Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 33
Nem értem a kérdést. Hogy lehet a járatritkításokat _elfogni_?
freyya Creative Commons License 2008.04.05 0 0 32
:DDD
Előzmény: Törölt nick (30)
tama_i Creative Commons License 2008.04.05 0 0 31
Demszkinek is annyi járna, hogy lyukat üssön az égen. Minden  BKV vezetőnek egy jókóra ritkitás kellene következzen, nemhogy mi fizessük a sz*r munka jutalmát. Még idáig akárkit odaültettek, lopott csalt és jutalmat kapott. EZ az utolsó madár is csaknem nyiltan vett részt egy sötét ügyletben és pénzt kér érte, tiszta röhej.
Előzmény: Törölt nick (18)
freyya Creative Commons License 2008.04.05 0 0 29
Én nem tudom mit csinálnak, de kétlem, hogy ennyi embert szólítana a munkája napközben az utcára.
Előzmény: Törölt nick (28)
freyya Creative Commons License 2008.04.05 0 0 27
Nem. Pont hogy ők napközben a munkahelyükön ülnek és dolgoznak, nem az utakon kergetik egymást.
Előzmény: Törölt nick (26)
freyya Creative Commons License 2008.04.05 0 0 25
Az egész ország úgy néz ki, mint ahol a lakosoknak zabszem nőtt a seggében. Voltam pár éve Hamburgban egy hetet, az sem kifejezetten aprócska városka, mégis hétközben, munkaidő alatt kihaltak voltak az utcák, alig volt forgalom. Nálunk meg mintha mindenkinek az lenne a munkaköre, hogy próbálgassa az autóját.
Előzmény: Törölt nick (19)
freyya Creative Commons License 2008.04.05 0 0 24
Ahhoz olyan úthálózat kellene, hogy el lehessen jutni a város egyik végéből a másikba, urambocsá' ki lehessen kerülni a várost anélkül, hogy keresztül kellene menni a belvároson. Mellesleg nem igazán értettem soha, miért a belváros autósforgalom-mentesítésével akarják javítani Budapest levegőjét. Vagy a szmognak is meg lehet parancsolni, hogy a Hungária körúttól befelé nem szabad szálldosnia? Ha ugyanez az autómennyiség kijjebb körözik, attól még pontosan ugyanolyan szmogos lesz a levegő.
Előzmény: naki7 (8)
exitixe Creative Commons License 2008.04.05 0 0 22
Most nem halljuk a kormányoldaltól, hogy a hétfői BKV sztrájkot is az Orbán csinálja.
4400 Creative Commons License 2008.04.04 0 0 21

En szivesen elallalom.

ha megegyszer szuletnek, BKV vezer szeretnek lenni.

Előzmény: lajafix (10)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.04 0 0 20
Valszeg csirkefarhátért a Tescoba.....
Előzmény: Törölt nick (19)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.04 0 0 18
Demszky úgy nyilatkozott, hogy nem jár neki annyi, csak 48 millió. Ami rendívül megnyugtató :-))
Előzmény: lendületlenül (15)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.04 0 0 17
Én is így tudom, de ez azt jelenti, hogy támogatások híján a jegyek kb háromszorosába kerülnének a jelenleginek. Részemről rendben van, úgyis kocsival járok, de mi lesz azokkal, akik milliószám naponta tömegközlekednek és nem tudnák megfizetni?
Előzmény: aszora (12)
aszora Creative Commons License 2008.04.04 0 0 16
Ja és az éves beszámoló első info-ja, hogy ki készítette a design-t, tele van ugyanis képekkel, ez már tiszta röhej, azonnal rúgnám ki azt a felső vezetőt, aki az éves beszámoló design-jára költ, egyáltalán eszébe jut ilyen faszság. Önreklámra megy el egy csomó lóvé, közben meg csődben a cég...
Előzmény: lajafix (7)
lendületlenül Creative Commons License 2008.04.04 0 0 15

A BKV vezér nem közalkalmazott.Ha igér fűt-fát,vállaja,hogy null-szaldós lesz a cég egy év alatt,megválasztják,hamarosan kap némi béremelést,utána nem történik semmi,csak a haverok tollasodnak gyorsabban,ezért jár év végén 12 mFt prémium.Mikor lebukik a fiával,belebetegszi,lemond,majd kiderül,hogy nem mondott le,jár 60 milla végkielégítés.

