Szia. Köszönöm, hogy válaszoltál. Nemértem miért nem kell senkinek a Keeway robogók, bár ez szépen megy és csendes jól indul meg minden. Ha nem lennének motorjaim akkor elfogadnám lótifutinak,még egyszer köszönöm és megpróbálok valamilyen kereskedőt megkérdezni.
Inkább 2012-es lesz a járgány, mert 2002-ben még nem volt forgalomban. Nekem is van, 2011-es, gyakran hirdetem, szeretném eladni kihasználatlanság miatt. Évente az utóbbi időkben kb. 40 km-t megyek vele, ezért még nagyon jó állapotban van. Ebben az évben már lett volna vevő 80 ezer!!! Ft.-ért, gyorsan elhajtottam. Nehéz beárazni. Esetleg próbáld meg egy robogó kereskedésben megkérdezni,hogy mennyiért mennek ezek. Én 220 ezret szeretnék kapni érte, ami egy gyengébb kerékpár ára.
Üdv mindenkinek. Bocsánat, hogy így hirtelen berontok de egy kis segítség kellene. Szomszédom eladná a férje Keeway Goccia 50 2T 2002-es robogóját a férje elhunyt és ő nem tud motorozni. Újonnan lett véve hobbimotornak így nincs agyonhasználva, indul megy szépen de nem teljesen makulátlan így akad egy két apróság de azt később. Mit ér egy ilyen robogó mostanság? Mennyiért lehet eladni? Válaszaitokat előrre is köszönöm. Képet megpróbálok felrakni.
Egy kis fémlapot fűt fel ami melegíti a bimetált. Annak a hő hatására kimozduló végére egy MŰANYAGGAL szigetelt tüske csatlakozik. Ez az elektromos résztől elszigetelt rész nyúlik be a karburátor nyílásába. Tehát semmi zárlatot , vagy elektromos problémát nem okoz.
Igy épül fel:
A videón állítsd be a feliratot, utána a beállításoknál az automatikus fordításnál válaszd ki a magyar nyelvet. Mindent a magyar szöveggel feliratozva meg fogsz érteni.
Sziasztok, pixelen automata szívatót cserélnék, de nem kaptam a kebelkötegben lévő csatisat, igy cserélném a szívatón lévő csatit is. Sajnos a gyári szívatón is, két fekete vezeték van míg a kötegben egyik színes. Rajzom nincs, nem tudom van e jelentősége a vezetékek oldalhelyes beközésének, vagy lényegtelen melyik melyikhez párosul.
Milyen csattanás? fémes? Ezután magától megállt a motor, vagy csak leállítás után nem indul?
vezérlés,vezérműlánc, feszítő, szelepek,szeleprugó törés, kompresszió, gyűrűk, hengerfej. Könnyen átfordul? megfelelő sebességgel forgatja az önindító
van-e rendellenes hangja amikor átfordul? Mennyire bontottátok meg eddig? A dugó ép? nincs beverődve a teteje, megvan a szoknyája? Hengerfejtömítés? Nem szakadt át a víz oldal?
Indítás után milyen a gyertyakép? nedves? benzines, száraz? Szikra van?
generátor forgórész éket ellenőrizni, ha elnyíródik elmegy a gyújtási időpont.
Van-e fémreszelék az olajban,olajteknőben, mágneses leereztőcsavaron?
Keeway Index 350-hez kérnék segítséget! Van egy olyan hibajelenség, hogy menet közben csattant egyet a motor, és azóta nem indul. Egy szervizben cseréltek már szabadonfutót (egy fog hiányzott), illetve egy ECU-t. Ezek közül egyik sem oldotta meg az indítási problémát. Jelenleg ott tart a projekt, hogy a felső gyűrű minimálisan be van szorulva, illetve szerintem a vezérműtengelyen a dekompresszor nem funkcionál megfelelően. Van esetleg ehhez a típushoz bárkinek információja?
Sziasztok! Van egy keeway focus 50 gyari robogom, a főfúvókát nagyobbra cseréltem, 47 ről 70 esre cseréltem elméletileg az alapjárati 22 es , azt is kicserélném, mekkorára lenne ajánlatos? Van valakinek tapasztalata e téren? A légszűrőnél a gumibeömlőt már felbővítettem!
Ilyenkor javasolt indítási módszer: gyújtás ráadása nélkül 6-10-szer megrúgod, vársz 5 mp-et és önindítóval gáz nélkül indítasz. Ha így elindul, akkor biztos hogy elcsepeg az üzemanyag a karbiból állás közben.
Ellenőrizd le az úszóház leereszrő csavart, és az úszóház alján levő gyorsítószivattyú tömítéseit( gyorsító szivattyű membrán, illetve a kis gumigyűrű )szükség esetén csere.
Papírzsebkendőt kell a karbi alá csúsztatni és kis idő után megnézni, hogy hagy-e nyomot az elcseppenő benya a zsepin.
Hosszú állás után ellenőrizd le, hogy van-e benya az úszóházban: a karburátor leeresztőcsavart kinyitod folyik-e az üzemanyag a karbiból? Utána a fennt leírt módszerrel indítani.
Általában a motorikus alkatrészek csereszabatosak, mert mindegyikben ugyanez a blokk van, ha 2 ütemű a géped. Ha 4 ütemű., akkor keresd meg a 4 ütemű 50-es katalógust. Az egyes típusok burkolatban térnek el általában egymástól. A burkolatrok megbontása, nem egy nagy történet. Általában lemezcsavarok fogják az elemeket.
