Keresés

Részletes keresés

panavia Creative Commons License 2007.09.17 0 0 31

A pedálfordulat-számot kedvességgel lehet kompenzálni :)
Előzmény: Cs. András (30)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 30
Én csak trolikat szoktam elengedni, különösebb autósor nem szokott mögöttem feltorlódni.
Előzmény: panavia (29)
panavia Creative Commons License 2007.09.17 0 0 29

Nem kultiválom a szűk egyirányú utcákat, de ha már egy ilyenben kell cangáznom, és látom, hogy feltartom mögöttem az autósok sorát, általában a következő kerékpárnyi öbölben félrehúzodom, és elengedem őket: ők is tudnak haladni, engem meg nem tolnak meg hátulról.
Előzmény: sashimi (27)
panavia Creative Commons License 2007.09.17 0 0 28

Meg Belgiumban, és Dániában sem ritka az égi áldás, lehet, hogy ezek között van valami rejtett kolleráció :)))
1ébként volt szerencsém Brüsszelben, és Koppenhágában is tekerni, szerintem sohasem érjük el azt a színvonalat (se infrastruktúra, se kultúra terén) :(((
Előzmény: sashimi (26)
sashimi Creative Commons License 2007.09.17 0 0 27
4 KRESZ ismeretek: az egy dolog, hogy a gyalogos/autós nem ismeri el egyenrangú közlekedési partnerként a kerekezőket, de nemcsak követelni kéne, hanem tisztában is illik lenni a biciklisekre (és kerékpárutakra/sávokra) vonatkozó szabályokkal is, személyes tapasztalatom szerint vagy nem ismerik, vagy nem tartják be.


Roppant veszelyes es a varosi kozlekedest ellehetetleniti a szabalyok betartasa.
Pl egyiranyu utca, jardan kozlekedes tilalma. Allo autos sor elott elore kell menni, ha van hely kulonosen ha a kulso savban parkolnak. Ha rendesen besorolsz a forgalomba, akkor csak feltartasz mindenkit (mert nem mesz 40-nel) es magadat is veselyezteted.
Előzmény: panavia (23)
sashimi Creative Commons License 2007.09.17 0 0 26
Hollandiaban ugy korulbelul mindig esik az eso. Oszt mintha megis lenne ott az utakon mindig egynehany bicajos.
Előzmény: Zézé (7)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 25
1. a, Mindig azok szervezik a megmozdulásokat, akiket legjobban érint egy probléma.
b, A futárok a világ minden táján sietnek, ergo sokat szabálytalankodnak.

2. Igen veszélyes. Ahogy gyalogolni vagy bármi mást csinálni. Biztonságosan bringázni is tanulni kell. A friss bringás ismerőseimnek én is szoktam tippeket adni, mire figyeljenek.

3. Propagálják, bár nem eleget. Ez is támogatás kérdése.
Előzmény: panavia (23)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 24
Ja bocs, félreértelmeztem a topikot. Azt hittem, meg akarod könnyíteni az életed, de látom, hogy ez csak a szokásos reformgyurcsánydemszky-topik. Bocs, eltévedtem. Tudod, nekem is kevesebb pénzem marad a Gyurcsány-csomag miatt, de ennek semmi köze ahhoz, hogy ülök-e a dugóban vagy sem. Tudom, beruházni 2-300 ezer forintot bringába az luxus, de az autó meg a benzin nem az. Nem vagyunk egyformák. Nekem pl. kábeltévém nincs, de hülyén nézne ki, ha azért nyitnék topikot, mert sajnálom rá a pénzt.
Előzmény: Zézé (22)
panavia Creative Commons License 2007.09.17 0 0 23

Nekem, mint a városban kábé minden másnap bringázó extrém-sportolónak (mer' Butapesten igenis extrém sportnak számít a városi kerékpározás) alapvető kifogásaim vannak a Critical Mass-szal kapcsolatban:
ad.1 A főszervezők azok a biciklisfutárok, akik miatt tekintenek sokan ellenségként a biriglisekre; nem azt mondom, hogy mindegyikük módszeres szabályszegő de előbb a saját portán kéne söprögetni.
ad.2 A városban biciklizni szerintem veszélyes: főleg 7végéken a sok hétvégi autós és biciklis(!) miatt, ezért nem értek egyet a "biciklizz minden nap" felhívással.
ad.3 Ha már valakit erre kapacitálunk legalább az alapvető biztonsági felszereléseket is propagáljuk: bukó, lámpák (elegem van már az este szemből elhúzó ön és közveszélyes ghost-riderekből)
ad.4 KRESZ ismeretek: az egy dolog, hogy a gyalogos/autós nem ismeri el egyenrangú közlekedési partnerként a kerekezőket, de nemcsak követelni kéne, hanem tisztában is illik lenni a biciklisekre (és kerékpárutakra/sávokra) vonatkozó szabályokkal is, személyes tapasztalatom szerint vagy nem ismerik, vagy nem tartják be.
Előzmény: Cs. András (21)
Zézé Creative Commons License 2007.09.17 0 0 22
Ja, ilyet (also) en is lattam ... 80e+AFA.

