http://index.hu/politika/belfold/budapest/0221bkv/
Gartulálok Demszki,bkv vezérek meg az egész hóbelebancz!Irány a harmadik világ!Több rákost Budapestnek, kevesebb tömegközlekedést!!!Gratulálok városvezetés!Éljen Fodor is a "zöld" miniszter!
a belvárosi munkahelyek többsége pár perces sétával elérhető valamelyik megállóból csúcsidőben nem lehet panaszod a járatsűrűségre parkolóhelyet már régen nem lehet találni - amíg keringesz, addig aki villingerrel ment, már az első kávéját is megitta
csak azoknál méltányolom az autó használatát, akik 2-3 gyereket visznek óvodába, iskolába, netán a munkeszközeik cipelése nem oldható meg másként ( rokkantaknál természetes)
Azért azokat a pestieket és budaiakat sem értem, akik szintén el tudnak jutni a munkahelyükre akár BKV-val, nincs is olyan szeglete a városnak, ahova kilométereket kellene gyalogolni.
Legtöbbjüknek probléma a parkolás, a garázs és a havi hiteltörlesztés. Mivel komoly terhet akasztottak a nyakukba, világos hogy mindezekért Demszky és Gyurcsány a hibás:-))
oszt feldöngetsz a nem kicsi ótóddal dógozni a fővbe- ugye?
értsd már meg, hogy ez nem pártkérdés - azt hiszed, ha más lesz a pogármester, akkor megváltozik a város levegője? Hipp - hopp? Egy nagy túróst. Egyiknek sincs bátorsága kitiltani az autósokat a belvárosból.
Akkor ne sírjanak, hogy milyen élhetetlen ez a város meg az ország.
Mi a francot akarnak?
Egyre több az autó és egyre többet nyafognak. Külön szerencse vagy szerencsétlenség, hogy Budapesten elég szélesek az utak, nem úgy mint Londonban, hogy képtelenség ekkora forgalmat elviselni, mint ami itt van.
A civilizáltság pedig abban is megnyilvánul, hogy nem feltétlen autóval kell minden nap bejárni dolgozni. Nyugaton sem rázza mindenki így a rongyot mint itt.
van igazságod - hét végén a belvárosi lakásunk csöndesebb, mint a telkünk, mert kint mindenki tüzel, fúr, füvet nyír, flexszel, rádiót bömböltet, gyereket abrichtol és kutyát idomít hétfőn meg bedübörög a városba:(
Szerinted az a sok lakóparki hova jár be dolgozni? Budapestre.
A sok seggfej autóba ül és be és kiutazik Bpestre, ezért olyan "élhetetlen" a város. Hétvégén tiszta felüdülés, mikor az a sok buzi járgány az agglomerációban vagy azon kívűl ernyeszti a gumijait.
Miért kell a WC-re is autóval menni? A londoni vagy bécsi banká, yuppie nem csinál abból prezstizskérdést ha valahova gyalog/bicajjal vagy tömegközlekedési eszközzel megy. Ez valami magyar betegség, hogy minél nagyobb a kocsim, annál kisebb a fütyim:-))
Olaszorszag is szar, London is szar, Rotterdam is szar. Miert kell nekunk ohozzajuk "felzarkoznunk"?
A magyaroknak nem az a baja, hogy mashol is vagy Magyarorszagon is dolgozni kell, hanem az, hogy az eloallo helyzet lehet, hogy jo az olajlobbinak, csak szarabba teszi az atlagpolgar eletet onhibajan kivul. Szerintem ezzel sokan mashol sincsenek megelegedve. Ha meg azt is hozzaszamoljuk, hogy kezdenek terjedni a joval tobb kart okozo dizelautok...
USA-ban pl. a 95-os autosztrada lenyegeben keresztul szeli a Bronxot. Sokkal tobb az asztmas es legzeskarosult gyerekek szama. Mindegy, hogy dolgoznak vagy nem, erted?
