Több mint 8 éve vagyok boldog tulajdonosa,egy ZZR 1400-nak,de sajnos most megviccelt.Menet közben,minden előjel nélkül lehörgött és azóta nem tudom életre kelteni.Amikor a gyújtást ráadom,az üzemanyag szivattyú nem működik,nem hozza létre a nyomást.Először biztosítékra gondoltam,de az ülés alatt talált összes biztosíték jó.Esetleg,vannak máshol is biztosítékok, vagy relé ami működteti?Ha leszerelem a benzinszivattyút a tankról,akkor hogyan lehet megnézni direkt áramról,hogy jó-e?Ugyanis 3 vezeték megy a szivattyúhoz.Ez a 3 vezeték,természetesen belecsatlakozik abba a vastag kábelkötegbe,ami a farok részben található központi egységbe megy.Lehet,hogy nem nagy baja van,de így sajnos üzemképtelen.Valakivel történt már ilyen eset vagy hallott már ilyenről?Szivesen venném az ötleteket és jótanácsokat a hiba elhárításának érdekében
Szia! Épp most csinálok egy átfogó tuningot egy 2013-as zx 14 r-en. Kipufogó, elektronika,gyorsváltó, hengerfej munka, vez tengely fokolás stb. A padoláson kívül minden átalakítást én csinálok. A pados állítást Csunderlik Csabi csinálja, valóban korrekt árakon dolgoznak és nagyon képben vannak. Ha szükség van még infókra és árakra akkor szívesen segítek. :) Varga Tamás 30/8707275
Srácok! Tegnap motoroztam, és a Hatvani Mol kúton az M3-ason összefutottam pár motoros kollégával! Volt egy 2006-os ZX14 És egy 2013-as ZX14 Egy BMW1000RR. De a lényeg most következik! Begurúlt a kútra egy Busa és ki a pilóta? Repelik Józsi! :) A Zizisek azonnal kérdezgették, mivel látták a matricát a Busa oldalán, hogy Full Gold Pówer! Sokat beszélgettek, de a vége természetesen verseny lett! Srácok! A Busa mindent vert! A szemeimnek nem hittem! 2.-a BMW1000RR lett! Mindenki nagyon meglepődött de udvariasan gratulált a Józsinak! Én a BMW-re szavaztam megmondom őszintén! De még mindég a sokk hatása alatt vagyok! Ez a srác úgy megy egy keréken a Busával... Ki tett magáért a srác! Azt hiszem a többiek is elgondolkodtak a történteken mert miután elment a Józsi sokáig beszélgettek még. Röviden ennyit szerettem volna megosztani veletek!
Nos! Véleményem szerint keresd a proph- techet! A legolcsóbbak és értik a dolgukat! Csekkolás kép: A Hayabusa fórumon keresd Repelik Józsefet neki ők tuningolták a Busát és ő többet tud mondani mint bárki! Neki a létező összes műveletet megcsinálták! Hengerfej fogattyúsház yohsy tengely stb! A 3 betüsről annyit, hogy a körítés megvan de sokan a bicikliüket sem bíznák rá! Nem minden jó ami sokba kerül! Csunderlikék megfizethetőek és jók is! Legalábbis én ezt tudom ajánlani! Sok sikert a géphez! :)
Remélem mostmár 5. leírásomra megjeleníti a fórum a válaszomat...
Ismerősömnek sem tudta beállítani a gépét (PC3+K&N+Martin dob). "Villanymotoros" karaktert ígért, de darabos lett, nyomatékszegény. A sokadik beállítási kísérlet (és beleölt pénz) után hagyta a francba.
Nekem egy zx12-esem van, amit szeretnék "felspécizni". Még idén szeretnék bele egy gyorsváltót (dynojet univerzális).
Viszont ahogy írtad, a "3betűsmester" kilőve. Prop-tech-en kívül még lehet ilyen munkákra kompatibilis cég/ember?
Sportmotor fórumon 1 ember isteníti végh janát, de róla ténylegesen a cégiformáción kívül semmit nem tudok.
Esetleg Ivanics Kawa vagy Steelhorse Kawa?
Későbbiek folyamán komolyabban is beleszeretnék nyúlni a motorba (új zzr1400 blokk), ehhez a projecthez is szeretnék találni megfelelő embert (lehetőleg Mo-n, bár ha van relatíve közeli külföldi tipp, azt sem vetem meg :) ) Nem akarom eladni a 12-t, viszont aktualizálnám.
Azért itt és tőletek érdeklődnék, mert ha nem csapok le a pultra 100rongyot mutatóba, nem veszik komolyan az embert, vagy fűt fát ígérnek a semmiért. Sportmotor fórumon meg segítség helyett többnyire lefikázzák az embert, ha 3 számjegyű összegnél drágább ötlettel áll elő. Nektek vagy ismerősötöknek pedig hátha van személyes tapasztalata ilyen témában.
