Nem nagyon pörög ez a fórum, jó lenne ,ha lenne itt egy kis élet, össze lehetne hozni egy klubbot, ha ti is úgy gondoljátok az én elérhetőségem laci.bollok@freemail.hu
Sajnos már nem aktuális, totálkáros lett miután féktávolságon belül kijött elém egy opel zafira, Új szerzemény egy Gilera Fuoco ,amihez van kézikönyv, igaz hogy német nyelvű,de az is jobb mint a semmi.
Hát, remélem kapsz valakitől választ, talán Daty majd benéz ide. Én csak teszteltem ilyet egy nyílt napon, nem sok előnyét láttam egy nagyrobogóhoz képest.
Család bővülési-anyagi okok miatt most adtam el a nagyvasat, de szeretnék valami városi, illetve rövidebb városon kívüli utakra jó vasat. Felmerült az MP3 is, de nem ismerek senkit gyakorlati tapasztalattal mind a használhatóságát, mind a megbízhatóságát illetően.
Mennyire megbízható, mennyire szervízigényes?
Mire kiell figyelni vásárláskor?
Néztem használtan, idősebb darabokat is lehet kapni. Gondolom, az elsők között nem érdemes válogatni, hanem csak a pár évvel későbbiek között.
Szóval örülnék némi tanácsnak, segítségnek a vásárláshoz.
Ja! Felmerült még a Piaggio Beverly is, mint lehetőség.
Valahol azt olvastam, hogy létezik ezekhez a 3kerekűekhez valami esővédő tető (olyasmi mint a Benelli Adiva vagy a BMW c1 - bár nyilván nem teherhordó elemként).
Mivel a pénz nagy úr és a családot nem igen tudom vele furikázni ezért meg kell válljak szerett 400-as Mp3-asomtól. A motor kifogástalan, 13.000 km van benne, 12 ezres szerviz után, sok kiegészítővel. Piaci ár alatt kínálom ha valakit érdekel: mark kukac pcx pont hu címre írjon mailt és küldök képeket ill. a részleteket.
HELLÓ! Tanácsot kérnék a hozzáértőktől! Szeretnék venni egy MP3-ast, főleg a fővárosban használnám, néha kirándulni. Hány cm3 ajánlotok? / már nyugodt motoros lennék, mindjárt 60 éves leszek/
Városban semmivel sem nagyobb mint egy nagyrobogó, kicsikkel meg nem érdemes összehasonlítani. Városon kívül is hibátlan, mérete is bőven elég. Aprilia Sportcity 200-as robogót cseréltem erre, ahol elfértem azzal a kocsik között ott ezzel is simán elmegyek, mindössze 2 cm-rel szélesebb a két kormány vége mint a Sportcityn. Napi 80-100 km-t megyek vele rendszeresen, vidékről Pestre és vissza, főúton, forgalommal lazán haladok, de ha kell minden gond nélkül előzök 90-100-ról is. A vége kb. 150 (400-as). Rakodóhely is van benne, sokszor ezzel megyek bevásárolni akár 1 hétre is. Legutóbb egy 180km-es kisebb kirándulást is letekertem vele 2x is, egyetlen megállás nélkül és persze mindenféle hátfájás vagy egyéb gond nélkül (nagy plexi is van rajta). Egyéni közlekedésre a legjobb és legpraktikusabb közlekedési eszköz amivel eddigi pályafutásom során találkoztam.
Felek tole, h Magyarorszagon nem lesz tucat motor ebbol. Nem veletlen: varosba kicsit nagyobb, mint a robogo, varoson kivul kicsi. Bar az otlet es a kivitelezes zsenialis.
Veterán börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Fuocora vennék szélvédő plexit, három lehetőség lenne: a gyári, egy Givi, vagy egy F.Fabbri. Ha bármelyikkel is van tapasztalatotok, az már segítene a döntésben. Előre is köszönöm.
Fuocora vennék szélvédő plexit, három lehetőség lenne: a gyári, egy Givi, vagy egy F.Fabbri. Ha bármelyikkel is van tapasztalatotok, az már segítene a döntésben. Előre is köszönöm.