Teszteltem a Nissan Leafet, döbbenetesen jó! Nagyon tetszik, az ára is jó, ha kihasználja az ember a kedvezményeket. Véleményem szerint max. 50 e km-t szabad használni, utána gyorsan venni egy új Leafet. Az akkura 100-150 e km garanciát adnak, nem szeretném tudni mi van utána. Jópár évig még ingyen lehet tölteni itthon és a német nyelvterületen is. Ezért nem rossz azt tudni, hogy évente 800-1,5 milliót nem költ el az ember benzinre....
Megint egy last minute hír! Csapatunk az utolsó pillanatban eldöntötte: szerényen, de kicsit felvillanyozzuk az idei Ökoindustria Környezetipari Szakkiállítást. Hiszen a villanyverdák jelenleg a legkörnyezetkímélőbb városi gépjárművek, személyes használatra! Úgyhogy két REVAi-vel részt veszünk a kiállításon,...továbbť amelyre szeretettel adjuk most át a meghívásunkat.
ÖKOINDUSTRIA Nemzetközi Környezetipari Szakkiállítás.
2009. november 18-20. szerda, csütörtök, péntek
SYMA Sport- és Rendezvényközpont 1146 Budapest, Dózsa György út 1.
Itt tartjuk meg egyúttal a november havi INGYENES TESZTVEZETÉST is. Ha még nem volt alkalom kipróbálni a REVAi-t, akkor most itt a lehetőség! Ha már megvolt, de mással is szeretnéd megosztani az élményt, őt is el lehet hívni! A tesztvezetés szerdán 14:00-tól kezdődik és pénteken 16:00-ig tart.
"REVA formája" Már ugye, ha ezt az alakzatot egyáltalán formának lehet nevezni!
Inkább egy játékautóra hasonlít, abból is a silányabbra.
A játékboltban ennél szebb kivitelű villanyautókat árulnak gyerekeknek.
Az autó nagyon kicsi, csúnyácska és idétlen.
Igénytelen, olcsó anyagokból készítették.
Olyan kísérleti daraboknak tűntek a bemutatón.
Golf pályán esetleg elmenne, ha lehetne bele pakolni. De azt sem lehet.
Nem is értem hogyan lehet forgalomba engedni ezeket.
Törésteszt van ezeken végezve?
Ha forgalomban megkóstolja egy igazi autó ebből palacsinta lesz, a benne űlőnek esélye sincs.
Na és az ára!
Horror!
Több mint 3 millió egy max. egy személy és diplomtata táska számára elégséges méretű játékért.
A környezetbarát megoldás meg nem ott kezdődik -szerintem-, hogy méregdrága árammal kell állandóan tölteni egy nem környezetbarát aksit, amiből pár hónap alatt lesz veszélyes hulladék.
Megnéztem, kipróbáltam. Tíz lyukas fillért nem adnék érte. Kicsi, kényelmetlen, csúnya, idétlen. A hátsó ülés egyáltalán minek? Egy aktatáska nem fér el benne. Mire jó ez a kis kocsinak nem nevezhető valami? Játék? Annak drága. Környezet kímélés? Ez? Az áram előállítása nem szennyezi a környezetet? Sorry. Kár erőlködni. Ez nem lesz közkedvelt autó. Ennyi pénzért már olyan járgányt lehet venni, ami 5 személynek is kényelmes és hosszú útra lehet vele menni. nem kell naponta a spájzban töltőre tenni és nem korlátozott a megtehető távolság.
Kivételes alkalom: szeptember 16-án Frankfurtban nagy sikerrel mutatták be a REVA 2010-es és 2011-es új modelljeit, az NXR-t és az NXG-t ( http://www.comtexgreen.at/impressionen.html). Ezek az autók- ugyanúgy mint a jelenleg már forgalomban lévő REVAi tisztán elektromos meghajtásúak, ezáltal semmilyen közvetlen káros anyag kibocsátásuk nincs. Sikerült megszereznünk egy pár napra ezt a két kivételes járművet, hogy bemutathassuk Magyarországon is! Az európai roadshow végén a bemutató járműveket visszaszállítják Bangalorba. Legközelebbi lehetőség REVA NXR-t megtekinteni csak 2010 márciusában lesz, REVA NXG-t (a sportváltozatot) pedig feltehetően csak 2010 végén láthatjuk újra, Európában.