Ha ket honapig tart a felujitas, akkor mar 2x20e, ... a fele meg is van afa nelkul, es azt majd visszalizingelem a cegemtol, es leirom ... ja cegem sincs,nem baj, csinalok azt is ... mennyi is? ennyi aldozat a reformokert ... semmiseg a reszemrol.

gonolom ez az az eset ami - tobb lepesbol all :)) - es ebbol maximum kettot latnak elore, amikor az oktatasugyet megreformaltak ...

amugy az ovi/bolcsi 5 percre lenne tolunk, node oda ha most beriatom, akkor kis szerencsevel akar (vagy adminisztralom a bolcsi honlapjat egy evig :) bermentve), jovore be is kerulhet ...

szoval mar csak egy ev! es igaza lesz Fletonak, hogy 2008-2009-re beerinek a reformok :))

Előzmény: Cs. András (19)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 21
Nem mondod... Amúgy nekem édes mindegy. Tudom, kényelmesebb 1,5 órát dúlni-fúlni az autóban, meg kényelmesebb topikokba irogatni, mint kicsit élelmesnek lenni.

(Apropó, szombaton Critical Mass :o)
Előzmény: Müller szakaszvezető (20)
Müller szakaszvezető Creative Commons License 2007.09.17 0 0 20
Eső és eső közt azé' van néha különbség.
Előzmény: Cs. András (19)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 19
Apropó, ezt most találtam:


Két gyerek, eső elleni védelem. És ilyet speciel már Pesten is láttam:
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 18
Jobb is, hogy kitörölted :o)
Előzmény: gyopárkocsond (17)
gyopárkocsond Creative Commons License 2007.09.17 0 0 17

És nem igaz, én ingyen is ajánlok neki útvonalat :o)

 

...ide írtam valamit, de kitöröltem. Olyan szép magaslabda ...:-)

Előzmény: Cs. András (16)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 16
Hát bringával biztos nem 1,5 óra lenne az út.
És nem igaz, én ingyen is ajánlok neki útvonalat :o)
Előzmény: gyopárkocsond (14)
Speedy González Creative Commons License 2007.09.17 0 0 15
Legjobb lenne, ha Demszky dugná föl magának a két kőporost.
Előzmény: Zézé (-)
gyopárkocsond Creative Commons License 2007.09.17 0 0 14

nem, nem... :-)

 

Az idő pénz -tehát a sok kerékpározás, nix munka, kevés lóvé egyenlet áll fenn...és ráadásul a tippekért (lovi, lottó) is kell fizetni

 

Előzmény: Cs. András (13)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 13
Nos, a negyedik kerületből a 13.-ba el lehet jutni kerékpárúton. Persze attól függ, konkrétan honnan-hová. De azt is megértem, ha valaki az egészet elintézi azzal, hogy "normáááális vaaagy?". Ez csak egy tipp volt részemről, ami napi 0 forintba kerül.
Előzmény: gyopárkocsond (12)
gyopárkocsond Creative Commons License 2007.09.17 0 0 12

hány km kerékpár út van BP-en? Mintha lenne valami jel a boldog családanya alatt

Előzmény: Cs. András (11)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 11
Mert bringázni csak a Váci úton lehet, nem?
Előzmény: gyopárkocsond (10)
gyopárkocsond Creative Commons License 2007.09.17 0 0 10
...és jól bírják a busz keréknyomását is, ha úgy adódna esetleg
Előzmény: Cs. András (8)
Müller szakaszvezető Creative Commons License 2007.09.17 0 0 9
erre asztat mondaná a műlovar , hogy londonban még többet kéne utaznod az óvodához
Előzmény: Zézé (-)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 8
Cukormázból van a család?
Előzmény: Zézé (7)
Zézé Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7
Probaltad mar esoben, ket gyerekkel is?
Előzmény: Cs. András (6)
Cs. András Creative Commons License 2007.09.17 0 0 6
Előzmény: Zézé (-)
Alezredes Creative Commons License 2007.09.17 0 0 5
Ja, a KÖZLEKEDÉSI dugó-adó nem hozzám tartozik! - az Illetékes
ooloo Creative Commons License 2007.09.17 0 0 4
ez már a délutános műszak? :)
Előzmény: geszthi (3)
geszthi Creative Commons License 2007.09.17 0 0 3
L0nd0n !
Előzmény: Zézé (-)
ooloo Creative Commons License 2007.09.17 0 0 2
Wic 1
Előzmény: Wic (1)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!