Nekem is volt szerencsém mind kettőhöz. Jelenleg Busám van. És ha tehetem soha nem is lesz más! Úgy érzem megtaláltam a hozzám illőt. Talán ez azért is van mert sok rossz emlék fűz a Zizihez. Folyamatosan volt valami baja mind két kawámnak. A Busának meg semmi. Pedig sokat járok vele és kinozom is ahol csak lehet. :)
s ha bárki megnéz engem a motoros fórumokon nekem mindkettő volt. nem hasonlítanám annyira össze a két motort.. a két nagyvad, de az egyik inkább aupályákra való a másik inkább nagytúrákra...
Valaki tartozik nekem egy kis pénzzel, de nem tudja megadni...viszont felajánlotta a zzr 1400-st. Sajnos nem értek a motorokhoz, még jogsim sincs...
Azt szeretném kérdezni, hogy piacképes-e a motor? Szeretik-e, keresik-e a motorosok? A használtautón mindösszesen 8 db van eladó, de nem tudom kiszűrni, hogy van-e mozgás az eladásokban.
Ipafej priváltba volt csak hajlandó megosztani velem mi is történt a Zizivel valójában!
Én pedig úgy gondolom meg kell osztanom veletek mert ne hogy ti is beleesetek ebbe a csabdába! Egy 2012-es ZZR 1400 -as gépről van szó amibe a Hárombetüs Mester egy elektronikát rakot ami jól is működött az első 1000 km-ig. Aztán rángatni ki hagyni kezdett a motor. Visszavitte a Mesterhez aki természetesen átnézette az embereivel és pár órán belül ujból jó is lett! Persze újból kb 1000 1200 km en át! Aztán kezdődött minden előről. Ipafej megunta és elvitte a szakszervízbe ahol kérte dobják ki belőle ezt az elektronikát mert inkább nem kell neki. Ez így is lett de mivel el volt állongatva minden más is ezért hosszú időn keresztűl szervízről szervízre ment míg végül helyre állították neki. Természetesen ezzel a kis malőrel a garancia is ugrott! Röviden ennyi történt! Mostmár ez a sokadik eset ezzel a hárombetüs Mesterrel. Aki teheti ne piszkáltassa a gépét! Legalább is ne Magyarországon! Itt van az eredmény! Elméletbe nagyon el tudják mondani hogyan is kellene de a kivitelezéssel már probléma van! Volt olyan szerencsétlen társunk aki ugyanitt a Zizijére gyorsváltót tetetett és egy váltólyába került! Stb! Nem lejáratni szeretnék én senkit csak figyeljetek oda ki és hogyan dolgozik a nehezen hozzájutott motorotokon!
Láttam sikerült eladni a Zizit! Mostmár akkor bátran megkérdezem tőled! Valóban Ágo rakta bele az elektronikát? És azóta szarakodott a gépsasod? Nagyon kíváncsi vagyok!
Köszönöm, hogy itt a fórumon közölted nyílvánosan, hogy miért is adom el a Kawát! Ezek után biztosan sok jelenkezőm lesz! A Dotkát én is ismerem személyesen én is gyorsúltam vele engem 400 méteren 1 motorhosszal vert! Végre sokkal jobb volt nem is tudon úgy 100 méterre maradtam tőle 5 km-eren! De ne feledjük el az ő gépe nem egy széria az Amcsiktól rendelt rengeteg tuning alkatrészt bele! És jó fej segítő kész! A beszólásai aranyköpései csak móka! Szeret viccelődni húzni a másikat! :)
Igen jól tudod! 2005-ös a Busálya és a Prop-tech-nél húzták fel neki a csillagos égíg. Vele azért ne versengj! :) Éngem is ő mosott le :) A youtuben is fent van pár videója Hayabusa Dotka néven. Elsőre én is azt vágtam le, hogy nagyon nagy arc! De aztán személyes beszéltem vele és jó fej srác! :) Érdemes vele felvenned a kapcsolatot ő nagyon jóba van a szervízvezetővel és sokat segíthet. Sok szerencsét! És kérünk képeket lóerő mérésről eredményt ha felhúzták a Zizidet! :)
Nem tudom te hogyan használod a motorod de nekem hamar megadta magát! Most láttam a neten az Új 2012 zizit hogy eladó! 14000 Km-el! Felhívtam miért adja el? Elmondtam neki csak érdeklődök nem akarom megvenni! Elmondta élete legrosszabb döntése volt! Beszámolták a Busáját és rápótolt. Vett rá Bodis dobokat 5.2 Millába van neki 3.8 Milláért adná! 7-9 ezres fordulaton lukak vannak 260 nal megtorpan és nem tudnak vele mit kezdeni! Viszont amit nagyon dicsért az a fék futómű na ez az ami a Busából hiányzik. Nem akarok rossz fényt vetni a zizire de ezek az én személyes tapasztalataim. Aztán lehet neked bejön a gép és jól érzed magad vele és ez a lényeg. Széles utat!