Alakított már valaki DRZ S vagy SM típust E típusra? Jó lenne egy olyan jól felszerelt, kétszemélyes utcai enduro, ami eléri az 50 ló erejét(esetleg többet).
Vajon elég kicserélni a következőket? Hengerfej, kipu rendszer, karburátor? Vagy más is kell?
Talán egyszerűbb egy másik típust választani, pl. KTM LC4 640, Husqvarna TE510, vagy van ezeknél jobb is millió alatt?
Sziasztok ! Van egy pár eladó fékbetétem. Bontatlan Braking 772CM44 tipusú, Postával együtt 5000eFt-ért. A fékbetét nagyon sok más tipusba is jó, ha ismertek olyan motoros társat akinek estleg pont kell, légyszi ajánlátok. Köszönöm. Egyéb tipusok pl: RM, RMZ, XR, YZ, XR, CR, KX, KLX stb....
Szia. Attól függ mire használod. Ha többet közúton akkor S. Ha inkább endurózás akkor E. Az E sem üzemórás, azon csak napi km számláló van. Általában 2.000 km- enként olaj csere. Ha kemény endurózásra használod akkor lehet sűrűbben is olajat és szűrőt cserélni. Egyébként maga a blokk a henger mindkettőben ua. Nicasil bevonatú. Az E nem viszont más a karbi, a vezérműtengely, és az elektronika. Így +10LE a teljesítménye.
Tavaly ősszel vettem egy DRZ400S-t, most akartam volna hűtőfolyadékot cserélni. Megvan a teljes, 232 oldalas DRZ400 service manual, ami két légtelenítő csavarról ír. Az alsóhoz (képet csatoltam róla), nem férek hozzá semmivel, nem tudom megnyitni. Ti ezzel is szoktatok légteleníteni ilyen esetben, vagy csak a bal hűtő tetején lévő légtelenítőcsavarral? Ahány Youtube-os videót néztem, sehol sem nyúltak ehhez az alsó csavarhoz, hogy itt is légtelenítsenek. Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok.Most szeretnék venni egy drz-t.Csak nem tudom melyiket E vagy S.Nem tudom mi a különbség.Melyik üzemórás?Tud ebbben valaki segíteni nekem.Köszi előre is...
Sziasztok.drz 400s-em van ,a müszerfalból ki jön 1kétereskábel csatlakozóval. Nincs rá kötve semmire.ugyan ekkor a számlálóm 99999-et mutat és a napi számlálóm se mér.Összefüghet? illetve az a kéteres kábel bekéne legyen kötve valahova? Aki ismeri a müszerfal bekötését kérem segitsen. szeretném figyetmetekbe ajánlani a dtz fanatic oldalt(facebook)hasonló beszélgetések és problémák megbeszélésére hoztam létre.
Sziasztok, DRZ400 SM-hez keresek supermoto kerék szettet. Fűzöttet, nem egybeöntöttet. Kérlek ha van eladód keress meg a gabor@nagygabor.com email címen, fényképes ajánlattal. Köszönöm szépen.
DRZ 400 E 2003, Váltókar szimering: 14 × 22 x 6 porvédős. 6mm-nél vastagabb is befér, ház mélysége 9mm de nem tudom a seeger gyűrű mennyit enged.
Kiszedni úgy lehet házilag, hogy egy vékony csavarhúzót beütsz a szimering és a blokk közé(persze vigyázva a blokkra), és egyszerűen kifeszíted a rossz szimeringet. Az újat könnyen, finoman be lehet ütni akár egy megfelelő méretű crova fejjel is. Bordázattól és egyéb sérüléstől, kifordulástól megvédheted a szimeringet ha egy pl. PET palack darabot tekersz a tengelyre, arra húzod olajozva a szimeringet, beütöd, majd kihúzod a célszerszámot. Neked már biztos későn válaszolok, de hátha valaki hasznát veszi.
Sziasztok! Évek óta egy E-s Drz tulajdonosa vagyok. Jó motor, nagyon szeretem. Terepen használom, túrázásra. A minap egy hagyományos motorozás közben megállva észrevettem hogy a hűtőfolyadék tartályában (alul abban a fehérben) a megszokottnál sokkal több víz található. Annyi volt benne a h elérte a túlfolyó szintjét és szórta a folyadékot. Mindeközben a hűtőben csökkent a folyadék szint a kétharmadára. Utána töltöttem hogy a hűtő tele legyen, beindítás után kis járatást követve a tünetek ugyanezek volta. A hűtőben nincs víz, alul szórja. Habos is volt a hűtővíz. Gyanakodtunk hengerfej tömítésre de 160 üó. van csak benne a teljes a motorgenerál óta tehát azt kizárnám. Lehetséges hogy vízpumpa lesz? Le akarnám engedni a hűtővizet teljesen és feltölteni újra hogy utána mit csinálhat, de nem tudom és nem is találok semmi hasznos információt hogy azt hogyan tudom megtenni! Valakinek akármilyen hasznos információja, tippje, ötlete hogy mi lehet a hibás és azt hogy lehetne orvosolni? Köszönöm szépen előre is a segítséget! Jó motorozást mindenkinek! :)
2005-ös DRZ 400 S-hez keresek bal hátsó indexet, fehér burával. Vagy narancsszinűvel is jó, de akkor a jobb hátsóhoz is kellene minimum egy narancs bura, vagy egy komplett hátsó pár.
