Keresés

Részletes keresés

imbuszmester Creative Commons License 2024.10.21 0 0 12001

Szia. Köszönöm, hogy válaszoltál. Nemértem miért nem kell senkinek a Keeway robogók, bár ez szépen megy és csendes jól indul meg minden. Ha nem lennének motorjaim akkor elfogadnám lótifutinak,még egyszer köszönöm és megpróbálok valamilyen kereskedőt megkérdezni. 

Előzmény: ugyörgy (12000)
ugyörgy Creative Commons License 2024.10.20 0 0 12000

Szia.

Inkább 2012-es lesz a járgány, mert 2002-ben még nem volt forgalomban. Nekem is van, 2011-es, gyakran hirdetem, szeretném eladni kihasználatlanság miatt. Évente az utóbbi időkben kb. 40 km-t megyek vele, ezért még nagyon jó állapotban van. Ebben az évben már lett volna vevő 80 ezer!!! Ft.-ért, gyorsan elhajtottam. Nehéz beárazni. Esetleg próbáld meg egy robogó kereskedésben megkérdezni,hogy mennyiért mennek ezek. Én 220 ezret szeretnék kapni érte, ami egy gyengébb kerékpár ára.

Előzmény: imbuszmester (11999)
imbuszmester Creative Commons License 2024.10.20 0 0 11999

Üdv mindenkinek. Bocsánat, hogy így hirtelen berontok de egy kis segítség kellene. Szomszédom eladná a férje Keeway Goccia 50 2T 2002-es robogóját a férje elhunyt és ő nem tud motorozni. Újonnan lett véve hobbimotornak így nincs agyonhasználva, indul megy szépen de nem teljesen makulátlan így akad egy két apróság de azt később. Mit ér egy ilyen robogó mostanság? Mennyiért lehet eladni? Válaszaitokat előrre is köszönöm. Képet megpróbálok felrakni.  

sirbedevere Creative Commons License 2024.08.05 0 0 11998

Hello! Vieste 300 van esetleg valakinek a forumról? Érdekelnének a tapasztalatok vele kapcsolatban!

Érthető? Creative Commons License 2024.05.28 0 0 11997

Köszi

Előzmény: Csufi15 (11995)
Csufi15 Creative Commons License 2024.05.28 0 0 11996
Előzmény: Érthető? (11994)
Csufi15 Creative Commons License 2024.05.28 0 0 11995

Nincs jelentősége.

Egy kis fémlapot fűt fel ami melegíti a bimetált. Annak a hő hatására kimozduló végére egy MŰANYAGGAL szigetelt tüske csatlakozik. Ez az elektromos résztől elszigetelt rész nyúlik be a karburátor nyílásába. Tehát semmi zárlatot , vagy elektromos problémát nem okoz. 

 

Igy épül fel:

A videón állítsd be a feliratot, utána a beállításoknál az automatikus fordításnál válaszd ki a magyar nyelvet. Mindent a magyar szöveggel feliratozva meg fogsz érteni.

https://youtu.be/b2c3p1ntlB4?t=164

 

 

Előzmény: Érthető? (11994)
Érthető? Creative Commons License 2024.05.27 0 0 11994

Sziasztok, pixelen automata szívatót cserélnék, de nem kaptam a kebelkötegben lévő csatisat, igy cserélném a szívatón lévő csatit is. Sajnos a gyári szívatón is, két fekete vezeték van míg a kötegben egyik színes. Rajzom nincs, nem tudom van e jelentősége a vezetékek oldalhelyes beközésének, vagy lényegtelen melyik melyikhez párosul.

Erről kérdezek:

https://pumatools.hu/media/cache/product/images/media/64/0d/de/a1/640ddea1bda3a846992155.jpg.webp

 

Köszönöm ha tud valaki segíteni.

Csufi15 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 11993

Milyen csattanás? fémes? Ezután magától megállt a motor, vagy csak leállítás után nem indul?

vezérlés,vezérműlánc, feszítő, szelepek,szeleprugó törés,  kompresszió, gyűrűk, hengerfej. Könnyen átfordul? megfelelő sebességgel forgatja az önindító

 

van-e rendellenes hangja amikor átfordul?   Mennyire bontottátok meg eddig? A dugó ép? nincs beverődve a teteje, megvan a szoknyája? Hengerfejtömítés? Nem szakadt át a víz oldal?

