Már egy hónapja telefonos segítséggel állítgatnak velem gyári beállításokat...még mindíg ugyan az a hiba...azt kaptam ma este is válaszként hog 3.000 forintért kijönnek megnézni!!!!Én ha fizetek egy szolgáltatásért a hibát miért kell nekem elhárítanom "kedves" Digi...ez nem szolgálltatás...lehúzás...nap mint nap tünnek el csatornák...ez egy retek....
Vettem egy ld tv-t és vettem hozzá egy CI-kártyaolvasót a DIGIS beltériből beletettem a kártyát és a bekeresett csatornára azt írja,hogy KÓDOLD vagy a digis csatornákra nem ad képet. Mi lehet a baj?
Digikabelen van előfizetésem eddig három német csatorna müködött,de ujratelepítettem a készüléket és nem találom a német nyelvü adásokat.A feleségemnek kellene,nem hagy nyugodni! Hogy találnám meg?
Másfél hónapja rendeltem meg a DIGINET 100 szolgáltatást, de automatikus választ a megrendelést követően nem kaptam. Ugyanerre a címre, de egy másik előfizető névére egy „Okos csomag” is meg lett rendelve, amire azonnal jött egy automatikus válasz. E miatt írtam a vevőszolgálatnak egy e-mailt, lévén nem voltam biztos abban, hogy az én megrendelésem is el lett fogadva. Pár nap várakozást követően, válasz híján ismét megrendeltem a DIGINET 100 előfizetését, amire ezúttal azonnal érkezett egy automatikus válasz. A korábban a vevőszolgálatnak küldött levelemre több mint két hét múlva érkezett csak reakció, amiben biztosítottak, hogy adott címről mindkét megrendelés megérkezett és a bekötés előtt időegyeztetés miatt megkeresnek.
(Melyik kettő, mert adott címről ekkor már három megrendelés lett elküldve…)
Ezután újabb bő két héttel telefonon név szerint kerestek és a hívástól számított 8. napban egyeztünk meg a bekötés idejében. A megbeszélt időpontban valóban megérkezett valaki, de nála nem az én megrendelésem szerződése volt, hanem azé, aki ugyanerre a címre az Okos csomagot kérte, csakhogy vele egy héttel későbbre volt egyeztetve időpont.
Amikor ez kiderült, a szerelőt semmit nem tett, nem hívta a munkalap kiadóját, nem érdekelte az a tény, hogy aki várta, az lényegében értelmetlenül tartózkodott otthon az ostobaságuk miatt, akinek pedig a szerződése szerint csak a következő héten kellett volna a bekötést elvégezni, az rohanhatott haza, hogy ha már egyszer ott van a szerelő, akkor történjék is valami.
Történt.
A bekötést követően a telefon azonnal néma volt, de láss csodát - működött a TV adás és az Internet!
Persze nem sokáig kényeztették a megrendelőt, mert kb. 60 perc elteltével megszűnt mindkét működő szolgáltatás, amire a DIGI készülékén egy világító vörös LED is felhívta a figyelmet.
A hiba bejelentésekor közölték, hogy látják a problémát és azt 72 órán belül, valamikor kijavítják.
Fentiektől függetlenül kénytelen voltam telefonon rákérdezni, hogy akkor az én megrendelésem mikor lesz teljesítve, hiszen a megbeszélt időpontban ezt nem voltak képesek megvalósítani és másik időpont nincs.
A telefonon (1272) a sok idióta fecsegést végighallgatása után az ötös gomb (ügyintéző kapcsolása) megnyomásakor a „beszélgetés” megszakadt, amit hatszor „játszott el velem a DIGI, ami nekem közel 700 Ft-ba került.
Konkrétan az ötös gomb bontotta a hívást!
Ezután a kettes gombbal próbálkoztam (szerződéssel rendelkező ügyfelek) és ekkor azonnal kapcsolt, viszont egy szerződésszámot kért, ami nekem nincs. A másik megrendelő szerződésszámával és némi „ravaszsággal” sikerült egy ügyintézőt lépre csalni, akire ráborítottam a történések zűrzavarát. Nehezen, de megértette, hogy miről van szó, majd ezután próbáltam újabb időpontot kicsikarni, de ez nem sikerült, mert elfogyott a feltöltő kártyás telefonomról a pénz, másrészt már mindent elmondtam és egyébként is pont elegem volt belőlük.
Mondanom sem kell, hogy hűek maradtak a visszataszító szolgáltatói kultúrájukhoz és nem hívtak vissza.
A Digi Műholdas tévézésnél a set top boxon be lehet állítani egyéni csatornasorrendet, mint régen a sima kábeltévénél? Nem kedvencezésre gondolnék, hanem hogy a csatornák az én egyéni számaim alatt fussanak (1-es M1, 2-es M2, 3-as Duna... 38-as Viasat, satöbbi).
Sziasztok! Kis segítség kellene. Félálomba tv-ztem és valamilyen úton-módon elállítottam a digi-n a csatorna sorrendet, most abc sorba vannak. Szerintetek hogy tudom én ezt visszacsinálni?
Bizony ám, ha a szolgáltató számláját/csekkjét nem kapod meg időben,a kkor az után neked kell utánajárnod, hogy miért - ez minden szolgáltatónál így működik... Ha meg rendszeresen nem a postaládába kézbesítik a borítékot, akkor tegyél írásban panaszt a legközelebbi üfsz.-i irodában (elvileg saját emberük hordja ki a számlákat), mert onnan megtudják, hogy gond van - fórumbeli morgásból meg nem igazán.