Üdv! Nekem van egy suzuki drz400s motorom és nem olyan rég 1 hónapja ki lett cserélve a karbija keihin fcr39 karburátorra!Na most utánna néztem és azt vettem ki a leírásból hogy a légbeömlő nyílást meg kell nagyobbítani 3 x 3 inch nagyságúra.Én ezt meg is tettem és sokkal erőssebb a motor mint mikor még nem volt kivágva a légbeömlő nyílás!De néha érzem hogy nem teljesen simán megy a motor a keverék csavaron 3,8 kört tekertünk ki és ez az eddigi legjobb beállítás amivel próbálkoztunk!
De még most sem az igazi!
A youtubon van egy 3 részes sorozat az fcr39 áttelepítéséről a drz400s be!
https://www.youtube.com/watch?v=uTCL2iR6csM
https://www.youtube.com/watch?v=q7_96ITUKeI
https://www.youtube.com/watch?v=Q7xIq6aFTTk
És ahogy néztem észrevettem hogy az egyik csavar helyett "vakuum nipple"(magyar nevét nem tudom) lett beleszerelve!Én megrendeltem 4000ft-ért Hollandiából ezt a vakuum nipple -t és várom
hogy megérkezzen!Viszont az a gond hogy erről a vakuum nipple-t nem tudom hová kell bekötni!
Hová kell bekötni ezt a vákuum cuccot és ha valakinek van tapasztalata ebben a témában kérem ossza meg tapasztalatait hogy mit lehet és mit kell csinálni!Köszönöm előre is a segítséget!!
Egy kis segítség kellene!Van egy 400-as drz S-em, amit csak terepen használgattam (csak adásvételivel vettem)! Amikor vettem,az eladó azt mondta,hogy 2007-es!Hogyan tudhatom meg, hogy valóban milyen évjárat lehet!Az alvázszámmal próbálkoztam, de azt mondták valószínű japán belpiacos,ezért nem tudtak segíteni!Módosítgattak esetleg valamit a drz-ken,amiből rájöhetnék az évjáratára?Ha tényleg japán belpiacos,alkatrészekben lehet eltérés?
Én Hepco oldaldoboztartót használok, szerintem megéri az árát. Viszont alu koffert sosem tennék rá (pedig van rávaló 42 literes szettem otthon). Csak és kizárólag soft bag, abból is Ortlieb. Már 2 nagyobb (19 000 km-es) túrán bizonyított. Csak ajánlani tudom :)
Sziasztok! Szeretnék venni egy DR-Z400-as suzukit... Tudnátok hosszútávú véleményeket mondani róla? Mennyi ideig bírja a menetet? Le tudok vele menni 50 000 kilómétert úgy hogy nem kell alkatrészt cserélnem benne? Mert azt mondják, hogy a suzuki jobb mint a ktm mert a ktm üzemórás és mindig orvoshoz kell vele járni kb havonta... És a suzukiról azt hallottam hogy igénytelen, erős megbízható és egyszerűen nagyon jó... Ez mennyire igaz? Nem szeretnék 700-900 ezret kiadni egy olyan motorra amire havonta 100 000 ft kell költeni.
Szóval tudnátok nekem személyes tapasztalatokat mondani erről? Milyen betegségeket kapott el a DR-Z400-as mocitok? Mennyi ideig ment halálozás nélkül ill mitől halt meg? Ha mondjuk kap egy új dugattyút plusz fúrást , csapágyakat, szimeringeket akkor ha minden eredeti hozzá való alkatrész akkor meddig bírja? mármint mikor kell a következő újítást megcsinálni?
Ha nem nyugdíjasként megyek vele, de nem is versenycrossnak használom...
Meg lenne egy olyan kérdésem, hogy Suzuki DR-Z 400 vagy KTM LC4 640 ? Mi ajánlotok? :
Köszönöm a választ. Csomagtartóm van gyári, én most kimondottan oldalrakeresek keretet. Láttam a Hepco&Beckernek egy szettjét, de arcpirítóan drága, legalább 60 ezer Ft. Kanadában találtam rácsot oldalra az ebay-en, de az soft bag-hez való, nincs eléggé hátul s nekem kimondottan alu kofferekhez kellene valami, de mint mondtam, oldalra.