Ezúton tisztelettel hívlak, gyere el a bemutatóra, nézd meg a jövő autóját, amit már most meg lehet rendelni, hiszen gyártása ez év végén elindul. Egyúttal ki is próbálhatod a jelenleg már forgalmazott REVAi modelleket (a REVA NXR kipróbálására korlátozott lehetőségek miatt csak azoknak lehet lehetősége, akik személyes egyeztetés után feliratkoznak az elsőbbségi listára rendelési szándékkal). Most lehetőség van rá, hogy megismerkedj azokkal az elektromos járművekkel, amelyeknek a magyarországi gyártását készítjük elő
Magyarország jelenlegi legnagyobb elektromos autó flottáját lehet most megtekinteni: 11 db REVA együtt, egy helyen!
A bemutatók alatt kerül sor a két legelső hazai megrendelt REVAi ünnepélyes átadására is. Megismerheted kik azok, akik az országban elsőként döntöttek úgy, hogy REVA-t vásárolnak.
Két bemutatót tartunk az országban, egyet Debrecenben és egyet Budapesten. Bármelyikre eljöhetsz, szívesen látunk! A bemutatókat a magyarországi kizárólagos forgalmazó, a Comtex Green Zrt. rendezi.
1. DEBRECEN 2009. Október 26. 10:25 - helyszín: Kölcsey Központ (4026 Debrecen, Hunyadi u. 1-3.)
2. BUDAPEST 2009. Október 29. 10:25 - helyszín: ARÉNA Plaza, emeleti keleti átrium (1087 Budapest, Kerepesi út 9.)
Budapesten Mr. Ranjit Rae Úr, India magyarországi nagykövete és Mr. Keith Johnston, a REVA európai elnöke is személyesen üdvözli az eseményt.
További információk a http://www.reva.hu oldalon találhatóak.
Remélem megtisztelsz jelenléteddel, és részt veszel ebben a történelmi lépésben.
A REVAi formájáról (mint sok minden más) megoszlanak a vélemények: van akinek egyáltalán nem tetszik, van aki beleszeret első látásra. Ez szubjektív, mindenkinek szíve joga hogy mi tetszik neki és mi nem... :) Minden estere, akiknek nem tetszik a REVAi, azoknak ajánlom az új modelleket megtekintésre: a REVA NXR (2010 július) és a REVA NXG (2011). Mind a kettő október végén lesz Magyarországon bemutatva. A bemutatókon már fel lehet iratkozni a prioritási listára. Addig is ízelítő a honlap videó intrójában: www.villanyverda.hu
Környezetbarátság, alapkivitelben ólmos akkukkal, kalkulált rövid élettartammal ? Mikor elkúrtukisztában bizony gáz, szén, meg erőművel állítjuk elő az elektromos áramot, aztán az atomhulladékot meg jól lenyomjuk a fődbe ? OMFG !!! Környezetbarátság, ugye. :D
Azért mert nem rögtön az orrunk alá fingik a tehén hanem két méterrel odébb, nem büdös ? :)) Hogy folytassam az analógiát, előbb utóbb úgyis belelépünk a lepénybe.
Ólmos akku ? Hová lépünk tovább ? Cadmiumosra ? Hú de környezetbarát, micsoda küldetéstudat gyökerezhet zöld fiaink keblén ! Azt meg hogy állítódnak elő ezek az akksik, no meg mi lesz velük mikor megfáradnak és mindezt egyre növekvő eladási példányszámokban ? És cserélgetjük évente kétévente ? Ez aztán a sötétzöld gondolkodás ! :)) ROTFL.
Ugyan. Várjunk kicsit. Biztos hogy van jövője az elektromos hajtásnak, de az nem ez a kis csúf elektromosba oltott bakancsforma mopedautó lesz, hanem egy plugin részecskeszűrős dízel, vagy valamilyen benzin-elektromos hibrid mint pl a plug-in toyota prius (ne feledjük ezért az árért azért eladhatóbb egy olyan autó ami "teljes értékűen" használható vagyis levisz az adriára pl, de munkába járásra használható pusztán elektromos üzemben) , vagy tehetősebbeknek második kocsinak egy normálisabban kinéző törpe pl az I10, amit jövőre a gyártó talán túl optimista elképzelései szerint meg is vásárolhatunk.
