Nemrég vettem egy 2.0 tsi 147kw gépsast! Ausztriában élek végig szervizelve volt. Ki is lett probálva iszonyatossan jól megy és ahogy a DSG pakolgatja a fokozatot valami burátlis érzés :) és közben durrogás füszerezi :D Aztán 1 hét mulva egy elkerülö szakaszon mentem 200fölött majd jött az út vége kb 60 km/h -val mentem és egyszer csak bejelezett az olaj nyomás! Nagyon megilyedtem aztán félre álltam olaj szint minden rendben. Minden rendben volt mindaddig amég megint meglett küldve! Szervizbe elvittem ahol mértek olaj nyomást, gombát mindent megnéztek kitakaritották a teknőt firss olaj szürű 2 hétig minden rendben volt amég ismét bejelzett vissza vittem a szervizbe és mondták motor csere. Azt hozzá teszem hogy csak a gyors tempó után jelzett mindig! Egyik szemem sirt a másik nevetett hisz egy 0km motort kapok de hogy 100 ezer km-nél megadja magát a szét istenezett volkswagen kicsit csalodtam benne sajnos! Elötte egy 20 éves mercim volt semmi baja tudtam hogy mercinél kell maradnom :)
Az 1.4. TSI, sajnos csak jól hangzik de szerintem nem is megy úgy és nem is fogyaszt sokkal kevesebbet mint egy 2.0 tsi. Amit a hajtásról mondasz, érdekes, mert nekem VW szervíz műszaki igazgatója egy jó barátom mondta, hogy a hajtás miatt ne aggódjak mert a láncos hajtást majd csak tényleg sok km után kell cserélni és abszolút nem csinál problémát... Tehát ebben is láncos hajtás van mondjuk maga a motor nyilván más mint az 1.4es kihegyezett és elvileg tartósabb is.
Mióta megvettem használom rendesen és eddig lekopogjam semmi baja nem volt. Az élmény miatt amit nyújt pedig nagyon tudom ajánlani, embertelenül szeretem :) Szerintem príma kis gép.
Átvettem a kis fenevadat :) 2.0tsi. Először is többszörösen pozitívan csalódtam a gépben: - Iszonyat jó hangja van amit nem vártam volna egy kvázi széria VW-tól, erről mindjárt linkelek is egy saját videót:
-További pozitívumok, hogy sokkal jobban megy mint ahogy azt először egy 200lovas motortól vártam. Szerintem a turbó miatt, mert egyszerűen nincs turbólyuk, mindenhol gyönyörűen, egyenletesen húz, és a motorhangja is hibátlan. Nekem egy kéziváltós verzió van ami ritkaság viszonylag, így a vezetési élmény is megmaradt.
- Fogyasztás...jó esetben számoltam volna 10-11literrel, merthát csodák nincsenek gondoltam én. Az új turbó motorokra jellemzően erre is igaz, hogy habár 8-9 alá nem nagyon megy be a fogyasztás, (kivéve 80km/h tempomat akkor 6l) de ha ütöm vágom városban akkor sem éri el a 10litert. Szóval igen nem fog 6litert enni mint egy diesel de szerintem ez teljesen elfogadható érték!
- Állítható sport funkció van benne amit aktiválva keményebb lesz a kormányzás, közvetlenebb a gázreakció, és a futómű is valamivel keményebb lesz. Ez is jó kis móka :)
- Amit szintén vásárlás után konstatáltam hogy úgy megnézik mint ha ferrari lenne :) Gyönyörű a formája, sportos, elegáns...
Egyelőre így röviden ennyit, aztán majd lesznek még videók.
Én a héten készülök átvenni első (IIes) scirocco-mat. Sikerült egy szépet találnom 2009ből. Ha meglesz majd mindenképpen szolgáltatok tapasztalatot és képeket egyelőre csak a próbaút alatti élményeim vannak......brutális :D 2.0tfsi több mint elég a hétköznapokra :)
Szóval remélhetőleg 1hét múlva már többet tudok mondani.
Találkozókra nem tudom mennyi új sciroccos jár, én szívesen mennék majd, mert a régi is hatalmas kedvencem! Sajnos most többnyire No.-ban élek de ha lesz valami megmozdulás akkor csatlakoznék :)
Nagyon szép ez a kocsi.Én is szerettem volna régen ilyet,de aztán nem lett belőle semmi.Látom megbízol benne rendesen,ha ilyen messzire elmerészkedsz vele:)
Szasztok! Nekem is egyesem van, de már mentem az újjal! Az 1.4es 160lovassal. Hááát! Most vagy az én autóim hangosak, vagy ez k_ halk, de nem éreztem azt az iszonyat erőt. Viszont ha a műszereket nézem megy mint az állat! Pikk-pakk 100on vagy, és nem vagyok egy sumakker. És jól néz ki. Sztem nem rossz. Az ára? Hát drága. Na. Kiba drága. Oszt? A miénk se volt olcsóbb annak idején. 20-30%al volt drágább mint egy golf. Ma egy golf cirka 5millió. Most ne a céges autónak árult 1.2es fehér tekerősabalkost nézd -már ha van ilyen:-D +20 v 30% és 6, 6.5 gurigánál is vagyunk. Ez nem magyarországra termedt. Ha te egy német bankaban dolgozó Heinrich lennél a magad kis 5-6-7000€-s fizuddal. Spórólnál rá vagy két évig! Vagy bemennél a szalonba, hitel, és délután már vigyoroghatnál is benne. Ne szidjátok, jó autó, csak mi vagyunk szegények...
télleg a Manta!Huu még 72-es elöl, hátul 4 lámpásom volt.Már annak sem volt ajtókerete.Meg volt cc-m az újabból.Az is érdekes lenne ha meg retyóznák:-)
Gondolom a név miatt várták, hogy esetleg többen veszik, de SZVSZ elszálltak az árával és azért nincs most így utólag akkora presztízse, mint az 500-asnak, vagy a bogárnak. Azért kíváncsi lennék, hogy pölö felújítanák a Mantát, azt mennyien vennék?
Még az 1-es, a kereklámpás volt. Jó kis aranydukkóval. Egyszer 4-en mentünk le Balcsira csomagokkal. (BP-Balaton fél óra :D) nem ajánlom senkinek sem :) Az a hátsó ülés még viccnek is rossz volt.