Valóban. Ezzel a csökkentett végsebességgel (nur bis 50km/h) én tökéletesen elégedett lennék!
Nem tudom, hogy teljesen eredeti-e a motorom. A két hajtókar pl. nekem gyanús - alsó állásban öt-hat centire vannak a földtől, ez veszélyesen kevésnek tűnik.
Vettem egy Piaggio Ciao PX-et. Állítólag kb. öt évvel ezelőtt volt utoljára beindítva, de akkor sem használták rendszeresen. Talpra szeretném állítani s ehhez szeretnék segítséget kérni. A hsz-ek között böngészve sok mindenre választ kaptam, de néhány dolgot nem találok.
Pl. hogyan lehet megállapítani, hogy a motor mikori évjárat?
Szívesen,a haverom motorjának a kipufogóját most tisztítottam ki a koromtól, mert nem volt alapjárata, csak 20 km/óra volt a végsebessége.Most alapjárat van és 40km/órával tud "száguldani".
Elektronikus gyújtással nem hiszem gondod lenne,az Én ciaomban az ülőt -kalapácsot cserélnem kellett mert nekem llyen a gyújtásom és az érintkezők már beégtek.
Tudnátok segíteni,hogy svájci postás SI- electronic-ban mi okozza azt,hogy a gázkar fél állásáig gyorsul,azután csak felpörög a motor és nem gyorsul tovább.Köszönöm.
üdv! Hogy lehet szétszedni a hásó kereket? A kereket már kiszenvedtem a vázból de afékdobos részböl nem tudom kiszeni ahajtómüvest. Felnit akarok cserélni és valahogy szét kell bontanom.