1. Köszönöm 2. Az infó az 1 millió alatti árról téves vagy tévedés. A Reva belföldi modelljének a nettó ára 365 és 465 ezer INR (rúpia) között van (kb. 6-7 ezer EUR). Minden infó fent van a neten, csak ki kell googlizni... :) Az export modellek ennél drágábbak, mivel többlet biztonsági és egyéb EU-ban kötelező (vagy elvárt, mint pl a fűtés...) felszerelést tartalmaznak. Csak a szállítás több mint ezer EUR. Illetékek, adók, ÁFA és a disztribúciós fedezet (árrés). Minden infó fent van a neten, csak ki kell googlizni... Sokszor leírtam már, keressétek meg a többi európai árat, mind magasabb mint a magyar. 3. Az értékesítők igazolják vissza a jelentkezéseket a tesztvezetésre, visszahívnak a megadott mobilszámon. Az a természetes érdekünk, hogy minél hamarabb minél többen próbálhassák ki!
Teljesen igazad van, a kinézetet illetően, és hogy mindenki próbálja ki és utána írjon véleményt. Ha tehetem én is kipróbálom, és amit elérhető lesz venni is fogok.
De az tényleg érdekelne, hogy mitől nő meg a 3x-osára az ára? Mert ha már annyira le tudták nyomni az árát a gyártók, hogy 1 milla alatt van akkor nálunk csak a szállítás és az itteni kereskedők haszna van rajta + adók. Ez lenne +2,5millió?
Vagy cáfold, hogy 1milla alatt van Indiában. Bár ha olcsóbban meghírdetnétek rendelésre és összejönne x 100db, akkor a behozható lenne olcsóbban is. Nem?
Üdv. és sok sikert.
Ja mennyit kell várni tesztvezetésre? Ha regisztrálok és kérek egy időpontot akkor mekkora esély van rá, hogy megfelelő az időpont?
Kedves papzo, először is köszönöm, hogy e miatt a hozzászólásod miatt beregisztráltál az Index fórumra. Fontos lehetett a véleményedet közzé tenni. Ez így rendben is van. Igen, a magyarországi kizárólagos forgalmazónál dolgozom, ezt egyértelműen leírtam a hozzászólásaimban, több topikban. És igen, mindent megteszek annak érdekében, hogy minél több emberhez eljuthasson az információ: mostantól lehetséges környezetkímélő módon és gazdaságosan közlekedni városainkban. Ez a küldetésem része. Mert ez inkább küldetés, hitem szerinti legjobb dolog amit tehetek a környezetemért, és nem annyira üzleti vállalkozás. Vannak üzleti vállalkozásaink, több mint 20 éve. A villanyverda viszont más, ebbe szerintem nem lehetett volna belekezdeni csupán üzleti szempontból, hiszen sokkal többről van szó. A REVAi formájáról mindenkinek meglehet a maga véleménye, nem vagyunk egyformák; ez természetes. Valakinek nem tetszik, valaki pedig első látásra beleszeret! Polgármesterünk, Kósa Lajos is megfogalmazta véleményét, ami igen elgondolkodtató!
A 3,5 millió forintos bruttó vételár nem kevés, ugyanakkor minden műszaki újdonság sokkal többe kerül az első időszakban, amikor még keveset adnak el belőle. Én emlékszem az első vállon hordozható mobil telefonomra: több havi kereset volt az ára. Nem is vették meg, csak kevesen, többnyire csak lízingelték a magas ára miatt. És ma, 15 év után mindannyian tudjuk, hogy mekkora és mibe kerül egy mobil... Frissebb példa a plazma TV, LCD tv, stb. És ezek - ellentétben a villanyverdával - nem csökkentették a környezetünk szennyezését...
Egyértelmű tény, hogy egy villanyverdának az üzemeltetése mintegy félmillió forinttal kerül kevesebbe, mit egy általános benzines autóé. Évi 15 ezer km használat mellett 210 eFt-ba kerül a villanyverda. Áramfogyasztás, kötelező, casco, szervizköltség, akkumulátor csere, mind bele van kalkulálva. És nem kell soha többé benzinkútra menni...
