Adott lenne egy kereklámpás Terrano II 2.7 tdi ( R20 )
Chek lámpa régóta világit! Nem sok erő volt benne!
Jelenleg azt csinálja hogy hidegen be indítás utan kb 2-3 másodpercig van alapjárat, utana kb le esik 400ra a fordulat és nagyon dadog a motor és gáz pedálra nem reagál! Nagyon sok inditás után meg marad az alapjárat de nagyom lassan kúszik fel a fordulat!
Delphi ds 150re rá dugtam de a motor agyát nem olvasta( semilyen érzékelőt!) Nissan specifikus átalakítóval!
Kérdesem az lenne ki hogyan tudta ki olvasni ezeket a terránokat??
Illetve valaki találkozott már ilyen problémával?
Illetve a jeladókat hogyan tudom ki mérni hogy jók-e?
Szepyoreggelt mindenkinek! Szemezek egy Nissan Terrano 2 2.7tdi 7 szemelyes terepjaroval.Felsegem duci, alacsony, ds a puntoba nem tud beulni. Alkalmas lenne ez neki? Engem pedig a terepjaro kepessegei (sikloernyozes, kajakozas illetve a megbizhatosag erdekelne. Milyen infok, tapasztalatok vannak rola?
Az alany egy '94-es 2.4 benzines Maverick. Kb 1800-as fordulaton torpan. Gyújtást állítottak, ezen kívül minden jól működik. Merre keressem a hibát, illetve nem tudjátok, hogy milyen autókba szerelték még ezt a motort?
A következőkben kérném a segítséget. Van egy Ford Maverick gúnyájába bújtatott Terranom (1996-os évjárat, még a kocka lámpás), amelynek lecserélném az automatikus féltengelyzárját mechanikusra. Az lenne a kérdésem, hogy felmerülhet-e valami műszaki probléma, valami buktató? Az avm honlapján található adatok alapján a Terranok és a Maverickek féltengely fogszáma különbözik (27 vs 31), illetve a csavar osztókör átmerő is. Más oldalon viszont azt láttam, hogy az avm által megjelölt 445 melett a 452 típus is kompatibilis a Maverickhez. Ezzel kpacsolatban milyen tapasztalatok vannak, melyik forrásból javasolt a beszerzés?
Szia Ruben vagyok, büszke tulajdonosa ennek az LHD Fairway London Taxinak.
Teljesen a Nissan TD27-el van felszerelve (csakúgy, mint a Terrano Diesel, de turbó nélkül), és egy Nissan FS5W71C 5 sebességes kézikönyvhez van párosítva.
Szeretném eltávolítani a TD27-et, és helyette egy KA24E-t tenni.
Az autó jelenleg Észak-Angliában található, de a megfelelő szakember számára Európába bárhová szállítom.
Ha Ön maga nem a KA24E szakértője, de tud róla, ajánlását értékelni fogjuk.
Kiderült, hogy a hátsó tengelyen hosszabb rugók vannak, ezért a kardán csinálja a rezgést. A hátsó tengely behajtása és a váltó-osztómű tengelyének párhuzamossága elállírtódott az emelés miatt. A hátsó lengőkarok cseréje, (ha lenne rövidebb, vagy hosszabb méret) megoldaná a problémát. Szerintetek el merjem vágni, és újrahegeszteni, illetve az is kérdés, hogy mennyit kellene kivágni belőle!
Nem az autótól és a konstrukciótól kell félni, hanem az előző tulajtól... :) Amúgy a motor a patrolból van. A 2.7 legendásan megbízható, a 3 ezresből meg jóval kevesebb van. Ha volt gazdája, akkor az is jó lehet...csak ezt ki tudja megmondani egy 20 éves autóról...
Sikerült vennem egy 2002es 5 ajtós modellt, a hazaút során vettem észre, hogy minden sebességben 1400-1500-as furdulaton valami berázza a kasznit. Kardánkereszt jónak tűnik, de a hátsó kardán kihajtás csúszótengeje 1, 1,5 mm lötyög, ez normális jelenség?
Eladó Vadonat új nem használt légbeszívó /SNORKEL/ dobozában, Nissan NAVARA, PATHFINDER, TERRANO terepjáróhoz!! A csomag mindent tartalmaz ami a felszereléshez kell. Vadonat új még dobozában.
Keresek 2004-2006 gyártási évű 5 ajtós terránóhoz oldal-(küszöb)fellépőt,valamint ugyan ehhez magyar nyelvű kezelési útmutatót, estleg "work manualt". Előre is köszönöm.
Sziasztok! Nekem a Terrano azt csinálja hogy amint felmelegszik a motor, menet közben rángatni kezd, és bedobja a check lámpát. Kis idő múlva le is áll.... Legtomegmerőt cseréltem, nem oldotta meg. Lehet valami jeladó hiba?* volt már hasonló valakinek?
Valami jeladó....esetleg....ami ezen a fordulaton bolondul meg. Anno suzuki jimnyben a vezérműtengely holtponti jeladója csinált ilyen hibát és csak egy adott fordulatszámon. Igaz a két motor ég és föld, de ki tudja...
Haverom Patrolján (98.évj,2.8 TDi) az alábbi jelenséget tapasztaljuk:
Minden fokozatban 1500-as (se alatta,se felette) fordulatnál finoman beleránt (megtorpan,kihagy) a motor.Olyan,mintha benzinesnél kimaradna egy pillanatra a gyújtás. Üresben,állóhelyzetben és motorféknél nem csinálja,csak terhelésnél menet közben. Check lámpa nem világít,hibakód nincs. Az autó könnyen indul,jól húz,nem füstöl,nincs túlfogyasztása.Alapjárat nem ingadozik. Levegő- és üz.a.szűrő cserén túl vagyunk. Vkinek hasonló tapasztalat? Vélemény,ötlet?
Hello.Érdeklődnék hogy alakított már át valaki egy nissan terrano 2001 est mechanikus adagolora? Tudtok abban segiteni hogy honnan tudok mechanikus adagolot venni?
Nem a rúd végéről tudod lehúzni a kart (villát),hanem az egész torziós rudat (karral együtt) lehet az alsó trapézkar bordás hüvelyéből kihúzni. A karban lévő állítócsavart teljesen fellazítod és kiveszed.A kar előtt lévő acélgyűrűt kipattintod (szopás) ez biztosítja a torziós rudat hosszirányban. Ha szerencséd van és kuplung és/vagy váltó javításkor zsírral rakták össze a bordás kötést,akkor kézzel hátra tudod húzni 4-5 cm-t és tetszőleges bordával elforgatva vissza tudod tolni. Ha össze van gyógyulva,akkor ez a művelet kalapáccsal-,rosszabb esetben csak melegítéssel kivitelezhető.
Sziasztok! Olyan gondom van egy: Nissan terrano 2-n teljesen fel van tekerve a torziós rugó csavarja, és még mindig alacsony az autó eleje. Hogy lehet lehúzni arról a bordáról az a villát? Köszönöm a válaszokat.