Sziasztok! Egy 2008as Tiger 1050 ABS hez keresnék az oldal dobozokhoz vasalatot. Eddig nem jártam sikerrel a szervizben sem. Van valakinek ötlete hogy hol keressek?
Sziasztok, egy 2015-ös street triple 675 tulajdonosa vagyok.
12 000km van a motorban, költöttem rá kormány kiegyenlítőkre, lecseréltem a kuplung -fékkart, rendszámtáblatartót, kapott bukó gombakat elöl hátul, oldalra , motor takarót, masik oldalra is, hűtő kapott védő rácsot, új sport kipufogó van rajta ami angliából lett rendelve , racefit.
Szerintetek mennyi lehet az ára? Mennyiért hirdessem? 1200euó volt csak a kipufogó..
Sziasztok! Van egy 2008-as Triumph street triple 675-ös motorom. A problémám nekem is a melegindítás. Amikor a vízhőfok felmegy és bekapcsol a ventilátor és leállítom nem akar beindulni, olyan mintha az akku lemerülne. Bika kábellel pöccintésre indul. Vettem bele egy lítium akkut, de ezzel is ezt a hibát produkálja. Amikor kb. 10 perc múlva visszahűl, azonnal beindul Valaki tudna adni tippet, hogy kinek mi volt a megoldás? A videón a hibajelenség. Nem az én motorom van a videón, de ugyan ezt csinálja. https://www.youtube.com/shorts/tFCHuaZwNag
Vásároltam egy Tiger 1050 abs 2011 ből. Azt vettem észre, hogy oldal sztenderen ha bemelegitve járatom akkor fel fel villan az olajlámpa a műszerfalon viszont az olajszint rendben! Van valakinek tapasztalata ilyesmivel kapcsolatban??
Sziasztok! Speed Triple 1050nek van e valami típus hibája vagy mit kell megnézni vásárlás elött! Illetve próbáltam egy 2003ast annak beton kemény volt a kuplungja igaz az 955i volt!
Hello! Volt már valakinek olyan problémája,hogy friss olajcsere és némi forszírozott tempo után a motor fosta az olajat? Konkrétan elfolyt az összes...
keresem azt a szerelőt, aki 2007-ben a Duna Plaza alatt lévő egykori Triumph márkaszervizben dolgozott, majd önállósította magát és Csepelen vitte a saját műhelyét. Köszi.
Kérdéssel fordulok hozzátok, rögtön kettővel is...
Az első, hogy tud itt valaki (vagy tud valaki olyat akihez fordulhatok) arról, hogy a 2004-es Speed Triple 955i vázára különösebb átalakítás nélkül "plug & play" felcsavarozható lenne a 2005-2008-as Speed Triple 1050-esek segédváza, annak ülésével és minden sallangjával együtt? Mert tudomásom szerint az említett években a váz nem változott, ahogy a rajta lévő felfogatási pontok sem. Angol fórumokon nyomokban találkoztam ezt boncolgató hozzászólásokkal, de konkrétumokkal vagy tökéletesen hitelesnek tűnő infóval nem.
A második, hogy tud-e valaki a Speed Triple 955i-re Carlo Talamo által tervezett Kit S (rövidebb, karcsúbb segédváz és ülés, ami gyakorlatilag megalapozta 2005-től napjainkig a Speed Triple 1050 megjelenését) kópiák létezéséről/ beszerezhetőségéről? Az eredeti kitet nem is kérdezem, mert annyira limitált darabszám készült, hogy talán 10 vagy kevesebb.
Sajnosn ezeknek a hibáknak a detektálása a legnehezebb, pláne ha többen foglalkoztak már a tèmával. Találgatás nem az èn asztalom, látnok se vagyok sajnos. Ami biztos, hogy nem normális a jelensèg. Ha tippelnem kellene akkor csinálnèk egy TPS resetet ès egy szinkront, szelepellenőrzèst. De kezdődő töltèshiba miatt is találkoztam már ilyennel.
Biztos hogy nem olyan "kerepelős" a hangja gyárilag.
"Furcsa hang" alatt mit értesz? Állíttattál majd utána úgy ítélted hogy jó vagy megmaradt a számodra fura hang?
