Várunk 2025-ben is minden veteránjármú kedvelőt akár eladni, akár vásárolni szeretne a Dunaharaszti Városi Piacon, az alábbi 5 -időpontban, változatlan feltételekkel.
Mert minden veterános tudja, hogy veteránmotort és régiséget akkor kell venni, amikor van eladó!
Időpontjaink:
Március 9.
Április 13.
Május 11.
Szeptember 14.
Október 12.
Az árusításhoz továbbra is előzetes regisztráció szükséges, kérjük a jelentkezéseket 2025. február 15. után jelezni felénk.
Sziasztok, szerettem volna egy pillanatra megállni a nagy évvégi rohanásban és mindannyiotoknak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet és persze jó egészséget kívánni. Manapság az emberek nem fordítanak elég időt vagy személyes gondolatot barátaikra vagy szeretteikre, csak bemásolnak valami véletlenszerű üzenetet, és továbbküldik. Mindazok után, amin idén együtt végigmentünk, szeretném megköszönni a barátságotokat, és eredményes 2018-at kívánni nektek. Ti vagytok a legjobb jazz-balett csoport, amit az ember csak kívánhat. Minden jót! Karcsi
Azt mondja, hogy a minikerékpárok ideálisak iskolának a holnap motorosainak? Aki ezt mondja, valószínűleg még nem látta ezt a különlegeset, amit Mr. Pete , a Pete's Classic Cycle az USA-ból épített tavaly.
A Kawasaki KV75-öt, a Honda Monkey kétütemű leendő riválisát a 70-es évek közepétől 75 köbcentiméterrel és 4 LE-vel alapul véve úgy döntött, hogy kibővíti a "rossz motor rossz vázban" központi gondolatát. .
Piaggio A Pontedera gyárban leállt a termelés, a Vespát is "levágják".
Megdöbbentő hír a szomszédos Olaszországból, 1100 ember munkája a jégen, és nincs tiszta fény az alagútban...
Olasz lapértesülések szerint a Piaggio- csoport úgy döntött, hogy tegnap, december 2-ától, hétfőtől fokozatosan leállítja működését a Pontedera gyárban, míg a hónap 20-ig kiterjedtebb lesz a munkabeszüntetés. 1098 munkavállaló életét érinti, és fizetésüket befagyasztják, és 3 hétig "sürgősségi alapokat" kapnak.
Ez minden bizonnyal kellemetlen hír, ami aggodalomra ad okot, mivel egyelőre nem jelentették be, hogy visszatérnek a gyárba. A jelentés szerint 2025. január elején egy hasonló megbeszélést tartanak a termelés újraindításának és a személyzet gyárba való visszatérésének ütemezése érdekében.
Ismeretes, hogy globális szinten rendkívül ingadozó a gazdasági klíma, és ez minden bizonnyal szerepet játszott a fejleményekben, miközben az is ismert, hogy a Piaggio- csoport árbevétele csökkent az elmúlt hónapokban, de folytatta a beruházásokat. Ugyanakkor az egész autóipar továbbra is nyersanyag- és alkatrészhiányban szenved, a másik megfejtésre váró "rejtvény" pedig a Csoport által már tárolt részvénymodellek felszámolásának stratégiája.
Visszatérve a cikk címére, az egyik érintett modell a legendás Vespa , amely nem készül el ezekben a decemberi "vitatott" napokban - sőt, tegnap mi is írtunk nektek a gyártás leállításáról ugyanabból a gyárból, és INDIÁBA költöztetik. Továbbra is várunk az üggyel kapcsolatban.
2025-ben végre Európába is eljön , a Honda GB-350 classic......kiváncsian várom. üdv zs
Egy 2021-től Japánban kiadott gazdaságos retro motorkerékpár Euro 5+ lett, és megérkezik részünkre.
Az új GB350S-t 2021-ben mutatták be a japán piacon, az egy évvel korábban Indiában bemutatott CB350 H'Ness alapján. Ez egy egyszerű és gazdaságos, retró dizájnú kerékpár, amely egy 348 köbcentis léghűtéses, kétszelepes motor köré épül, amely 21 LE-t és 3 kgm-t ad le PGM-FI befecskendezéssel ötfokozatú sebességváltón keresztül.
A motor kulcsfontosságú jellemzője az erősen négyzet alatti hengerméretek, 70 x 90,5 mm, valamint az alacsony, 9,5:1-es kompressziós arány, tele van súrlódáscsökkentő technológiával a motor mozgó részeiben, és ez nagyszerű gazdaságosság: a Honda 100 kilométerenként 2,5 liter névleges fogyasztásról beszél.
A kerékpár egy hagyományos 41 mm-es teleszkópos villával van felszerelve, 106 mm-es úttal és két hátsó lengéscsillapítóval, 120 mm-es úttal, a nedves tömeg 178 kg, és 15 liter üzemanyagot tartalmaz.
Elöl és hátul 19, illetve 17 hüvelykes kerekeken gördül, melyeket iker Nissin tárcsafék állít meg, elöl 310 mm-es tárcsa és kétdugattyús féknyereg, míg hátul egy 240 mm-es, egydugattyús és az egészet kétcsatornás ABS támogatja.
Az új Honda GB350S 2025-ben lesz elérhető Európában három színben: kék (Puco Blue), fekete (Gunmetal Black Metallic) és szürke (Pearl Deep Mud Grey).
Eredeti Honda- tartozékok teljes választékával érkezik, két csomagba - Stíluscsomagba és Travel Packbe - csoportosítva, de mindegyik darab külön-külön is megvásárolható.
Lengéscsillapító a Honda Monkey Z125 JB02 JB03 Honda Dax 50 Skyteam Dax Skymax-hoz és néhány máshoz A rugó előfeszítése fokozatmentesen állítható, így a lengéscsillapítók +100 kg- alkalmasak
Teljes hossz: 330mm (+/-5mm állítható)
Rugóvastagság: 7,5mm Teljes átmérő: 60mm A perselyek 4x12mm és 4x10mm-esek, így sok modellhez alkalmas
Figyelem: A tágulási tartályok és a beállító csavarok csak dekoratívak, csak a rugó előfeszítése állítható
Szia.....Sajnos ,ha kimondják a Monkey-Dax - Cub szót , onnan-tól minden a 3 -szorosába kerül. Alternatíva lehet csak a rugó készítés,+ sűrűbb olajjal....
Van pesten pár régi szaki, de ahhoz mintadarab kell a kézben tartva.
Teló olaj választék pedig bőséges a neten.
Ha ezt az utat választod , akkor keress meg privátban, és esetleg megbeszélhetjük telefonon. üdv zs