Üdv tisztelt márkatársak! Valaki tudna segíteni, egy 325tds gyorsulás probléma megoldása érdekében? Hibakód van :üzemanyag mennyiség vezérlő egység a szivattyúban szakadt.~egy másik diagnosztikán delivery conroller üzenet van. Ami lett cserélve üzemanyag szivattyú, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, map, szűrők, turbó, egr szab. szelep,. Ha valaki találkozott hasonlóval, kérem ossza meg velem! Üdv
sziasztok 6 hengeres bmw diesel mehanikus adagolót szeretnék az elektromos nem válik be ,hiába van benne 11-es elem valaki tud összerakni egy mehanikust?
Szeretném megkérdezni, hogy inpa-val lehet tds-nél hdk fej pozíciót nézni? És az értékre is kíváncsi lennék.( talán mintha olvastam volna hogy 4,5 mérétkegységet nem tudom.)
A potis fej tengelye meg van kopva, terhelésen ingadozik. A jeladós porlasztód 99% rossz, ami akár kontakthiba, kábeltörés is lehet tőben a porlasztónál mondjuk.
Sziasztok. Kezdek kilábalni a hibából, viszont lenne egy olyan kérdésem, hogyan/mikor működik a tds-en a wastgate szelep. Mert nekem ha felpörgetem a motort akkor sem mozdul meg. Viszont nincs meg szorulva, ha kompreszorral megfújonnan akkor nyit és vissza is zár szépen. Viszont akkor csak ha minimum 2 bár nyomás van a kompresszorban.
Sziasztok. Pontosan ebbe a hibába esett az én autóm is. Nagyon gyengén megy illetve nem is megy, és nem is füstől. Scanner-el olvasva egyszer az egr-t írta be egyszer meg a légtömegmérőt. Mikor lehúztam a légtömegmérő csatit, és mentem vele nem vettem észre semmilyen javulást. Járó motornál lehúztam a vastag levegő csövet, hogy lássam megy e az egr szelep (régen csináltam ilyet és láttam szépen mozogni, most viszont állandóan zárva van.) Tudnátok ötletet, vagy éppen Pest megye közepe körül olyat aki ránézne?
Akkor ott a gond. Ha nincs EGR, a légtömegmérő is fals adatokat közöl, és a vezérlő is rosszul szabályoz, ezért nem megy. Vagy át kell írni a vezérlőt, vagy visszaépíteni az EGR-t. Én utóbbit javaslom, rossz esetben a vizsgán is gond lehet a hiánya.
Szvsz EGR szelep hiba lesz. Nekem volt ilyen anno, a hiba az EGR vezérlése volt. Csak a motorvezérlő cseréje oldotta meg. Meg kell mérni oszcilloszkóppal, hogy a szelepet vezérlő mágnesszelep négyszög jelet kap e, vagy csak simán 12V-ot. A jelnek fordulatszám arányában változnia kell. Ha csak fix 12V van, xar a motorvezérlő. Sajna ezt a hibát semmilyen diag progi nem mutatja ki, és hibajelzés sincs. Az autó nem megy rendesen, mert az EGR elengedi a turbónyomást alacsony fordulaton vagy hirtelen terhelésen. Lendületből vagy magasabb fordulaton megyeget, de ott sem az igazi.
Köszi, megcsináltam el volt dugulva de még mindig fenn ál a hiba, főleg ha lassú papás gázadásból hirtelen padlózom. S itt keresek td kipufogó csonkot ami felfele áll. Üdv!
A szívocsövön allul van egy kis csöcs, azon egy vékony cső. Az megy a map szenzorra, azt lehúzod, kifújod (kicseréled), meg szokot állni benne az olaj. Legaláb is az én 94-es tds-men mindíg segített. Mát nincs meg :(( de még mindíg nézem őket.
Az autó e39 96os 25tds. Egyre gyakrabban csinálja azt a hibát, hogy pl. Gurulásból padlógázt adok nem húz úgy ahogy kellene és ezzel arányosan nincs is fekete füstje, de mikor jól megy akkor tol nem sok füstöt de azért láttható és mellé szépen megy. Inpával kiolvasva alapjáraton 770-790 közt a légtömegmérő meleg motornál 60-63-as kg/h értéket mutat. Üzemanyagra 6mg/löketet ir kicsit változik 5.90-6.07közt befecskendezés 2.51 fok Kw. Ez utalhat hdk hibára vagy a légtömegmérő pusztult meg? Köszi!