Úgy látom, a lánckeréknél a cső vége felfelé áll egy kissé. Elképzelhető, hogy a kibuggyanó olaj visszafolyik a cső külsején a legalsó pont felé, és ott fog lecsöppenni. Bár ha így az pont az alsó ágra csöppen, akkor talán nem olyan nagy baj.
Igényes kivitelezés (kb. mint az enyém :) ), gratula!
btw. Arra a cápafogas kis lánckerékre lassan ráférne egy csere. ;)
köszi szépen, azt gondoltam ez a vékony cső elég speckó dolog, így az Obiban vagy hasonló helyen nem lehet kapni, de holnap beugrok egybe. Amúgy nekem azért szimpatikus ez a megoldás, mert gondolom elég merev, ugyanakkor könnyen formálható is.
Csövet elvileg lehet venni az obiban is, de igazából ezt helyileg kell megnézni, hogy nálatok melyik bolt foglalkozik iylesmivel. Én itt kanizsán egy légtechnikai boltban vettem, de hozzáteszem, hogy nem ez az egyetlen járható út. Magyarul lehet akármiylen csövet, akármilyen elosztást, akár az első akár a hátsó fogaskerékhez rendezni, és nem is feltétlenül van szükség a kétoldali olajzásra műszaki szempontból.
Amúgy a rendelések szépen lezajlottak, várjuk a csomagot. A jövő héten megérkezik a cucc, aztán rászánoök egy napot, vagy munka után benntmaradok a cégnél, és szépen összerakom mint az összeset, aztán utánna továbblépünk, gondolom lesz akinek megy utánvéttel, aztá nmegoldja, de akár nálam is be lehet szerelni egyéni megbeszélés alapján.
Szia Vadasz, A rézcsöves elosztóddal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Milyen csőből készült, milyen üzletben keressem? Hogyan lehet egymáshoz rögzíteni a csöveket? A 3. cső a motorhoz való rögzítéshez kell? Előre is köszönöm, Attila
Vadásszal egyeztettem és ez alapján írom a következőket: Én velem kell konkretizálni hogy mi hogy legyen. Elérhető vagyok a kazamkukaccitromailpöttyhu címen.
A rendelés összeszedés fázis 2009.04.06. 22:00-val lezárul. A fenti címen mindenki jelentkezzen aki tuti vásárló a létszámtól és kedvezménytől függően. Aki valamilyen feltétellel vásárolna azt írja meg és ha szerencséje van figyelembe tudjuk venni.
Fizetés: Eddigi elképzelés szerint Vadász megrendeli a cuccot és megmondja hogy fejenként mennyit kell utalni. Kintről a cucc akkor fog elindulni ha mindenkitől a zsé oda beérkezett. Bízok benne hogy nem lesz köztünk vicces kedvű mert az a többit meg tudja szivatni.
Innentől kezdve privát levelezés azokkal akik komolyan gondolják.
most lesz, holnaptól, de nem függővé tettem, hanem azt mondtam, hogy ezután húzunk csíkot a dolog alá, aztán rendelhetünk ha akarunk (mert lehet innen is kell valakinek (bár fene tudja kit mennyire hat meg a dolog, most megpucoltam a motort, ha holnap nem ázok meg mielőtt jön a nép, akkor szép összképet mutat így )
Én maradnék az általad már frankón bejáratott módszernél. Elől olajozás két oldalról. Mikor lesz a bandittali amit szerveztél? Most hétvégén? Vagy nem lesz semmi a dologból? Na nem mintha tudnék menni, csak kérdem, mert attól tetted függővé a rendelést...
A kanül az intravénás tű. Annyiban különbözik a sima injekciós tűtől, hogy alkalmas arra, hogy napokig az emberben legyen. Itt: vastag, jó hosszú merev, üreges tű.
A csomagban minden jön, amivel a hátsó fogaskeréknél egy oldalról lehet olajozni. Ami ehhez képest más, az nem jön... ...ha a "Kanül" az a rész, ahol az olaj a láncra jut, akkor az a kis réz bigyó amit csináltam nem jön, és meg kell csinlni (már aki ott akar olajozni ahol én is).
Ez a Karesz én vagyok ? mert ha igen akkor nekem a gyári módon van beállítva , azaz esőben két impulzust nyom. Amúgy én nem tanácsolnám a nulla kenést esőben.
Sziasztok, véletlenül találtam rá erre a fórumra és nagyon megtetszett ez az olajzó. Ha lehetséges és összejön a rendelés, akkor én is beszálnék 1 db-bal. Előre is köszi, Attila
.... esőben tényleg nem sok értelme van a kenésnek, de mivel az olaj szinte ingyé van, így ártani nem árt.. és Karesz-al ellentétben az enyim semmilyen nyomot nem hagy sehol, így ha le is dobja azonnal....ottegye fene.. elmegy a susnyásba, de a motorra nem.. és lehet azért valamit mégis ér... ...amúgy esőben duplára állítottam... illetve 4x-re mert dupla mennyiség fele km alatt.
viszont az eső elmúltával viselkedésén kellett állítani... mivel a szenzorom lassan száradó helyen van viszonylag, így amint a szenzor tiszta azonnal beindul az extraolajozás, ami szintén 2x mennyiség hatszor 250 méterenként, aztán visszaáll alapra... nekem így most tökéletes.. 1 km re amint szárazz útra értem már jó is volt a lánc
Eső alatt milyen mennyiséggel dolgozik? Valahol azt írtad, hogy dupla. Ha jól emlékszem Karesz úgy állította be, hogy esőben nem ken, mert hogy úgyis lemossa a víz. Hűtése meg van, ha vizes. Melyik lehet vajon a jobb megoldás?
látom senkinek semmi kérdés kérés óhaj.. mindegy.... én azért leírom:
7 kilóméterenkénti olajzásra van állítva per pill a rendszer, nagyon szép lánckép mellett. Az esőben és eső utáni olajozás mértékét a gyári beállításhoz képest megemeltem, de ez most a legutolsó verzióban még nicnsen tesztelve (viszont ahogy ismerem a "szerencsémet" hamarosan tesztelődik :D
Az olajozást visszajelző ledem kiégett még egy hete, mert rosszul méreteztem a LED ellenállását, hiba kijavítva, és egyben erősebb ledre cserélve (mivel ezeket szándékosan úgy helyeztem el, hogy ne legyen a látómezőmben.. most ha akarom látom, ha nem nézem, akkor nem zavar.. de észrevehetem akár :D