Én meneküljek a szolgáltatótól? Nem az lenne talán a helyes, hogy a szolgáltató mindent megtesz az ügyfelei érdekében, hogy megtarthassa őket? Az ügyfél fizet a szolgáltatásért.
Ugyanazt az összeget kellett fizetni az 1-2-3 napos szolgáltatás kimaradásért, mintha mi sem történt volna.
ÁSZF ide vonatkozó részét olvasni kellene...abban le van írva 72 óra elteltével a hiba bejelentéstől számítva amennyiben nincs TV adás, net, telefon csak akkor van mód kötbér igényre.
Na nekem is meggyűlt a bajom a digi-vel. Úgy látom, nem vagyok vele egyedül. Nem elég, hogy az amerikai celebvilág mindennapjait kell néznem az értékes Discovery csatorna helyett, sőt az elején még meglévő német, francia, olasz, spanyol nyelvű csatornákat is eltüntették, amelyek nagyon jók voltak embereknek a nyelvgyakorláshoz. A digis csekkemet ott találtam meg a lépcsőházban a padlóra bedobált reklámújságok alatt, így valószínűleg egy alkalommal nem tudtam a számlámat befizetni, mivel a szemétkupac alól ki sem látszott. Tiszta véletlen, hogy a boríték sarka kilógott! Hogy a postaládámba érkezzen esetleg a befizetendő csekk, az egy megvalósulatlan álom! Másik alkalommal pedig a szomszédasszonyom adta ide, mert az én csekkemet ő találta meg. Nos, miután emiatt a malőr miatt 1 havi részlettel tartoztam, a digisek lekapcsolták az internetemet. Majd miután elmentem hozzájuk reklamálni, nagy kegyesen vissza kapcsolták potom 4000 Ft-ért! Nem ám ingyen!!! Megkérdeztem tőlük, mégis ki hordja ki a befizetendő csekkeket, hogy én nem kaptam meg? Közölték velem, hogy a szerelőjük. Kérdeztem, hogy most akkor a szerelő szerel, vagy csekket hord ki? Vállvonogatás volt a válasz. Majd kaptam egy olyan csekket, amin májusi dátum volt, de ráírták, hogy a részletet júliusra kell kifizetni. És a június????? Ja kérem! Kedves ügyfél fáradjon be hozzájuk és a kimaradó júniusi hónapot fizesse be ott személyesen külön, ha nem akar megint internet nélkül maradni és önhibáján kívül még büntetést is fizetni! Az már csak hab a tortán, hogy amikor nem volt tv-adás (főleg hétvégén!) avagy nem volt internetkapcsolat a digi hibájából, kijött ugyan a hívásra a szerelő, de az elmaradt szolgáltatásért semmi kárpótlás sem járt. Ugyanazt az összeget kellett fizetni az 1-2-3 napos szolgáltatás kimaradásért, mintha mi sem történt volna. Ugyebár csakis a fogyasztó a hibás!!! Nagyon elegem van belőlük nekem is! Felhívni őket pedig egyáltalában nem lehet, mert a megadott számon nyomkodhatja az automata hang által bemondott számokat akár estig is és hallgathatja a muzsikát, amíg várakozik a számok nyomkodása közben.
gyanítom ő csak emlékezett egy decemberi hírre, hogy a román anyacég szerződésbont az eurosporttal (és januártól nem lesz eurosport nálunk sem) amit egy román oldal hozott le. Azóta sincs semmi hír.
Kedves Ati 66,megnéztem a listát,kb. 20 db Sharp modell van rajta,persze az enyém nincs,pedig CI+ kompatibilis a készülék.Személyesen beszéltem egy UPC installátorral,aki azt mondta,ha nincs a listán,egyszerűen nem lép kapcsolatba a rendszerrel.Állitólag minden nap éjfélkor jön valami jel Luxemburgból.Mondtam neki,hogy a legújabb firmware-re van frissitve,de ez érdektelen.Nem világos ez az egész.Ha jól tudom,összesen 4-5 titkositási módozat van,de ha kompatibilis a CI+,akkor nem világos,hogy a többi 20 Sharp-pal miért működik és mi az a pont,amitől az én készülékem nem működik. Az biztos,hogy eredeti japán készülék.Lehet,hogy a többi tipus Európában készült-de ez csak találgatás.Az a lényeg,hogy ő sem tudta megmondani,miért nem működik együtt.De az is lehet,hogy működne,csak ez a tipus kimaradt a tesztelésből.Tanulságként irtam,nem azért,hogy okoskodjak-de ő ezzel foglalkozik,mégse tudta megmondani az okot.Nem működik és punktum! :)))
De állitólag a DIGI is kivette az Eurosportot a csomagból.Igaz ez?
Miért nem nézed meg a honlapon saját szemeddel?
egyébként nem!
aki ezt mondta neked hülyeséget beszélt..augusztusi ÁSZF-ben (ami még nem is hatályos) ott van mindkét eurosport csatorna. 8az csak az én megjegyzésem olyan szinten gyenge lett ez a sportcsatorna, hogy kiveszik sem mennék a dunának)
de ha a discocvery csoport megveszi a csatornát (amiről tavaly óta semmi hír) akkor valóban kikerülhet a digitől.
Most néztem meg,a médiacard opcióban kb. 20 tipus szerepel a Sharptól,ami aktiválja a simkártyát,természetesen az én tipusom nincs benne.Pedig CI+ kompatibilis. De állitólag a DIGI is kivette az Eurosportot a csomagból.Igaz ez?
Most beszéltem egy UPC-s szakemberrel személyesen,csuda dolgokat mondott. Az a lényeg,hogy nem ragaszkodnak feltétlenül az idióta,gagyi,ótvaros STB-hez!