 

Indítás után milyen a gyertyakép? nedves? benzines, száraz?  Szikra van? 

 

generátor forgórész éket ellenőrizni, ha elnyíródik elmegy a gyújtási időpont. 

 

Van-e fémreszelék az olajban,olajteknőben, mágneses leereztőcsavaron?

 

 

Előzmény: Mrcllk (11992)
Mrcllk Creative Commons License 2024.04.28 0 0 11992

Sziasztok!

 

Keeway Index 350-hez kérnék segítséget! Van egy olyan hibajelenség, hogy menet közben csattant egyet a motor, és azóta nem indul. Egy szervizben cseréltek már szabadonfutót (egy fog hiányzott), illetve egy ECU-t. Ezek közül egyik sem oldotta meg az indítási problémát. Jelenleg ott tart a projekt, hogy a felső gyűrű minimálisan be van szorulva, illetve szerintem a vezérműtengelyen a dekompresszor nem funkcionál megfelelően. Van esetleg ehhez a típushoz bárkinek információja?

 

Előre is köszönöm!

sziferi Creative Commons License 2024.04.10 0 0 11991

Szia! Lett megoldás a problémádra? Érdekelne, mert nálam is ez a hiba!

Előzmény: nenono (11840)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.04.09 0 0 11990

Sziasztok! Van egy keeway focus 50 gyari robogom, a főfúvókát nagyobbra cseréltem, 47 ről 70 esre cseréltem elméletileg az alapjárati 22 es , azt is kicserélném, mekkorára lenne ajánlatos? Van valakinek tapasztalata e téren? A légszűrőnél a gumibeömlőt már felbővítettem!

peter630114 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 11989

Köszönöm

Előzmény: Csufi15 (11986)
Csufi15 Creative Commons License 2024.04.06 0 0 11988

Előzmény: Érthető? (11983)
Érthető? Creative Commons License 2024.04.05 0 0 11987

Köszi, már szétszedtem, katalógus meg korábban is megvolt Pixelé.

Előzmény: Csufi15 (11985)
Csufi15 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 11986

90%, hogy elereszti az úszóház az üzemanyagot.

Ilyenkor javasolt indítási módszer: gyújtás ráadása nélkül 6-10-szer megrúgod, vársz 5 mp-et és önindítóval gáz nélkül indítasz.  Ha így elindul, akkor biztos hogy elcsepeg az üzemanyag a karbiból állás közben.

Ellenőrizd le az úszóház leereszrő csavart, és az úszóház alján levő gyorsítószivattyú tömítéseit( gyorsító szivattyű membrán, illetve a kis gumigyűrű )szükség esetén csere.

Papírzsebkendőt kell a karbi alá csúsztatni és kis idő után megnézni, hogy hagy-e nyomot az elcseppenő benya a zsepin.

 

 

Hosszú állás után ellenőrizd le, hogy van-e benya az úszóházban: a karburátor leeresztőcsavart kinyitod folyik-e az üzemanyag a karbiból? Utána a fennt leírt módszerrel indítani.

 

 

 

Előzmény: peter630114 (11984)
Csufi15 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 11985

https://keeway.hu/publikus/F-act-Focus%2050%202T.xls

 

Ez a Fact-Focus 50 2 ütemű alkatrészkatalógusa

 

Általában a motorikus alkatrészek csereszabatosak, mert mindegyikben ugyanez a blokk van, ha 2 ütemű a géped.  Ha 4 ütemű., akkor keresd meg a 4 ütemű 50-es katalógust. Az egyes típusok burkolatban térnek el általában egymástól.  A burkolatrok megbontása, nem egy nagy történet. Általában lemezcsavarok fogják az elemeket. 

 

Ha amotorhoz, karburátorhoz akarsz nyúlni, akkor az ülést kell a sisaktartóval kiemelni. Ott meg már látható az oldalidomok összes illesztése és csavarkötés helye.

 

Ha az orridomot, akkor elől középen van egy csavar, és az ülés felőli oldalon 2 oldalt 3-vagy 4 csavar fogja, illetve a kerék felőli oldalon is alul 2-2 csavar.

 

Ha a km-órát akarod akkor a fejidomot kell lecsavarozni úgy, hogy az alsó oldalon vannak a lemezcsavarok, meg a kormánynyaknál.