Az autolobbi, az olajlobbi, stb. viszont biztos orulnek az egesznek.
Nem tudom mi fog kelleni ahhoz, hogy ezen a helyzeten valtoztasson az emberiseg. Sajnos nyugaton is ez a divat, hogy szetbaszni mindent ami az ilyen lobbiknak utjaba all.
nem fizetnek erte sokan = nincs penz az ujitasra = aki nem fizet erte az azzal szur ki aki fizet erte = te jogosan vagy felhaborodva
De az nem valtoztat rajta ha anyazod a rendszert .......... az embereket utald akik nem fizetnek .......... a magyar polgar azt hiszi nekik minden jar... nevetsegesek az emberek MO-n
nyilvan ha fizetsz van jogod leszolni a dolgokat ... de 1 et szerintem nem nehez megerteni ... HONNAN lenne a BKV-nak penza ujitani ha sokan nem fizetnek erte ??!?!?! NE oket szidd hanem szidd a szomszedodat aki nem fizet erte .... ezt olyan kurva nehez megerteni hogy miert tart itt a BKV ahol tart ?!?! Na ugye hogy te is megtudod erteni ...
Lesz ez még viccesebb is. A gödöllői HÉV vonala mellett gombamód szaporodnak a lakóparkok és új házak. Sok ezren költöztek ki oda, erre most azt is ritkítani akarják.
Valaki elmondhatná, ki volt az a géniusz, aki mindezt kitalálta, és miért gondolta, hogy egy fejlődő területen vissza kell fejleszteni a tömegközlekedést.
Ez persze csak egy a sok közül, de ha ott is ilyen körültekintően jártak el, lesz még anyázás. Méghozzá jogosan.
Évi több mint tízezer teherautó fog ingázni Csepel és Pestszentimre között, hogy elszállítsák a 2010-ben megépülő központi szennyvíztisztítóban keletkező, évi 70 ezer tonna iszapot. Sorozatunk második részében megvizsgáltuk, miért találta a főváros az iszap feldolgozásának legalkalmasabb helyszínéül a XVIII. kerületi Cséry telepet. Úgy találtuk, egy értelmetlen, évente milliárdos többletköltséggel járó megoldást választott a főváros, holott az EU-s forrásból akármit meg lehetett volna oldani. " http://index.hu/politika/belfold/budapest/csery0219/
Na most az éjszakai buszrendszer valóban igen racionális és jó átszervezését azok a Vitézy Dávidék (VEKE) dolgozták ki, akit a tefélék őrjöngve fideszbérenceznek, valamint aki pont a tegnapi híradóban akadt ki a tervezett csonkítások miatt - teljes joggal...
Még annyit hozzátennék, hogy miután fizetek a szolgáltatásért, elvárnék némi minőséget is, és fenntartom a jogot arra, hogy kritikát fogalmazzak meg.
Tele van a tököm azzal, hogy fizető ügyfélként még én vagyok a szemét, mert kritizálni merészelek valamit.
És ez nem csak a BKV-ra igaz, de máshol is megfigyelhető. A pénzt mindenhol elvárják, de utána a neved kuss.
És persze azt is elfelejthetnéd végre, hogy mindenki orbánista, aki rosszat mond a mai vezetésre. Mert ehhez nem kell elkötelezett fideszesnek lenni. Anélkül is látni, hogy ezek balfaszok.
Benned egy pszichomókus veszett el. Pár mondatból feltérképezed bárki egyéniségét, ugye?
Kinek a meséjéről beszélsz már megint? Csak nem Orbán? Kezeltetned kellene magad, mert üldözési mániád lehet.
1. Mikor mondtam, hogy nem akarok fizetni érte? Eddig is fizettem.
2. Miért kell egy viszonylag működő rendszert szétbaszni? Csak azért, mert építeni nem tudnak? Mert akkor inkább hagyják a francba az egészet!