Teljesen korrekt...-)))

 

Előzmény: lajafix (10)
aszora Creative Commons License 2008.04.04 0 0 14
Közvetve (önkorin keresztül) hozzáteszi, plusz a beruházások támogatása, amiből biztosan lecsípnek.
Mai hír: "A főváros 18,5 milliárd forintot kér az államtól a BKV finanszírozási krízisének megoldásához."
Persze a tömegközlekedés támogatandó, de biztosan nem a jelenlegi felállással. Előbb megszüntetném, hogy lássuk a medvét, legyen tiszta helyzet, lássuk, hogy állunk, aztán lehet tárgyalni a hogyan továbbról, de a jelenelgi strukturába nem érdemes pénzt belerakni szerintem.
Előzmény: lajafix (7)
aszora Creative Commons License 2008.04.04 0 0 13
Következésképpen én arra tippelek, hogy a működési hiány jóval nagyobb még annál is , mint amit hivatalosan kimutatnak, és a beruhásokra hivatkozva pumpának giga pénzeket pluszban a rendszerbe (keresztfininszírozás trükközéssel).
Előzmény: aszora (12)
aszora Creative Commons License 2008.04.04 0 0 12
Ebből kiderül, hogy a BKV-ba pumpált közpénz 2006-ban több, mint duplája volt a saját bevételnek (persze beruházások, beszerzések, de ez akkor is nagyon aránytalan).
Előzmény: aszora (11)
aszora Creative Commons License 2008.04.04 0 0 11
A BKV weblapján az utolsó beszámoló a 2006-os. Veszteség 11 mrd, ebből 5 mrd nem az alaptevékenységből származik, részletek nincsenek.
A forgalomarányos veszteség kb 13 %.
A véglegesen kapott péznösszegre pedig 64 mrd-ot ad meg, ebben nyilván a beruházások benne vannak, de nem derül ki honnan, mennyi pénz származik, banki hitelfelvétel pedig csak a veszteség felét fedezi, ráadásul van hiteltörlesztés is, úgyhogy inkább csak a negyedét.
Lehet, hogy pénz csak az önk.-tól kap, az állam az önk.-on keresztül közvetve finanszíroz, de ez így akkor sem kóser, valmit sürgősen változtatni kellene.
lajafix Creative Commons License 2008.04.04 0 0 10
:)

aztán hol találnál olyat aki közalk bértábla rá vonatkozó soráért bevállalja céget, úgy hogy kevesebb kárt okoz mint az elődje?
Előzmény: Kivlov (9)
Kivlov Creative Commons License 2008.04.04 0 0 9

Ennyi.

Mikor 50-60 milliós végkielégítésekre, prémiumokra futja, akkor miről beszélünk???

Állami cégnél egy vas prémiumnak nem szabadna lennie, amíg a ktg.vetés mínuszos. És plusz, akkor is csak annál a cégnél, amelyik maga is pluszos.

Szóval egy jó darabig egyiknél sem lenne.

naki7 Creative Commons License 2008.04.04 0 0 8

Egy megreformált BKV-ba lényegesen több lóvét kell tolni, az autósok belvárosba hajtását meg kökeményen szankcionálni (behajtási díj). P+R parolók építése blablabla

Nem nekünk kell feltalálni a spanyol viaszt. Vannak már követhető példák a nagyvilágban.

Az eredmény: tisztább levegő, kevesebb kátyú, élhetőbb város.

 

Különben meg járjon mindenki egy V8-assal, aztán fulladjanak meg a pestiek a szmogjukban.

lajafix Creative Commons License 2008.04.04 0 0 7
nem teszi hozzá. Lásd bkv éves jelentések.
Előzmény: bibercalmero (4)
sajnos boka Creative Commons License 2008.04.04 0 0 6
na ja, mint a vizitdijnal:)
Szuntessuk meg az allami tamogatast, de a jegyek se kerujenek sokba.

Vagy egyik fulemet huzom, vagy a masikat, mindegyik faj valamelyest.
pert1 Creative Commons License 2008.04.04 0 0 5
Nem sok állami támogatást kapnak, az állam csak kifizeti a diákok, nyugdíjasok és ingyenutasok bérletárkülönbözetét.
Előzmény: aszora (-)
bibercalmero Creative Commons License 2008.04.04 0 0 4
Itt is hozzateszi az allam azt a zset. 
Előzmény: Gép-ész (1)
lajafix Creative Commons License 2008.04.04 0 0 3
kár hogy ez überfaszság. Tömegközi sehol nem megy adóbevételek ráfordítása nélkül. Máshol a kiadások felét 60%-at az adókból állják.

Lopnak persze meg pazarolnak, de ezzel max 4-5 milliárdot lehet elvinni, a hiányzó összeg ami a normális üzemhez, fejlesztésekhez és alacsonyabb jegyárhoz vezetne ennek 10x.
Előzmény: aszora (-)
dj Creative Commons License 2008.04.04 0 0 2
Vessünk. Szűnjenek meg a kedvezmények is amiket rendelet szabályoz?
Előzmény: aszora (-)
Gép-ész Creative Commons License 2008.04.04 0 0 1
Amikor ment itt a nagy felbuzdulás, hogy a madridi metró így, meg úgy, és csak 1 euro egy jegy, amivel orrba-szájba utazhatsz, akkor ehhez az is hozzá tartozott, hogy ugyanannyit mellétesz még az állam is.
aszora Creative Commons License 2008.04.04 0 0 topiknyitó
Vessünk véget ennek a szánalmas vircsaftnak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!