"... a hengerek 80 lóerőt préselnek ki magukból. A forgatónyomaték maximuma már 2700-as fordulattól rendelkezésre áll – ez a 126 Nm a cirkálás lényege."
Érdemes átnézni, hogy min változtattak az M1800R-en.
Az látszik, hogy kisebb a hengerűrtartalom 300-zal. Még nincs adat a teljesítményről. Kár. Valószínű, hogy a nyomaték kisebb lesz és a lóerő is, de még így is elég lesz ahhoz, hogy ez jó motor legyen és tisztességesen hasítson. Kíváncsi vagyok a motor és a fokozatok kidolgozására. Nyomatékra van inkább kihegyezve (mint a nagy tesó), vagy a hosszabb fokozatokra (mint az intruder 1500-ös). A nagy tesónak a henger furat x löket: 112 x 90,5 mm. A kicsinél 96 x 101 mm. Azaz fordítottak az arányok. Ezt ha valami okos motorszakértő kielemezné, akkor többet tudnánk a viselkedéséről.
Vékonyabbak a kerekek és ívesebb a gumi. Könnyebb lesz kanyarodni mint a nagyobbik tesójával. Az első fék gyengébb, ami lehet, hogy kevés lesz, de ezt majd a teszteken kiderül.
Kevesebb kiló. Ez is pozitív. A tank kisebb. Valószínű, hogy a benzinfogyasztás is kevesebb lesz egy literrel.
A kilóméterórát felrakták a tankról az első lámpára. Nem rossz ötlet, mert könnyebb szemmel tartani ebben a zérótoleranciás világban. Az a frankó retrós fordulatszámmérőt vajon eltüntették, vagy ott van a kilóméteróra feletti ívben? És mi az a diszkófény kijelző a kormány környékén? Mit mutat az? Hogy melyik fokozatban vagyunk éppen?