húzni a csavart a hüvellyel együtt. Visszaszerelésnél pár csepp pillanatragasztót tettem a réz hüvelyre és úgy nyomtam vissza a helyére, majd óvatosan betekertem a csavart. Egyenlőre ennyi.
Helló ! Hát nem nagy forgalmú a csoport :( Azt szeretném kérdezni, hogy van-e megoldás a 400 Majánál az aksi takaró burkolatának fix rögzítésére ? Azt gyárilag csak két műanyag pöcök tartja a sisaktartó felől, de az egyik már ki-ki jár. Gondoltam, hogy egy 4-es műanyag tiplit teszek be, amit facsavarral feszítek meg.
Szerbusztok ! Új tagként szeretnék csatlakozni, (57 éves, Váci lakos) néha buta kérdéseket feltenni, vagy csak úgy nézelődni. Most ültem át egy 2006-os Majesty 400-ra csopperről. Először a kényelme tűnt fel, aztán a nyomatéka, egész jó vele motorozni. Azt nem értem, hogy miért kisebb egy számmal a hátsó kerék az elsőnél ? Lehet hogy szokás kérdése, de nekem a szűk ívű kanyarokba egy kicsit bizonytalan az ívtartása. Olaszból behozott motor, a kereskedő vizsgáztatva, forgalmi engedéllyel adta át, olajcserével, új aksival. Ma kicseréltem a gyertyát, légszűrőket (illetve csak kettőt, mert a véghajtás szűrőjét nem tudtam levenni, mert mind a 4 csavar meg volt szakítva) :( Majd valahogy később kibányászom. Az ülés állítás egyik csavarja is meg volt szakítva, de azt drasztikus hozzáállással megoldottam. A kézikönyv szerint a hátsó teleszkóp állítható, nekem viszont sima fix van rajta, vajon cserélve lehetett, vagy volt ilyen széria ? A fékolajtarályok csurig vannak töltve, ez baj, szedjek le belőle ? Egyelőre ennyi.
Nekem a Teos 125 ugyan ezt csinálja. Annyit tudok pluszban mondani, hogy a tavaszi újra elővétel óta csinálja, csontra le volt merülve az aksim, feltőltöttem, első indítás óta csinálja. Mivel az aksit egy régi töltővel nyomtam fel, valszeg mint utólag kiderült túl töltöttem, úgy 16-18 volt volt benne. Azóta nincsen töltésem, ez a jelenség maradt, amint egy jó töltővel járatom a motort, tehát töltést imitálok, ez a jelenség abba marad. Neked a töltés rendben? Nem merül le hamar az aksi? Én aksi hibára gyanakodtam, úgy 2-3 naponta tölteni kellett.
Nekem 2004-es a majám és progresszív rugós, úgy tudom hogy nem csak évjárat függő. Szarvason Misitől beszerezhető állítható is. De nekem 2 személlyel is kifogástalanul működik a progresszív.
A közelmúltban vásároltam egy 2001-es évjáratú 150-es Maját. A következő a problémám vele: beindításkor (és menet közben is) a mutató a töltésjelző és az üzemanyagszint jelző között ingázik. Valamikor beáll és akkor is csak a töltést mutatja. Alapvetően nem lenne gondom ezzel, csak amikor így játszik, akkor nem számlálja a kilométereket. Így pedig nehezen tudom kiszámolni az egy tankkal megtett távolságot.
Csatolok egy linket amin látható egy 150-es ami pontosan ugyanazt produkálja, mint az én vasam.