Nincs valakinek meg az a kép, amin a 011-es Nohab van lefotózva Balatongyörökön a felüljáróról gépmenetben (az első Nohab könyv hátulján is az van)? Saját használatra kérem, akár link, akár mailban küldve.
Sziasztok, szép napot/estét mindenkinek! Szeptember vége felé tudtommal össze szokták véglegesre állítani minden évben a jövő évi menetrendet. Ehhez kapcsolódóan lenne egy olyan kérdésem, hogy van-e valami információ a jövő évi menetrendről a 26-os vonalon? Akár tervezet is.
Amiről eddig tudok, hogy 26-ost környező vonalak közül, a 25-ösön állítólag nem várható változás a jövő menetrendi évre.
Tényleg, a nyári szezonban a 9512-es előbb fog indulni Cellről, és az IC előtt beér Ukkra, így meglesz a csatlakozása a 19627-eshez :)
Azt viszont nem értem, hogy miért kellett ehhez 19 perccel előbbre hozni, ráadásul Nemeskeresztúron is benne hagyták (a nyáron így ott nem létező) kereszt idejét. Mintha ezt egy kicsit elkapkodták volna...?
Sok negatív dolog volt az utóbbi időben, most viszont pozitív változás is lesz a nyári menetrendben! A 19808-as ( ex19804) kereken 2 órával később fog indulni ráadásul Balatonszenrgyörgyről Keszthely helyett ezáltal biztosítva a csatlakozást a Siófok felöl érkezö utasoknak!
Ukkon a 6.30-as indulás érthető, mivel másképp nem érne oda Uzsára az IR-rel történő kereszthez, ezért a Zalaegerszeg felől 6.22-kor érkező Göcsejhez lehet csak csatlakozást biztosítani.
Hogy Tapolcán miért nem várja meg a 9710 érkezését, az tízpontos kérdés (Edericsen várhatna éppenséggel a 19612 is a keresztre).
Na ez nem semmi. Mivel ez a szakasz ott van a 84-es mellett akár egy v. több gumikerekesben meg a benne utazókban is jelentős károkat okozhatott volna.
8873-as a minap szarvast gázolt Balatonederics előjelzőjénél.(Bz 233) Tapolcáról ment érte a 324-es motor, majd visszahúzták Tapolcára a szerelvényt. A gázolásban érintett motor Tapolcán maradt a 324-es vitte tovább a vonatot Kaposvárra.
Még mindig nyitott kérdés marad, hogy Balatonszentgyörgyön a mérlegház mögötti vágányok, illetve a postánál miért nem lennének alkalmasak? Jár oda azokra a vágányokra villanygép valamilyen okból? Ha itt lehetne kipakolni akkor a holládi meg a helyi hidakhoz a kirakódás szinte mellék utakon megoldható lenne.
Akkor ezek szerint megvan még ez a rész. Vagy 10 éve láttam ott méterfát rakódtak. Ok, ha ki is rakják hogyan fog felmenni a Madách utcán vagy másik irányba?
Gondolom ha lesz ebből valami, akkor a keszthelyi rakódás sem lesz egyszerű a nyári forgalom meg a helyhiány* miatt. Logikusan ezt a szállítást kora reggel, este v. éjszaka kellene lebonyolítani.
Helyhiány:
Hol lenne arra alkalmas vágány amúgy Keszthelyen? Emlékeim szerint a Strand parkoló mögötti fás területen - ahol vízház van - voltan olyan vágányok ahol nem volt drót végig. Ha megvannak még azok a vágányok?
Ok, ha a fentiek meg is vannak, akkor hogyan jut ki onnan a rakomány? Mindenfele kis szűk utcák vannak.