Ha amotorhoz, karburátorhoz akarsz nyúlni, akkor az ülést kell a sisaktartóval kiemelni. Ott meg már látható az oldalidomok összes illesztése és csavarkötés helye.
Ha az orridomot, akkor elől középen van egy csavar, és az ülés felőli oldalon 2 oldalt 3-vagy 4 csavar fogja, illetve a kerék felőli oldalon is alul 2-2 csavar.
Ha a km-órát akarod akkor a fejidomot kell lecsavarozni úgy, hogy az alsó oldalon vannak a lemezcsavarok, meg a kormánynyaknál.
Nem egy nagy történet. Csak arra ügyelj, hogy általában könnyen törnek a kis fülek, úgyhogy csak a nézegetés miatt nem kell szétkapni a gépet.
Sziasztok. Segitség kellene. Van egy Keeway Gocca 50 4t motorom és ha hosszabban áll, akkor csak úgy indul , ha előtte a gázkart vagy hatvanszor hátrahúzom.
Nem találtam eddig sehol, ezért segítségeteket szeretném kérni. Gyermekem kapott egy használt Pixel 2008-2011 robogót, de vannak vele tennivalók így szerelési/kapcsolási leírásra volna szükségem.
Magyar nyelvű előnyben :D , de ha más az sem gátolna meg, pl a műanyagok leszedése stb biztosan látható azokban is. Letöltési hely, vagy más mód is megfelel.
Itt nincsen úszóház, nincsenek fúvókák, az injektorra megy az üzemanyagpumpáról a benzinvezeték és a vezérlőegység elektromos vezetéke is. Csak a levegő mennyiségét szabályozza a pillangószelep (folytószelep) a karburátornak kinéző folytószelapházban amire a gázbowden csatlakozik. Ha jól értelmezem, akkor az egész befecskendezési mennyiséget, az előgyújtás mértékét pedig egy mikroszámítógép (EFI) végzi a szenzorok (folytószelep állása, fordulatszám, alaplapi jeladótekercs beérkezó adatai alapján.
Az is lehet, hogy levegős lett a szivattyú a tankban levő kevés üzemanyag miatt, ilyenkor sajnos nem kap kenést és túlmelegszik és károsodhat . Nézd meg az üzemanyag vezetéket, hogy fölnyomja e a benzint az injektorig. Nem elég, hogy hallod hogy működik, mert lehet hogy forog, de nem szállít benyát.
Külön van a folytószelepház és utána a szívócsőre meg csatlakozik az injektor.
Tudomásom szerint az injektorokkal nem szokott gond lenni, inkább a szenzorokkal amik adják neki a jelet, illetve koszos üzemanyag miatt eltömődés lehet. Az injektorra, cdi-re, jeladókra, szenzorokra, gyujtótekercsre menő elektromos vezetéket, és az összes vákum vezetéket ellenőrizd.
Gyertya kivesz, gyertyaképet ellenőriz, szikrát ellenőriz. Ha szikra nincs gyertyacsere, ha így sincs, a gyújtásrendszer ellenőrzése.(gyertyapipa, vezeték, gyújtótekercs, jeladó, CDI)
Új motornál inkább valami nem kellően meghúzott és fellazult testvezetékre gondolnék. Összes csatlakozó megmozgatása. Gyujtáskapcsoló? Lerázódott gyertyapipa. Az ülés és a váz közé beszorult vezeték letestel.
Ha szikra van, kis benya, vagy féktisztító a hengerbe, indítás. Ha röffen legalább egyet akkor üzemanyagellátási gond (dugulás, benzincsap, karburátor fúvókák)Üzemanyaghiány:
Dugulás vizes üzemanyagtól. A karburátor úszóház aljában víz van. Úszóház alján levő leeresztőcsavart meglazítani, hagyni kifolyni a benzint. Megvárod mikor már nem folyik. Ekkor nyitott csavar mellet rúgd meg párszor, hogy lásd újra folyik-e a benya. Ha igen akkor a vákumcsap rendesen működik. Csavar visszazár. Gyújtás nélkül 6-8X megrúgni hogy a vákum kinyissa a benzincsapot és újra fetöltődjön az úszóház. Gyújtás ráad, indítózni.
Egyéb dugulás. Pl eldugult tűszelep.
Lecsúszott vákumvezeték - nem nyit a benzincsap. Vákumvezeték becsípődött a váz és az ülés vagy az ülés alatti rugó közé, mert nincs a vázhoz rögzítve a rögzítőfüllel. (Mi 2 hete jártunk így. Benzin kifogyott (rossz a visszajelző óránk), tank feltölt, utána nem akart indulni. Ülés ki, vákumcső lehúz a karburátorról, ott injekciós tűvel kis benya befecskendeztünk a karbiba. Indítás-frankó. Vákumcső vissza, ülés vissza. Indítás -indul- megy, húz rendesen, meg közben néha lehörög, és végül megáll, nem indítható újra. Ülés ki és láss csodát a vákumvezetéket a visszahelyezés után nem rögzítettük a vázhoz és becsípődött a váz és az ülés alatti rugó közé. terepviszonyoktól függően hol ment, hol meg nem.)