 

Nem egy nagy történet.  Csak arra ügyelj, hogy általában könnyen törnek a kis fülek, úgyhogy csak a nézegetés miatt nem kell szétkapni a gépet.

 

Jó motorozást!

Előzmény: Érthető? (11983)
peter630114 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 11984

 Sziasztok. Segitség kellene. Van egy Keeway Gocca 50 4t motorom és ha hosszabban áll, akkor csak úgy indul , ha előtte a gázkart vagy hatvanszor hátrahúzom.

Köszi , ha segitesz.

Érthető? Creative Commons License 2024.03.28 0 0 11983

Sziasztok!

Nem találtam eddig sehol, ezért segítségeteket szeretném kérni. Gyermekem kapott egy használt Pixel 2008-2011 robogót, de vannak vele tennivalók így szerelési/kapcsolási leírásra volna szükségem.

Magyar nyelvű előnyben :D , de ha más az sem gátolna meg, pl a műanyagok leszedése stb biztosan látható azokban is. Letöltési hely, vagy más mód is megfelel.

Köszönöm szépen előre is.

 

 

Ateee_sz Creative Commons License 2024.03.21 0 0 11982

Szia!

 

Mi volt a gond? Megoldódott közben?

Ilyet tervezek venni, le van akciózva.

Előzmény: PPSoft (11976)
Csufi15 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 11981

Itt nincsen úszóház, nincsenek fúvókák, az injektorra megy az üzemanyagpumpáról a benzinvezeték és a vezérlőegység elektromos vezetéke is.  Csak a levegő mennyiségét szabályozza a pillangószelep (folytószelep) a karburátornak kinéző folytószelapházban amire a gázbowden csatlakozik. Ha jól értelmezem, akkor az egész befecskendezési mennyiséget, az előgyújtás mértékét pedig egy mikroszámítógép (EFI) végzi a szenzorok (folytószelep állása, fordulatszám, alaplapi jeladótekercs beérkezó adatai alapján.

Az is lehet, hogy levegős lett a szivattyú a tankban levő kevés üzemanyag miatt, ilyenkor sajnos nem kap kenést és túlmelegszik és károsodhat . Nézd meg az üzemanyag vezetéket, hogy fölnyomja e a benzint az injektorig. Nem elég, hogy hallod hogy működik, mert lehet hogy forog, de nem szállít benyát.

 

https://www.youtube.com/watch?v=l5mREIojqi4

 

 

 

Előzmény: Csufi15 (11980)
Csufi15 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 11980

Injektorost még nem láttam, csak neten.

Külön van a folytószelepház és utána a szívócsőre meg csatlakozik az injektor. 

Tudomásom szerint az injektorokkal nem szokott gond lenni, inkább a szenzorokkal amik adják neki a jelet, illetve koszos üzemanyag miatt eltömődés lehet. Az  injektorra, cdi-re, jeladókra, szenzorokra, gyujtótekercsre menő elektromos vezetéket, és az összes vákum vezetéket ellenőrizd. 

 

Talán lesz aki többet tud segíteni. 

 

Előzmény: PPSoft (11979)
PPSoft Creative Commons License 2024.03.04 0 0 11979

Köszönöm a válaszokat.

Megpróbálok egy-két javaslatot, de nem tudom, hogy minden stimmel-e közülük.

A robobó 125-ös, EFI, CDI. Ha ráadom a gyújtást hallatszik. hogy elindul az AC és injektoros.

Nem tudom, hogy a karburátorban megszokott dolgok közül mi van meg benne és mi nincs?

Üdv.:PPSoft

 

Csufi15 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 11978

Gyertya kivesz, gyertyaképet ellenőriz, szikrát ellenőriz. Ha szikra nincs gyertyacsere, ha így sincs, a gyújtásrendszer ellenőrzése.(gyertyapipa, vezeték, gyújtótekercs, jeladó, CDI)

Új motornál inkább valami nem kellően meghúzott és fellazult testvezetékre gondolnék.  Összes csatlakozó megmozgatása. Gyujtáskapcsoló? Lerázódott gyertyapipa. Az ülés és a váz közé beszorult vezeték letestel.  

