Keresés

Részletes keresés

rali Creative Commons License 2008.01.02 0 0 18
Még a váltóházat is széthajítja.
Előzmény: ZöPö (17)
ZöPö Creative Commons License 2008.01.02 0 0 17
Szerintem is tuti váltótörés (120-nál).
Előzmény: rali (0)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2008.01.02 0 0 16
Ha nem is 120-nál, de 70-nél már tettem 5-ből 1-be egy Ford Escortot (5-ből 3-ba akartam)... hát meglepődtünk mindketten... motor felüvölt, 6500-nél leszabályzott, én meg majdnem kifejeltem a szélvédőt (bekötött övvel)....
Előzmény: mue (-)
halinorbi Creative Commons License 2008.01.02 0 0 15
próbálj meg 40-nél visszaváltani egyesbe. Még az is nehéz.

Valaki itt említette, hogy a kamionok váltója talán kibírná. Csakhogy nem tudod berakni kisebb fokozatba, ha nem mész elég lassan. Nem véletlen, hogy amikor egy fékhibás teherautó megindul a hegyről lefelé, akkor a visszaváltás nem szokott alternatívaként szerepelni. Inkább ledarálják a parkoló autókat, és így fékeznek.

Előzmény: mue (-)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2008.01.01 0 0 14
A kispóknál is ha ügyesen adtad a gázfröccsöt vissza lehetett tenni 20 körül is egyesbe.
Előzmény: Degeczi (7)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2008.01.01 0 0 13
Én olyat próbáltam havon, hogy haladtam előre, beletapostam a fékbe és blokkoló keréknél már vette a rükit, majd kuplung föl nagy gázzal és haladtam előre visszafele pörgő kerékkel. :))
Előzmény: Nemozoli (9)
csutak Creative Commons License 2008.01.01 0 0 12
Ha nem is kamionnal, de anno a Picknél egy "kollega" több Nissan márkájú, 6-8 tonna terhelhetőségű járművet (bocs, de a nissan nem autó szerintem!) tönkretett. Általunk ismeretlen módon Zsoltika 40-60 közötti tempónál bizony hátramenetbe kapcsolt. Erre a mellette alvó (váltó, avagy négykezes) kollega is felriadt:) Három váltótörés és egy kardán csavarodás volt amiről én tudok.
Felkészültségére még egy adalék:
Tél jött és megkérdeztem tőle (én balga:), nincs-e benne kis félsz a csúszós utak miatt.
No nehogy már. Egy telet végigvezetett gond nélkül!
Szóhóz sem jutottam az akkori 28 végigvezetett lelemmel:)
Előzmény: Nemozoli (9)
rali Creative Commons License 2008.01.01 0 0 10
Kamionnál van pályazár és csoportzár.
Előzmény: Nemozoli (9)
Nemozoli Creative Commons License 2008.01.01 0 0 9
Szia!

Személyautónál nem sok történik, lefogazod a váltót szinte minden esetben...
Más a történet pl. egy olyan soktengelyes kamionnál, ahol a váltó bírja a terhelést és a kuplungtárcsákat a váltás után fémrudak rögzítik egymáshoz, nos itt előfordulhat, hogy a hajtott kerekek hátrafelé forognak, miközben a gépjármű egy ideig még előrefelé halad, nagy gumifüst-felhőben :-)

Mondjuk most, a havas utakon ki lehet próbálni autóval is (szigorúan csak elhagyatott, üres területen, nem közúton! pl.: parkoló a Hajógyári szigeten), ilyenkor szépen forog hátrafelé a kerék, miközben előre mész, csak nem sok foganatja lesz :-D
Előzmény: mue (-)
C. Juice Creative Commons License 2008.01.01 0 0 8
Előzmény: mue (-)
Degeczi Creative Commons License 2008.01.01 0 0 7
az 1-es ma már mindig szinkronizált (tán a kis-Polski volt az utolsó, amin még nem), ott eleve kizárt!
nagy gázfröccsel kb 40-50-nél még lehetne kapcsolni, de 120-nál elképzelhetetlen, nem tudod annyira fölpörgetni a motort

a rükverc persze nem szinkronizált - de ott a váltó fogaskerekeit töröd el, ha a reccsenés ellenére is beerőlteted

szóval akárhogyis, max a váltót teszed tönkre
Előzmény: mue (-)
vadállat Creative Commons License 2008.01.01 0 0 6
A Mythbusters-en ment ez egyszer, próbálták automatával és kézivel is, de nem történt semmi.
Előzmény: mue (-)
attila400 Creative Commons License 2008.01.01 0 0 5

video.racing.hu-n vagy nem is tudom hol volt egy video, amiben okos amerikaiak egyet-kettőt-hármat (még talán a négyest is) kihúzatják, majd félrevált a sofőr

visít a motor, lecsúsznak az útról, összetörik magukat

stewes Creative Commons License 2008.01.01 0 0 4
Rükibe is és nagyon nagy rombolás lesz az eredménye.
Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.01 0 0 3
egybe még talán bemegy.
Előzmény: KaPé (1)
KaPé Creative Commons License 2008.01.01 0 0 1
Jobb autóknál egyiket sem tudod megtenni.
Előzmény: mue (-)
rali Creative Commons License 2008.01.01 0 0 0
0 esélye van van a váltónak az életbenmaradásra.
Előzmény: mue (-)
mue Creative Commons License 2008.01.01 0 0 topiknyitó
Helo emberek!
Tudom értelmes kérdés, de hozzáértök véleményére lennék kiváncsi, hogy mi történne ha 120-nál hirtelen beraknánk rükvercbe a kocsit, illetve ha 1-esbe?
Személyes tapasztalatok elönyben. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!