Üdv,segítséget szeretnék kérni.Sehol nem találok adatokat keeway partner 50-zongshen zs50q-3 blokkos motor szelepállításával kapcsolatosan.Esetleg tudna valaki küldeni adatokat vagy akár használati útmutatót? Előre is köszönöm!
A formája alapján nincs meg melyik típus, de robbantott ábrából elég jól be lehet lőni a szükséges cikkszámot/össze lehet hasonlítani a kezedben lévő elromlottal.
Melyik Estate van meg neked? A régi euro 4-es vagy az új euro 5-ös? Csak mert megváltozott az egész motor, kinézete is.
Amúgy. keeway zahara 4T-vel megegyezik, vegyél onnan alkatrészt, de neten is kapni. ne hogy azt mond, hogy nem kapsz hozzá szíjat :D Bepárásodott a lámpa? Autónál is láttam ilyent, tömítés hiba, könnyű javítani.
Folyik az első teleszkóp? Magyar utaktól mit vársz? Mentél vele 10.000Km-t! Az azért egy robogó esetében marhára nem kevés! Előbb kellett volna felujítani Ilyen futásteljesítmény mellett. Amiket leírtál, egy japán is produkálja ha egy év alatt 10.000km-t teszel meg vele. Alapból 5000km-ént görgő csere és ha kell kuplung pofákat is illik. Kiesett a sztenderd rugó sem akkora nagy probléma szerintem. Javítható. Motorikusan nem emeltél panaszt, akkor most mi a baj? Motorikusan tökéletes, egyedül a kuplungot kell felujítanod. Szerintem, nem olyan rossz mint aminek beállítod.Az számomra erős cinizmusra vall a részedről, hogy “ócsárolod” a leendő vásárlókat, akik lehet megveszik mert most már 3 év garival kínálja a cég hátha csalira fut valaki. Te 1 év garival bekaptad a csalit, most akkor? :D
Részemről nem emelték ki olyan kritikus hibát, amivel szemétnek mondható ez a robogó. 10.000km egyszerűen nem kevés, és kell rá költeni, de minden robogó esetében ez a helyzet.
De pl van olyan piaggio robogó, amelyiknek gyárilag gagyi a kormánycsapágya, ezért évente cserélni kell…
Sziasztok! Linea estate50 4T ecu dellórtó vezérlő karburátor.Ez egy szemfényvesztés,nem tudják másképp eladni a szart 1 éve vettem egy ilyet,sajna bele futottam.Melóba járni vettem,első hiba,be párásodott a hátsó lámpa,10000km-nél teleszkóp olaj folyik a tárcsafékre,hátsó kuplung zörög, valami nagy köbcentis robogóét kapta meg,de kuplung rugót nem lehet kapni hozzá,szijjat sem kapok hozzá,sztender rugó eltörött,menet közben,a sas szeg kiesett a sztender rúd végéből félig lógott,fordulat szám korlátozást nem tudják kiszedni de ne is akard mert nincs más csak a gyári 60km/h de 50Km-nél már dadog korlátoz.Már 3év garival árulják hátha csalira fut valaki,jobban jártam volna egy használt japán robogóval.Ráadásul a sym blokk duma,ugyan az,de sokkal szarabb kivitelben sajnos ez nem igazi sym blokk.Nem ajánlom senkinek.
Sziasztok. Új robogót szeretnék venni, szemezek egy Linea Chargerrel. Vélemény róla esetleg? Most egy Motowell yoyo van, dolgozni járok vele, ez napi 20 km. Egyszer volt 6 év alatt, hogy gyertya gond miatt nem indult, egyébként olajat, gumit cseréltem csak rajta.
Üdv van egy rex 50 robogóm,új karbit,automataszivatóst,új membránt kapott,elindul de gyorsan leáll,ha gázt adok azonnal leáll.túl folyasztja benzinnel a karbit.mi lehet a baj?akksi nélkül működik az automata szívató?
Tudna valaki tanacsot adni, hogy mi lehet a gond a 4 utemu robogoval, ha az alapjarat tokeletes, de gaz adaskor dadogni kezd illetve fullad. De nem mindig.
Van hogy feltud porogni, akar tartosan is, olyankor viszont elszall az alapjarat, es a gazkar alapra allas utan leall a motor.
Illetve nem minden inditasnal veheto eszre, de nehezen tud beindulni. Ilyenkor csak full gaznal.
Probaltam mar karburatort cserelni, de semmivel se lett jobb vadi uj karbinal se.
