A kerékpárhoz, kerékpározáshoz használt műszaki kiegészítők (pl. sebességmérő, meredekségmérő, pulzusmérő, pedálfordulatszám-mérő, tájékozódást segítő eszközök stb.) kitárgyalására szolgáló topic.
Itt megismerhetjük egymás (jó/rossz) tapasztalatait, és továbbképezhetjük magunkat/egymást "kütyüológia" tárgyban.
Egy másik fórumon olvastam, hogy megkaptad a Cyclemate ARC-9 computerhez a kerékméret papírt! Sajnos én is elhagytam, de szeretném még használni a kütyüt, ha még lehetséges. Arra szeretnélek megkérni, hogy nem tudnád elküldeni nekem az e-mail címemre (efze@freemail.hu). Előre is köszönöm.
Öt napja akciós a Tchibo boltjában egy vezeték nélküli sebességmérő, mindössze 3 ezer forint. Tegnap vettem, ma kipróbáltam, s kellemesen csalódtam, mert voltak fenntartásaim.
Amire igazán kíváncsi vagyok, hogy az adóban milyen hamar/későn merül le az elem.
A katalógusban szerplő kesztyű és "biztonsági lánc" miatt viszont senki ne menjen oda. Előbbi nagyon sz@r, utóbbi pedig - ahogy látszik is - egy vicc.
Hali! Van vkinek vmilyen tapasztalat Shimano Flightdeck kmóráról? Neten nem sokat találtam róla. Illetve, h Pesten milyen bringaboltokba lehet ilyenhez hozzájutni?
Sziasztok! Segítség kellene: hogyan lehet lenullázni olyan típusú km-mérő órák össztávolságát (odométer), melyek memóriában őrzik ezt az értéket elemkivétel esetére. A reset gomb mindent nulláz, csak ezt az értéket nem. Konkrét típus: Cateye CC-AT100.
Soha ne a könyvben megadott értéket állítsd be, hanem mérd le a konkrét kereket. Egy fordulatot told a földön a bringát, és mérőszalaggal mérd meg a távot.
A km szelvények - tapasztalatom szerint - kb. 50m-en belül vannak, de sok minden befolyásolja a táblák helyét: útkereszteződések, jelzőlámpák, fák, stb.
Szerintem igen. Mivel mindkét kerékpáron mindkét sethez adott mágnessel megy. Csak a különnel nem a második. Csuda tudja mi az oka ennek?! De az a lényeg mindkettőn megy szépen. Ahogy bepattintom, majd elfordítom tudja az első vagy második bicajon van. Semmi kapcsolgatás... Németek ezért megkapták tőlem az első piros pontot.
Értem. Nos, akkor most lehet hogy nagyon elkeserítelek, de nekem eddig az összes szenzor müködött az összes mágnessel. Első vagy hátsó, kábeles vagy wireless, mindegy. Biztos hogy minden mást jól szereltél fel?
Sigma BC 1606L Computer is SIGMA’s top model for the most demanding, even at night. The Sigma computer for dedicated cyclists. The "L" in the BC 1606L is for the "smart" back light. The cadence functions (current and average) provide valuable training data for efficient cycling both on the road and in the woods, and can be turned off completely when not in use. The count down timer is perfect for crits, cross, or racing against the clock.
Features include pre-settings and total values are retained during battery change, automatic bike recognition with second bike sensor (optional accessory), total values faded while riding to enable better focusing on the necessary functions, on-time battery change reminder, and optimal readability even after nightfall.
Sigma Bike 2 Sensor Kit is the sensor for automatic bike identification
For models BC 1106 and BC 1606 automatic bike detection is possible via an additional second bike sensor (optional). The bike computer recognizes whether it is fixed to a racing bike or mountain bike, for example. This saves conversion or buying a second device and provides easy access to the data saved for each bike.
