most tesztelik elesbem, igaz nem a belvarosban, hanem a 4 ker. kornyeken.
Az eredetileg 10 perces utat masfel ora alatt teszem meg, pinze konvertalva kb 1000 ft/nap (3 perc allas = 1 km nkk autozas keplettel dolgozva)
Hol lehet karterites kovetelni??
Apropo, a franc se menne autoval, ha a villanyos vagy egyebb busz jarat nem ugyanott allna ...
Ja es a franc se jarna arra, ha ovikat/bolcsiket nem zartak volna be, es ezert kenytelenek vagyunk visszahordani a gyerkozocket, a 13 kerbe ... mert mashova nem vettek fel ... naponta 2x
szoval Fleto is perkalhatna ...
amugy kosz |Demszki, hogy iskolakezdeskor kezdesz el vilagvarosi utoeret felujitani ... nagy vagy!
Nem kultiválom a szűk egyirányú utcákat, de ha már egy ilyenben kell cangáznom, és látom, hogy feltartom mögöttem az autósok sorát, általában a következő kerékpárnyi öbölben félrehúzodom, és elengedem őket: ők is tudnak haladni, engem meg nem tolnak meg hátulról.
Meg Belgiumban, és Dániában sem ritka az égi áldás, lehet, hogy ezek között van valami rejtett kolleráció :))) 1ébként volt szerencsém Brüsszelben, és Koppenhágában is tekerni, szerintem sohasem érjük el azt a színvonalat (se infrastruktúra, se kultúra terén) :(((
4 KRESZ ismeretek: az egy dolog, hogy a gyalogos/autós nem ismeri el egyenrangú közlekedési partnerként a kerekezőket, de nemcsak követelni kéne, hanem tisztában is illik lenni a biciklisekre (és kerékpárutakra/sávokra) vonatkozó szabályokkal is, személyes tapasztalatom szerint vagy nem ismerik, vagy nem tartják be.
Roppant veszelyes es a varosi kozlekedest ellehetetleniti a szabalyok betartasa. Pl egyiranyu utca, jardan kozlekedes tilalma. Allo autos sor elott elore kell menni, ha van hely kulonosen ha a kulso savban parkolnak. Ha rendesen besorolsz a forgalomba, akkor csak feltartasz mindenkit (mert nem mesz 40-nel) es magadat is veselyezteted.
1. a, Mindig azok szervezik a megmozdulásokat, akiket legjobban érint egy probléma. b, A futárok a világ minden táján sietnek, ergo sokat szabálytalankodnak.
2. Igen veszélyes. Ahogy gyalogolni vagy bármi mást csinálni. Biztonságosan bringázni is tanulni kell. A friss bringás ismerőseimnek én is szoktam tippeket adni, mire figyeljenek.
3. Propagálják, bár nem eleget. Ez is támogatás kérdése.
Ja bocs, félreértelmeztem a topikot. Azt hittem, meg akarod könnyíteni az életed, de látom, hogy ez csak a szokásos reformgyurcsánydemszky-topik. Bocs, eltévedtem. Tudod, nekem is kevesebb pénzem marad a Gyurcsány-csomag miatt, de ennek semmi köze ahhoz, hogy ülök-e a dugóban vagy sem. Tudom, beruházni 2-300 ezer forintot bringába az luxus, de az autó meg a benzin nem az. Nem vagyunk egyformák. Nekem pl. kábeltévém nincs, de hülyén nézne ki, ha azért nyitnék topikot, mert sajnálom rá a pénzt.
Nekem, mint a városban kábé minden másnap bringázó extrém-sportolónak (mer' Butapesten igenis extrém sportnak számít a városi kerékpározás) alapvető kifogásaim vannak a Critical Mass-szal kapcsolatban: ad.1 A főszervezők azok a biciklisfutárok, akik miatt tekintenek sokan ellenségként a biriglisekre; nem azt mondom, hogy mindegyikük módszeres szabályszegő de előbb a saját portán kéne söprögetni. ad.2 A városban biciklizni szerintem veszélyes: főleg 7végéken a sok hétvégi autós és biciklis(!) miatt, ezért nem értek egyet a "biciklizz minden nap" felhívással. ad.3 Ha már valakit erre kapacitálunk legalább az alapvető biztonsági felszereléseket is propagáljuk: bukó, lámpák (elegem van már az este szemből elhúzó ön és közveszélyes ghost-riderekből) ad.4 KRESZ ismeretek: az egy dolog, hogy a gyalogos/autós nem ismeri el egyenrangú közlekedési partnerként a kerekezőket, de nemcsak követelni kéne, hanem tisztában is illik lenni a biciklisekre (és kerékpárutakra/sávokra) vonatkozó szabályokkal is, személyes tapasztalatom szerint vagy nem ismerik, vagy nem tartják be.
Ha ket honapig tart a felujitas, akkor mar 2x20e, ... a fele meg is van afa nelkul, es azt majd visszalizingelem a cegemtol, es leirom ... ja cegem sincs,nem baj, csinalok azt is ... mennyi is? ennyi aldozat a reformokert ... semmiseg a reszemrol.
gonolom ez az az eset ami - tobb lepesbol all :)) - es ebbol maximum kettot latnak elore, amikor az oktatasugyet megreformaltak ...
amugy az ovi/bolcsi 5 percre lenne tolunk, node oda ha most beriatom, akkor kis szerencsevel akar (vagy adminisztralom a bolcsi honlapjat egy evig :) bermentve), jovore be is kerulhet ...
szoval mar csak egy ev! es igaza lesz Fletonak, hogy 2008-2009-re beerinek a reformok :))
Nem mondod... Amúgy nekem édes mindegy. Tudom, kényelmesebb 1,5 órát dúlni-fúlni az autóban, meg kényelmesebb topikokba irogatni, mint kicsit élelmesnek lenni.
Nos, a negyedik kerületből a 13.-ba el lehet jutni kerékpárúton. Persze attól függ, konkrétan honnan-hová. De azt is megértem, ha valaki az egészet elintézi azzal, hogy "normáááális vaaagy?". Ez csak egy tipp volt részemről, ami napi 0 forintba kerül.