3. Ha máshol szar, akkor itt is szarrá kell tenni? Eddig terjed a tudomány? Legalább ne tapsolnál neki!
4. Az éjszakai járatoknál nem sírtam, mert tetszett. És ezt meg is jegyeztem akkor. De vajon most maradnak ezek a járatok? Vagy ez is el lesz baszva? Nagyon úgy tűnik.
5. Te honnan a francból tudod, mi tetszene nekem. Nem vagy te olyan okos, hogy beleláss mások fejébe.
2 év Olasz majd 2 év London ... ezt ajáénlom kezdésnek aztán majd jöhet a többi ... Meglátjuk utánna mennyire sírna itthon a szád, de te csak a begyökösödött meséjét hallgatod a szép élet reményéről .... Egy ismerősöm kiment Ausztráliába 1 év, most tért haza 5 hónapja, mert rájött hogy jéé ott is adót kell fizetni, meg ott is dolgozni kell.... ti nem arról vagytok híresek hogy bármit is elismernétek .... te pont az olyan fajta vagy akinek a szar életére kell a kifogásokat keresni .... neked/nektek az sem tetszene a aranyba öltözne Budapest ... te csak sírni ríni tudsz kicsihuszár .... Bezzeg amikor bevezették az éjszakai buszt akkor nem sírt a szád polgár ...
Azt én se értem, ki az a hülye, aki a belvárosban kocisval megy egyik utcából a másikba, ha siet, de amig a budai oldalról a belvárosi hidakon járnak át a népek dolgozni pestre ill. vissza, addig nem lesz jobb a helyzet. A körgyürü kéne már nagyon. Nem is értem, miért nem lépnek azoknak a tökére, akik akadályozzák a területek kisajátitását.
Viszont a járatok ritkitása nagyon rossz ötlet. Pont a gödöllői vonalon, ahonnan csak egy viszonlag keskeny út vezet be az Örsre.
Megérthetnéd őt is. Védeni próbálja a kedvencét, de szegény semmi érvet nem tud felhozni mellette. Így aztán marad az orbánozás, mert azt hiszi, ez meggyőző. Pedig csak átlátszó.
Az orbánfóbiádat zúdítsd másra, engem nem érdekel. Ha neked mindenről Orbán jut eszedbe, az rád nézve szánalmas, de engem hidegen hagy.
Azt nem tudom, milyen lenne egy fideszes vezetés, mert eddig még nem láttuk, de azt látom, hogy ez szar. Fejlődésről papolnak, közben meg rohad szét az egész.
Szóval légy erős, a kedvenced Budapest élén egy balfasz, és ehhez semmi köze Orbánnak. Magától is egy balfasz marad. Te meg támogasd a fóbiától elködösült agyaddal! Megérdemlitek egymást.
Engem már a dugódíj gondolata is felháborít. Mi az, hogy pénzért lehet koszolni a levegőt? Miért gondolják, hogy ha fizetni kell, majd kevesebben hajtanak be a városba? A parkolás is egy vagyonba kerül, mégis tömve vannak az utcák parkoló autókkal. Annyi dugódíjat nem tudnak fizettetni, amiért az emberek majd inkább gyalogolnak vagy tömegközlekedésre szállnak. Utóbbi tekintetében mellesleg igencsak elvagyunk kényeztetve. Rómában, Madridban pl. a leggyakoribb buszok járnak csúcsidőben félóránként. Nem is jut senkinek eszébe, hogy 1-2 megállóra járműre szálljon, amikor van két lába is. A behajtani tilos táblák hiányoznak Budapest belvárosából, az megoldana mindent. Mellesleg az egész belváros a méreténél fogva kényelmesen besétálható. Na jó, aki siet, üljön kerékpárra, kisgyerekkel meg ott a metró, villamos. 100 évvel ezelőtt miért tudtak rendszeres autózás és buszozás nélkül közlekedni az emberek?