Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Ez a hír kering, már a vonalbejárás is megtörtént.
Ami viszont örömködésre adhat okot, hogy újra lesz Ik.412-es a Kelenföldi garázs állományában. Állítólag 3 db.-ot hoznak, ennyivel kívánják megtoldani a 38 szóló alacsonypadlós létszámot.
Ami nem olyan jó hír, hogy jövő hónapban megkezdődnek a selejtezések a Volán érkezése okán - 2 ütemben, 20-20 kocsi. :-(
tegnap megérkezett a garázsba a 3 Solaris, immár új rendszámmal (MPV-997, -998, -999). Van egy olyan érzésem, hogy ezeket is a forgalmi járművezetők tankolni, mosni, aknára vinni. Szépnek szépek, csak kár, hogy az a 3 darab van belölük.
Szerencse, hogy csak egy kicsit hiányosak az információim!
A kocsi még mindig csörög, de ez a maga után húzott félméteres "kutyaláncnak" köszönhető. Az üléshuzatokból nem volt elegendő mennyiség raktáron, hogy csak a felét sikerült behúzni? Arról nem beszélve, eszméletlen undorítóak azok a kék üléshuzatok. Egy érv, a könnyen takaríthatóság szól mellette.
Azt meg végképp hagyjuk, hogy megérte-e vagy nem, várjuk ki a végét, mert már jó néhány kivitelezés, projekt, stb. rácáfolt erre!
A kocsi vázjavításra ment, az tökéletesen sikerült is. Nem zörög, nem csörög, nem csattog.
Valóban hazafelé volt egy kis hibája, de csupán arról volt szó, hogy az üzemanyag-tartály csere után fellevegősödött a rendszer. Ma megkapja a szép új üléshuzatokat és ha minden jól megy holnap utcán lesz.
Szerintem amennyit kifizettünk érte, annyit megért. Ennek a kocsinak nem lesz baja vázilag még jó pár évig!
Tegnap láttam, hogy elkészült a 11-52 és a 12-77 is.
Utóbbi állapotáról nincs információm, de ez előbbi annyira nem sikerült. Már a Bartók Béla úton aggódásra adott okot. Csörgött, kattogott, zörgött, mögötte a vonalműszak kocsija sárga lámpával, a garázsban le is térdelt, K.O.!
Rémes még belegondolni is, hogy ezért fizetni kellett.
Esetleges előfordulási helyének még a 172E viszonylatot jelölték meg.
Azzal tisztában vagyok, hogy most a Kőbányai garázsban leledzik, de én már ritkán látom hétvégi menetrendben a 30A/230 jelzésű viszonylatokon.
Kelenföldi idejében jó autó volt, így nagyon sajnáltam volna, ha tavaly ősszel kiszanálják. A zászló pedig állt neki, nem hiába vannak az azonosítók lemázolva az oldalán.
Amikor megérkezett akkor Gazdagréten járt, 8-153gy vonalon. Azután a 412-es, 415-ös áradat megérkezése után átkerült a 40gy vonalra. Jelenleg pedig a Troliban van az ottani vonalakon, hétvégente elég sokszor 30A-n jár!