 

 

 

Ha szikra van, kis benya, vagy féktisztító a  hengerbe, indítás. Ha röffen legalább egyet akkor üzemanyagellátási gond (dugulás, benzincsap, karburátor fúvókák)Üzemanyaghiány:

  • Dugulás vizes üzemanyagtól. A karburátor úszóház aljában víz van.  Úszóház alján levő leeresztőcsavart meglazítani, hagyni kifolyni a benzint.  Megvárod mikor már nem folyik. Ekkor nyitott csavar mellet rúgd meg párszor, hogy lásd újra folyik-e a benya. Ha igen akkor a vákumcsap rendesen működik. Csavar visszazár. Gyújtás nélkül 6-8X megrúgni hogy a vákum kinyissa a benzincsapot és újra fetöltődjön az úszóház. Gyújtás ráad, indítózni.
  • Egyéb dugulás. Pl eldugult tűszelep.

 

Lecsúszott vákumvezeték - nem nyit a benzincsap. Vákumvezeték becsípődött a váz és az ülés vagy az ülés alatti rugó közé, mert nincs a vázhoz rögzítve a rögzítőfüllel.  (Mi 2 hete jártunk így. Benzin kifogyott (rossz a visszajelző óránk), tank feltölt, utána nem akart indulni. Ülés ki, vákumcső lehúz a karburátorról, ott injekciós tűvel kis benya befecskendeztünk a karbiba. Indítás-frankó. Vákumcső vissza, ülés vissza. Indítás -indul- megy, húz rendesen, meg közben néha lehörög, és végül megáll, nem indítható újra. Ülés ki és láss csodát a vákumvezetéket a visszahelyezés után nem rögzítettük a vázhoz és becsípődött a váz és az ülés alatti rugó közé. terepviszonyoktól függően hol ment, hol meg nem.)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: PPSoft (11976)
Apuci50 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 11977

Szia, 1000 hiba lehet ://

főleg mivel vadsi új. egy lecsúszott vezeték,egy lecsúszott cső. akármi.

Indítás gátló van benne? akár az is meg kergülhetett.

 

Azt nem is mondom : zsír új !! amint mókolod garancia szia is!!

 

Előzmény: PPSoft (11976)
PPSoft Creative Commons License 2024.03.03 0 0 11976

Néhány nappal ezelőtt vettem át Keeway F-act EVO 125 robogómat.

Elindultam vele a benzinkútra.

Elkezdett ugrálni az alapjárati fordulat fel-le, ránéztem a fordulatszámmérőre, ami már nem működött.

Tankolás után még beindult, de a következő indítási kísérlet már kudarcba fulladt.

A vadonatúj robogóm indítózásra még csak meg sem röffen.

 

Láttatok már hasonlót? Lehet ez egy típushiba?

Van valami ötlete valakinek?

 

Természetesen beviszem a szakszervizbe, a bökkenő csak az, hogy 200km-re van.

Csufi15 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 11975

Bocs. A készletre nem néztem rá. Ha még lesz ilyen fejtörős eset, ami meg is oldódik, oszd meg velünk, hogy mi is okosodjunk.  

 

Üdv.  :)

Előzmény: Apuci50 (11974)
Apuci50 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 11974

Azt hozzá kell tenni a tényekhez: a tulaj olcsójánoskodik!

Amit konkrétan ide linkeltél az nincs! a legolcsóbb olyan 20-25 körül találtam de azt is sokallja. így hagytam  a francba!

Előzmény: Csufi15 (11973)
Csufi15 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 11973

Ha kompresszó gondja van, akkor legrosszabb esetben egy komplett henger dugóval  10 ezerből ki lehetne hozni. Akkor egy "új motor" lenne. 

 

https://www.motorosoknak.hu/henger-szett-komplett-50cc-csapszeg-12mm-keeway-p-4292.html 

 

Azt hittem hogy végére jársz a javításnak és meg is oldod a problémát. 

 

 

 

 

Előzmény: Apuci50 (11972)
Apuci50 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 11972

Szia.

Olyan enyhén nedves.

 

De engedjük el!

 

Tegnap meg untam össze raktam aztán mondtam neki vigye tolja ki a ganéra, belefáradtam a szar kínai betegágyába!

lehet kevés neki az a kompresszió, vagy passz. de már nincs idegzetem kínlódni vele.

 

Elméletileg minden feltétel adott lenne a működéshez ,ennek ellenére nem akar.

Nekem meg van jobb dolgom is.

 

;))

 

Köszi a segítséget.

 

Előzmény: Csufi15 (11971)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!