Alapvetően azt gondolom, hogy igazi véleményt valamiről akkor lehet mondani, ha személyesen megnézzük, megtapogatjuk, kipróbáljuk. A képernyő mögött ülve egészen más hatások érnek minket, mint egy valódi találkozásnál. Budapesten Június 2-án 10 órakor kezdődik a bemutató a Közlekedési Múzeumban, ott lehet először megnézni és ki is próbálni. Ez után az Aréna Plazában lesz lehetőség a REVA megnézésére és tesztvezetésekre (ehhez előzetese online be kell jelentkezni a honlapunkon: villanyverda.hu/tesztvezetes.html
Egyébként több fórumban is leírtam: szívesen fogadjuk nem csak a pozitív visszajelzéseket, de a kritikákat is, hiszen azokból lehet tanulni.
Gondolom a forgalmazó Te vagy, mert elég sok hsz.-nél reklámozod a kocsit.
Bocsika, de nagyon nem varázsolt el, amit láttam, hallottam.
Csúnyácska, picurka, olyan gnón, gagyi valami ez a verda.
Ráadásul az ára!
Mi kerül ebbe ennyibe?
Nem tud annyi időn át közlekedni az utakon, hogy ezt az árat valaha is behozza még akkor sem ha olcsóbb -ha egyáltalán olcsóbb- az üzemeltetése mint egy "normál" kisebb autónak.
Kívánom, hogy menjen a bizniszed, de sok reményt a helyedben nem fűznék hozzá.
Gazdasági válság van, ez az idő nem az ilyen költések ideje.
Négy millió forintért nem fognak sorban állni érte.
Ez a villanyverda olyan, mint gyerekkorunk lábbal hajtós kocsija, csak ez elemes modernebb kiadás. Az árát most hallottam először, hát tényleg nagyon drága. Egy ilyen kis játékszerű valami nem ér négy milliót. MI kerül ebben ennyire sokba? Semmi extra, semmi luxus, semmi biztonság, kicsi méret, olyan kis csúnyácska is.
A gyártási helyén sokkal olcsóbb! Jóval egymillió alatt van az ára. Kiváncsi lennék mire idekerült mitől lett az ára négyszer annyi!
Nekem nem kellene ingyen sem. Nem érezném magam biztonságban benne.
Programajánló. Eljön a Nagy Nap! Május 15-én, pénteken 10:30-kor Debrecenben a Kossuth téren!
Sajtótájékoztatóval egybekötött bemutató: REVA a VillanyVerda! Tudjátok, a világ legnépszerűbb tisztán elektromos meghajtású városi vagánya!
Meg lehet nézni, kívül-belül, bele lehet ülni! Aki pedig majd a megszerzésén gondolkodik, az a helyszínen feliratkozhat tesztvezetésre! A négy különböző színű és felszereltségű REVA csak most lesz együtt Debrecenben, kettőt a bemutató után viszünk fel Budapestre.
Budapesten valószínűleg Június 2-án lesz a bemutató.
Mindenkit szívesen látunk itt is, ott is!!!
Gyertek el és szóljatok másoknak is, akiket érdekel a tiszta, csendes és gazdaságos városi járgány!
Kedves Nem Biztos! Tájékoztatásodra csatoltam egy nyomatékgörbét, ami a VILLANYVERDA sebességének függvényében ábrázolja a nyomatékot, ami gyakorlatilag ugyanaz, mintha a fordulatszámot tüntettük volna fel, tekintve, hogy a váltó áramú aszinkron motor egy állandó áttételen keresztül hajtja meg a kerekeket. A teljesítménygörbe gyakorlatilag egy lineáris egyenes, semmi érdekes. A max teljesítmény 16 Kw, max ford. 8000 rpm, max nyomaték közel 250 Nm.
Valami ilyesmire gondoltam, csak egy konkrét benzin vagy diesel motor és a REVA összehasonlítása. Igaz, a tengelyeken nem ugyanazok a paraméterek vannak, valahogy össze kellene hozni őket egy grafikonba.
Szia jtx! Tettszik ez a villanyautós dolog, de érdekelne néhány teljesítmény meg nyomatékgörbe is. A honlapon ilyet nem találtam. Kellene valami összehasonító grafikon, hogy a belsőégésű motorokhoz képest mennyivel jobb/rosszabb a fordulata, nyomatéka, teljesítménye. Szerintem ez másokat is érdekelne. Nyilván egy új diesel motor teljesítménye jobban fog mutatni a grafikonon, de legalább lenne mihez hasonlítani. Tisztelettel: egy érdeklődő