Nekem Bonnie van, korai évjárat, tök ugyanazzal a blokkal mint neked, csak más elékeléssel és menet közben a vezérlés sivításán kívül más motorzaj nincs....álló helyzetben hallod a szelepet, de kerepelésről szó sincs...
Lég-olaj hűtéses, soha nem lesz olyan csendes mint egy vizes...
Szia. Mióta kicseréltem a vákumcsöveket, jobb egy fokkal. Érdekes amúgy hogy mostanában van hogy megszűnik a rángatás aztán megint előjön de nem olyan durván mint korábban. Tömítetlenséget már nem látok sehol. Amúgy olajat nem fogyaszt, csere óta tartja a szintet. Füstölni sem füstöl, szerintem a hangja is normális. Fogyasztás 5l alatt van egy picivel ha ez mond valamit. Viszont nekem úgy tűnik mintha inditáskor sok üzemanyagot kapna, függetlenül attól hogy hidegen vagy melegen indítok. Lényegében 20-30 másodpercig indítás után ha el akarok indulni, vagy csak lassan húzom a gázt, lefullad. Ez idő elteltével viszont minden ok. Szerinted?
Alvázszám alapján lehet keresni programokat, de egy progi vagy jó, vagy nem. Az nem romlik el. Alapjárati motor tanítás, töltèsgond, injektor tisztítás....
Visszanézve a hozzászólásokat van egy bejegyzés 04.22-én.Vita jani és vivien néven, miszerint 3000 ford alatt szaggat, aztán normálisan működik. Ott kiderült hogy mi okozta? Az enyém pont ezt produkálja.
Ebben teljesen igazad van de valahol el kell kezdeni. A mechanikus dolgok rendben vannak, vákumcső, iacv, tps szenzor stb. Talán érdemes lenne egy friss programmal próbálkozni a régi, lehet elavult helyett. Állítólag a tuneecunak több frissített verziója is van, gondoltam talán ki kellene próbálni. Így csak egy helyben toporgok és nem haladok semerre. Ha van esetleg valami ötleted hogy mit tudnék még ellenőrizni a motoron, szivesen venném. Köszi
Sziasztok. Használta már valaki a Tune Ecu programot? Van valami tapasztalat róla? Gondoltam meg kellene próbálni telepíteni egy új térképprogramot hátha az megoldaná a problémát. A 30 másodperces összevissza járás alapjáraton még mindig fennál, olyan mintha beállításokat végezne az ecu minden inditás után. Szerelőhöz már nem szívesen viszem, voltam a zsoltinál, otthagytam nem kevés pénzt de semmi nem változott.
Zsolt abszolút szakértője a Bonnie-knak. Én jártam nála egy 2002-es Amerikával és láttam dolgozni, illetve elmesélte a sztoriját. Amikor Pesten megalakult a Triumph márkaképviselet, ő volt az egyik alapító tőrzsgárdatag, csak aztán az élet elvitte másik vállalkozásba, amiből kilépett és visszatért a motorokhoz. Megbízhatsz benne, nagyon érti a dolgát!
Szia. Szerintem a 100-as okt. nincs köze hozzá, én is szoktam ilyet tankolni, állítólag tisztítja az üzemayagrendszert, semmi többet nem tud a 95-höz képest. Esetleg a vákumcsövek állapotát ellenőrizd, szeretnek megrepedezni a csatlakozásnál. 1-2ezer forintért tudsz venni méterben, megéri kicserélni mindhármat. A belső átmérője 6mm.
Sziasztok iden kerult birtokomba egy 99es s.triple 955i. Mondhatom megtalaltam az igazit, szeretnem megtartani, ezert nem elhanyagolni. Baratomtol vettem, semmi zsakbamacska, kituno sllapotban van, korahoz kepest jol mukodik. Viszont nemreg eszrevettem h megnőtt az alapjaratom es ciripelo hangot hallat a szelepfedel felol, en hezagbeallitasra tippelnek, km is indokolta tenne tul a 40kn. Furcsa veletlen tan vagy egybevag h utanna kezdte el miutan kiprobaltam a 100as oktant...nem tudom. Amugy megy ahogy kell az alapjarat felment 2000re es ott allando. kaptym olyan tippet h az alapjarati fojtoszdlep kitykaritasa is megoldas lehet. Kerem aki talalkozott mar a jelenseggel vagy tud vmi okosat segitsen ki