Üdv. Van egy kínai 50ccm 4t robogó. Szeretnék rá venni egy 60ccm hengerszettet, hogy egy kicsit dinamikusabb legyen. A kérdésem az lenne, hogy a hengerfejet is cserélnem kell, vagy csak elég a hengerszettet. Válaszokat előre is köszönöm.
Simson Star 4 ütemesítése van tervben. Ehhez kerestem különféle kínai 4T vízszintes blokkokat...
A Lifan, a Loncin blokkokról olvastam jó véleményeket, de a keresés közben rábukkantam arra, hogy a lengyel Komár gyárat felvásárolták a kínaiak és elvileg Lengyelországban is megy a gyártás...
Úgy néztem, bár nem vagyok biztos benne, hogy a maga a motorblokk szabványos méretű, úgyhogy elvileg a függesztési pontok illetve a kihajtás hasonló méretekkel rendelkezik.
Szóval az első és tán legfontosabb kérdésem az volna, hogy valaki le tudná-e mérni, hogy blokk középtől hány mm-re van a lánckerék ?
A hétvégén vettem egy "Amerigo Fuego" (2T 50ccm) robogót.
Hol tudom megnézni, hogy ebben milyen típusú motor van pontosan? Olyan márka, hogy Amerigo, nem igazán található, legalábbis nem találtam róla semmit (csak egy matricázott kínai cucc)...
Szeretnék 1-2 dolgot megcsinálni rajta, de nem tudom, hogy milyen típusú motorhoz keressek alkatrészt (még nem volt dolgom robogóval).
Üdv. Ha letekerem az olajbeöntő kupakot,miért van ott nyomás? Miért köpi ki ott az olajat? Talán szimering baja lehet! Amúgy szépen jár és megy is! 4t 50-es kínai!
HELP! Keeway 2t 50. 5km után csak alacsony fordulaton hajlandó stagnálni, nem pörög fel a motor. Gyertya, gyújtótrafó, membrán, szívócsonk, tömítések cserélve. Mi lehet még, ami ilyet csinál egy kétüteműn? Nincs ötletem... esetleg még kikötöm az olajzóját és inkább keverek benyát neki. Esetleg valami más ölet?
Sziasztok. Van egy Zongshen 125 endurom, az lenne a problémám, hogy fémhálós légszűrő van rajta és leginkább sárban, porban van használva. Tudtok helyette valami megbízhatóbb légszűrőt ajánlani ami nem nyírja ki a motort? Egyenlőre húztam rá 3 réteg harisnyát hátha segít valamit.
4T motorok egy vagy két vákuum csatlakozóval vannak ellátva a szívócsőnél. Egyik csatlakozó elindul a karburátor felé, majd egy Y -on keresztül az egyik a karburátor gyorsító fúvókájába (jobb oldalon, felülről) csatlakozik, a másik megy hátra a benzincsap alsó csatlakozójára.
A két csatlakozós szívócső másik ága a karburátor alján lévő (amelyiknek van) csöcsre megy. Ez a karbi belsejében az úszóházban az üzemanyag felett keletkező benzingőzt szívja vissza a motorba. Ez nem fontos, nem mindegyik motortipuson van.
A szelepfedélen lévő csonkból a kartergáz jön ki. Ezt a légszűrőházba, a szívó rész közelébe szokták bekötni, hogy a motor még egyszer "felhasználja"ezt a plusz levegőt. Egy kisebb tartályon keresztül is szokott csatlakozni a légszűrőbe, itt a vízgőz (kondenzvíz) szokott lecsapódni. Ha nincs bekötve sehova attól még megy a motor...
Valaki eltudna magyarazni a vacuum csovek feladatat es szerepet ennel a típusnál?
Tul sok a vacuum cso (szerintem) es nincs bennük vacuum. A motor nemtudja mukodtetni a benzin pumpat.
Az onnan jovo cso 3 fele van osztva, egy megy a karbiba, egy abba a csobe ami megy a motorba a karbibol, egy pedig a talan vacuum pumpaba.
A benzin pumpa pillango szelepe jo, az a vacuum ag jo.
Valahol a harom agu eloszto utan veszik el vacuum, pedig a csovek jok es a csatlakozasok is. pontosabban abban az agban ami a karbiba megy bele. abban nincs vacuum
Es igy nem indul be a moci, A karburatort kitisztitottam elvileg azzal gond nem lehet, a gyertya szikrat ad.
De megse indul a jargany.
Ha valaki esetleg erti, tudja mi lehet a gond, kérem irja meg.
Sziasztok van egy kínai 4 T robogóm meg tudnátok nekem mondani h a szelep fedelén van egy cső csonk és levegő áramlik ki belőle h azt hova kell kötnöm és miért?