Már 1 ideje nézegetem a fórumot levén, hogy tulajdonosa vagyok egy 2004 V6-os full bőr XLT-nek. Automata, de már nem a kormányváltós..
Sajnos úgy alakult, hogy mielőtt igazán kiismerhettem volna a "dömpit" összetörte egy kedves hölgy aki ignorálta a piros lámpát egy kereszteződésben. Szóval egészen más aspektusban írok most. Ugyan az ügy még nincs lezárva, de úgy néz ki, hogy az autó gazdasági totálkáros lett. Az ok amiért mégis írok, hogy kérdezzek, van-e igény az autóra roncsként, vagy esetleg bontott formában.
Amit tudni kell róla, hogy külföldi (épp honosítottam volna, vám+áfa már befizetve) valós 100ekm-es futás. Full extra, gyári kilépővel, fekete színben.
A sérülés az elejét érinti, sárvédőket illetve az első lököst, hűtőket, lámpákat, motorháztetőt, nyúlványok stb. Illetve belül a két első légyzsák nyílt.
Ami vélhetőleg hibátlan: motor, váltó, szévédők, beltér (a légzsákok kivételével), kerekek, fékek, kilépő, ajtók, tükrök, műanyag elemek, stb..
Fékek kb 10ekm-ezelőtt lettek cserélve, végig vezetett a szervízkönyve.
Nagyon szép állapotú autó volt. :(
Ha érdekel a dolog valamilyen formában, kérlek írj egy üzenetet ide: szajo.photo@gmail.com
azóta szervízt tudsz találtál? (amit írtál a kocsiról azt én is csak megerősíteni tudom.)
nekem MINDENT javítani kell, nagyszervíz, 150.000km, cserélni kell már mind alkatrészt, főleg a kopó részeket (osztómű, motor, váltó maradhat)...bizony, a katalizátorok is betegek már.
rengeteg hozzá nem értő szerelővel volt már dolgom sajnos, borzasztó idegesítő...! :(
Valakinek valami ötlete Budapesten vagy körülötte?
lehet hogy már nagyon késői. Nekem ilyan van, nagyon kedvelem. városban 15-16 liter a valós, pályán 140el 13 liter, 110-120 köröl 11-12 liter. Ennél több vagy kevesebb bajt jelent. Katalizátorra kell ügyelni, meg arra, hogy kapja meg a járatást, szóval ne csak napi 4-5 kilómétert menjen. LPG-vel simán hajtható, nem tesz tönkre benne semmit, viszont a gáz beállítása LEGYEN JÓ! (gagyi gázszettet nem bírja), katalizátor hiba lesz a vége. Úgy 17 litert fogyaszt városban.
Lengéscsillapító gondom még nem volt, természetesen a gumi részeket cserélni kell. Váltóval csak egy szürő csere volt, meg tömítés csere, 20-50-70-nél vált fel (USA méretezés..., és ugye csak 4 sebességes) 200 LE elég ehhez a kocsihoz, jól gyorsul, keleti blokkban főleg.
Megbízhatónak tartom, viszont alkatrész nem lesz hozzá normál áron. Szóval a szerelése hetekbe, hónapokba van. Terepre limitáltan alkalmas, tehát erdőben, dombokon, kisebb árkokban (20-50 cm) elmegy. Váza masszív. Biztonságos autó (frontálisan teszteltem, semmi élő szövet sérülés, kocsi viszont totálkár, normál autóval érzésre lábtörés lett volna a vége) Guikból egészen 20 colig lehet rá tenni! :D Driftelgetésre (HA VAN HELY! tök jó! :D csak sima legyen a felület, illetve havas! a kocsi könnyen irányítható marad, stabil, 90 fokos kanyart max 65el tud bevenni fékezés nélkül, gázadás nélkül, felette borul...azt nem mertem próbálni)
Továbbá, ha valaki hozzáértő olvassa, kérem adjon tanácsot, hol van olyan szerelő aki ért is ehhez a kocsihoz, vagy nem ért, de nem rest rászánni az időt. (tehát nem a szokásos autószerelő "mindenki madár" hozzáállás, korrekt (mindkét félnek) fizettségért, korrekt munka.)