Ne légy lelkibeteg, hisz ez egy irtó pocsék játék. Próbáld inkább ki a Half Life akármelyik részét, ha még nem próbáltad, vagy a BioShock vmelyik részét.
Hogy a re%!@& tet*;°˘ lóf&#˘ban kell végigmenni a tankos pályán, nem vagyok egy hiperbéna fazon (vagy mégis?) de odáig tudok csak eljutni, hogy a hegy elkezd leomlani és valami lőszerraktárat kell a faluban megsemmisíteni. Addigra már elfogy a lőszerem és az első belémlövéstől felrobbanok. Már könnyű nehézségi szinten is. Már vagy egy hete nem tudok tovább menni. Próbálkoztam csalással is, a config file-ba (a diff_easy.cfg-ba) beírtam az isten módot (g_godMode = 1) de nem csinált semmit.
Van valamilyen taktika vagy egyéb, ami sikeres? Ti hogy jutottatok túl a pályán???
Kinek a pap, kinek a paplan, ugyebár :) Nálam asszem FPS-ben most az első a Stalker (a modifikációval), aztán a Half-Life 2 és hozzá az Episode 2. De a Farcry-Crysis se rossz vonulat, ez tény.
Az anyahajós pókot nem azzal kell kinyírni, hanem közönséges durrantókkal. Ha eleget lövöl rá, akkor megmerkázik (jó sokáig tart), és jön egy még nagyobb szörnyike, és ahhoz kell a TAC.
Azt olvastam vagy hallottam hogy jön a Crysis 2. És abban visszamennek a szigetre, Striklendhez aki nagyon jól érzi magát. Nomad a végén mondta is hogy akkor forduljanak vissza. Na mondok ez fasza. Még egy menet a szigeten, aztán csak jött a stáblista. Várom a következőt...........
Én pl. végigtoltam. Egy idő után ki lehet figyelni, mit hogy csinálnak a víziszörnyek, és akkor el lehet lépkedni előlük. Végül is csak gép mozgatja őket :) De az tény, hogy sok skulóval kell eltalálni őket.
A Farcry-ban valóban nem lehet akkor menteni, amikor akarunk. Engem inkább az zavart benne, hogy összesen kétféle pálya volt, ha belegondolunk: egy pálmafás-szigetes meg egy wolfenstein-labirintusos. Hozzá a nullához tendáló történeti szál :))) De kétségkívül elég szórakoztató játék (a Crysis-hez hasonlóan), csípőből veri a lövöldözősek legalább háromnegyedét (lövöldözős-mániás lévén végigjátszottam eleget), ez tény. Mindazonáltal véleményem szerint ahhoz kevés, hogy a legjobbak közé bekerüljön. (Már most persze az én személyes legjobbjaimról beszélek, úgy is, mint Half-Life 1-2, Stalker, Fuel of War, etc.) Mondjuk ha 20 kézujjal és számítógép címén atomerőművel lennék megáldva, akkor a Crysis is csuklás nélkül beférne a személyes Hall of Fame-embe, ez is tény.
Számomra játékélményt tekintve kábé ugyanott van a kettő, mindkettő korrekt, látványvilágában a maga korának megfelelően egészen kiválóan kidolgozott, remekül optimalizált iparosmunka, minimális történeti szállal, és még ennél is alacsonyabb szintű eredetiséggel.
Öreg gépeken (pl. az enyémen) futtatva amolyan tisztességes, kitűnően optimalizált iparosmunka, pont, mint a Farcry volt a maga idejében. Ha az FPS-mániás játékos a sztorilájnra zizzen, akkor inkább a Half-Life-ok vagy a Stalker, ha sokféle járművet akar vezetni, vagy taktikázni akar, akkor inkább a Frontlines: Fuel of War, ha a környezettel igazán realisztikusan kíván "együttélni", akkor a Half-Life-ok, ha igazi gondolatébresztő, enyhén horroros fílinget akar, akkor Call of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth (sztem az utolsó pályát a hajóra támadó óriás víziszörnnyel amúgy abból koppintották Crytekék). Ez amolyan mindenből egy kicsi, de igazából nesze semmi, fogd meg jól, megbolondítva pár trükkös-is-lehetett-volna-de-így-inkább-kényelmetlen dologgal, például a nanoruha tudományaival.
Igazán erős gépeken azonban a grafika minősége nyilván kárpótol mindenért, ahogy a képeket, trailereket elnéztem, de hát ha az egyik ürge beszámolója szerint Core 2 Quad géppel, 2 db SLI-s (azaz valójában 4 db) GeForce 8800 GTX-szel minden maxon időnként lemegy 20 köré az FPS, akkor felvetődik a kérdés, hogy ugyan ki költene a gépére annyit, hogy ez az egy, meg még esetleg néhány más játék fullon fusson rajta.
Sztem a cucc megelőzte korát, majd 2-3 év múlva, amikor már a fenti konfig elterjedtté válik, egy nagyon rendesen megcsinált "egynek jó" játék lesz belőle :))
Igen, az eléggé eltévedős pálya, én is sokat keringtem benne, míg kitaláltam :) Már meg nem tudnám mondani, hogy lehet kijutni. Viszont azok a halszerű szörnyek eléggé buták, mert nemhogy távolról lődöznének, hanem fogják, azt' nekünkjönnek pacekba :) Amikor elég közel vannak, akkor megjelenik az "Ellenség megragadása" felirat, ekkor Használat-gomb (nálam az Enter-re van téve), maximális erő-mód, ököl kiválasztása, azt' csülökre :) Néhány ütés után megmerkáznak, nem kell oda lőszer :))
Ez igen, rendesen elakadtam abban a hülye barlangban. Ráadásul még a gravitáció is elment, az "ebihalak" meg támadnak. Lőszerem fogytán. Kevergek mint gólyafos a levegőben (de szó szerint).
Pentium 4 2,8 GHz, 2 GB RAM, Geforce 7600 GT AGP DDR3-mal: 1280x1024, no AA, minden minimumon, kivéve a textúraminőséget, a térfogati effekteket meg a vizet, ezek közepesen. 13-14-15-re leesik az fps, ha sokan lőnek rám, ritkán 10 alá is, amúgy olyan 25 és 45 között ingadozik. A FarCry mindent maxra véve kicsit rondább, mint ez így, de az AA hiánya eléggé zavar, viszont ha bekapcsolom, akkor alaposan térdre esik. Érdekes, hogy amikor leesik az fps, akkor se szaggat és nem áll le, hanem szép folyamatos, csak eccerűen kevés az fps, oszkész. Elég jól skálázhatóvá tették a motort a srácok. Amúgy semmi különös eddig, egy kicsit felfújt FarCry. Túl sok mindent lehet csinálni, olyat is, amire valójában nincs szükség, és ez kicsit "polipot" igényel a billentyűzeten.
hát nemtom.. nekem akadt jó-közepes beállításon core2q6600/2gb RAM/512mbGeForce8600GTS-el, így inkább meghagyom azoknak, akik minden pénzüket a gépükbe ölték :)
majd, ha vettem 4gb ramot, akkor előveszem újra... vagy, ha lesz magyar 64bites vista, amelyik totál működőképes.
Ez egy nagyon király játék, pláne hogy most magyarosítva kezdtem hozzá. Amíg angol volt tartalékoltam nehezebb időkre. Nosza ki hol tart a játékban.....