haat inkabb te agitalsz a kulfoldi biztositok erdekei mellett a nagy kek betuiddel. miert jo az neked?
vagy te is naluk dolgozol?
mi bajod a nemzeti biztositoval?
volt mar ilyen es milyen jol mukodott.
es miert ne kerdezzuk meg a nepet? miert gondolod hogy a nep rosszul dontene?
itt a demokraciarol van szo. a nep dontson egy nemzeti magyar biztositot akar e vagy elfogadja hogy kulfoldiek gazdagodjanak az autok kotelezo felelossegbiztositasan?
meggyozodesem hogy az eletminoseg szempontjabol az embert egysegben kell kezelni. peldaul ha lovam lenne akkor miert ne terjedhetne ki egeszsegbiztositasom a lovamra? vagy a kutyamra?
tudod mennyibe kerul egy kutyaelet folyaman az allatorvosi koltseg? elvehetjuk az emberektol a kutyajukat de akkor mar az az elet nem az az elet.
hiszen peldaul az emberek jollete miatt egyhazakat is biztositunk nem keves koltseggel azoknak az embereknek akik ezt igenylik. hogy az elet minosege ne szenvedjen csorbat.
mi lehetne a baj az egy biztositoval. talan egy kulfoldi biztosito embere/ugynoke/alkalmazottja vagy?
talan a magyar ember ne tudna teljes mertekben ellatni a magyar emberek biztositasi feladatait egyetlenegy magyar nemzeti biztositoban? ennyire hulyek lennenk?
veheted a kulonbsegeket de mi lenne a baj ha egy olcso es kezbentarto magyar nemzeti kozos kockazatkozossegre alapulo biztosito intezne a gfb es egyeb biztositasi feladatokat?
akinek ez nem tetszik az azon munkalkodik hogy a kulfoldiek meeg tobb bort nyuzzanak le rolunk. nem eleg hogy szemeettel tomik tele bendonket a kulfoldiek altal uzemeltetett aruhazakban?
amit a biztositok a borunk lenyuzasa aran tolunk hasznot beszednek azt nem szabad engedni. azert ilyen draga a gfb mert itt vannak a kulfoldiek es mezedes dumajukkal megetetik a draga magyar nepet, nemzetemet, hogy igy meg ugy jo lesz es ingyen kapsz majd uj autot, lassan kivanatosnak tunik hogy autonk balesetet szenvedjen mert mindenfele verseny van kiirva es nyeremenyek vannak azert hogy minel tobb torott auto legyen. a biztositok profitkuzdelme miatt.
es miert hagyjuk ezt. miert ne lenne jo nekunk a kozos kockazatvallalason alapulo nemzeti gfb biztositas es az egyetlenegy nagyon magyar biztosito.
termeszetesen otleted megfontolando es az autot egysegkent kellene kezelni es nem szarakodni azzal hogy mi okozta a hibat, a balesetet vagy a kocsi menetkozbeni leallasat lenyeg az hogy a magyar embernek ne legyen ilyen problemaja es javitodjon meg az auto tustent es ingyert. talan kevesebbet dolgozott, faradozott az az ember akinek az ut menten lerohadt az autoja mint az akit baleset ert?
vagy hibasabb egy ilyen ember mint a tudejet DIREKT agyondohanyzo lumpen akinek tudorakjat, amit sajat hibaja/bune OKOZOTT viszont gyogykezeltetesenek koltsegeit nem allja, kvazi velem es veled fizetteti ki.
vagy az az aids-es aki elment afrikaba es felrekefelt itthon meg tutujgattatja es gyogyittatja magat es nagyhangon jar a szaja hogy a legmodernebb, legdragabb kezelest KOVETELI!
amugy az osszes biztositast kesobb ossze lehetne vonni ebbe a nagyonmagyar egyetlen biztositoba. egeszseg, nyugdij, elet es baleset es auto es motorkerekpar es bicikli!
Azt a finomítást feltétlenül ajánlom, hogy a nemzeti kockázatközösségbe tartozzanak bele a lovasok, bringások, gyalogosok is - vagyis mindenki, aki közutat használ. Könnyen belátható, hogy akár csak egy gyalogos elütése is járhat a gk nagyfokú sérülésével.
A Nemzeti Autóbiztosítási Pénztárnak lovasbaleset esetén természetesen vállalnia kell, hogy a döglött lovat is megjavíttatja.
Honnan a francból gondolod, egy nemzeti biztosító jobban a te érdekeidet tartja szem előtt, mint egy nemzetközi? Pont arról lenne híres ez a társadalom, hogy mennyire korrektek vagyunk az üzleti életben? Hát nem éppen. Arról nem is beszélve, hogy egy komoly háttérrel és nagy tőkével rendelkező nemzetközi biztosító sokkal inkább megengedheti magának, hogy kedvezményeket adjon, lejjebb vigye az árait (ún. ragadozó árképzés, de mint látom, mikroökonómiából nem vagy túl erős), mint egy bolhányi magyar...
A kötelező biztosításnak meg van az a szépsége, hogy nem a saját egyetlen autód sorsát helyezed a kezükbe, hanem a másik három millió autó közül annak a néhánynak a sorsát amivel útközben összeütközésbe kerülsz. Ezért aztán lehet olcsón minimálbiztosítást is kötni egyes cégeknél, amelyek a kárnemfizetésre specializálódtak.
Magánbiztosítónak is, ha olyan rendszert működtet az állam.
És persze hogy nem rossz üzlet (a biztosítóknak....)
Csak gondolj bele, hogy elméletben (nagyjából a gyakorlatban is) a biztosítók haszna nem a beszedett díj és kifizetett károk+működési költség különbségéből adódik, hanem az általuk kezelt irgalmatlan mennyiségű pénz hozamaiból. A TB meg ugye nem kevés Mrd-s összeg....