***Included are Magnet, Sensor with cable, and Mounting O-rings.***
Product Specifications General functions -Automatic bike detection -Trusted TWISTLOCK system -Available for BC 1106 and BC 1606L -Easy data interrogation for bike 1 and 2 -installation on handlebars or front frame
Sigma Powermagnet is the solution from SIGMA SPORT® for unusual spokes or large distances between the magnet and the transmitter. Distances of up to 20mm are no longer a problem for the newly developed magnet and it fits on all conceivable forms and diameters of spokes.
Arra akartam felhívni a figyelmet, hogy második konzolhoz totál felesleges külön mágnest venni, mert benne van a szetben. Viszont a külön mágnes a második szettel nem ment, csak az elsővel. Fura, de nem tudok arról lenne külön első vagy második mágnes.
Leírnék egy érdekességet, persze lehet csak nekem új, de... Sigma BC 1606 L terméket kettő kerékpárra használom.
Mint "tudatlan" megrendeltem a Front wheel sensor twistlock Bike 2 - 1606L Ref. No. 00398. Mivel nem mondta senki rendeltem egy Magnet setet Ref. No. 00390. Bár a web oldalon a rajzban van mágnes azt hittem vicc. A külön mágnessel próbálkoztam, de azzal nem ment a dolog. Csak a kettes szetthez adottal.
Érdekes, mindenesetre azok aki most vesznek ilyent, plusz mágnes nem kell. Bár nem nagy tétel forintálisan, nekem legfeljebb tartalékba jó lesz. Ha az elsődleges bicajon a mágnessel valami történik.
ajánlok egy oldalt ami a kütyükkel foglalkozik, nem csak bringás hanem mindenfélével mp3, ipod, autós kiegészítők, usb kütyük, stbstb..... www.izoom.blog.hu Minden ami kütyü.
Azt olvastam, hogy az olyan görgők, amelyekbe a hátső tengelynél fogva kell rögzíteni a gépet, tönkreteszik az aluvázat, mert "túl mereven" rögzítik a vázat, így az nem tud mozdulni, miközben a bringás "tornászik" rajta.
Ez valóban igaz lehet?? Valamelyikőtöknek már ment tönkre váza görgőzés miatt?
"Szupergörgővel" van valamelyikőtöknek tapasztalata? Értek ezalatt olyan görgőt, amely számítógéphez kapcsolható, és tekerés közben kvázi végigmész egy valóságban létező útvonalon, s miközben monitoron látod az előtted/melletted levő tájat, a tekerési ellenállás a terepviszonyoknak és sebességednek megfelelően változik. (No és ezenkívül rengeteg nyalánkság, pl. szívverésed, teljesítményed stb. folyamatos monitorozásra kerül, összevetheted két edzésedet, önmagad ellen versenyezhetsz stb.)
Ha netán valakinek volt szerencséje összehasonlítani a két nagy gyártó (Tacx és Elite) ilyen gépeit, kérem ossza meg ilyen tapasztalatát is: melyiket találta jobbnak, és miért?
Sebességkettőzős probléma volt már valamelyik fórumban itt. Előtte volt másik computer a bringán? Lehet, hogy annak a jeladója felmágnesezte valamelyik küllőt, és ha lassan forgott a kerék, az adott küllő több időt töltött az érzékelő hatósugarában, és az óra beleszámolta az impulzusokba azt is.
Nekem azt csinálta vagy másfél hónapig, hogy 16 km/ó alatti sebességeket megduplázta. Pl. imbolygok felfelé Lepencétől a Panoráma úton, lenézek és azt látom hogy harminccal száguldok fölfelé. Majd amikor kb. 16 km -el mentem, egyik pillanatban 32-t másik pillanatban 16-ot mutatott. Aztán másfél hónap rendellenes működés után, magától megjavult. Van még egy anomáliája, miszerint néhány hónapja az összesen megtett kilométert csak álló helyzetben hajlandó mutatni, menet közben nem. Ki érti ezt? Egyébként ez egy Sigma 906-os, tavaly októberben vettem.