Végülis csak feltettem a gyári tetőcsomagtartó léceket, szerintem nem lett rossz. 4 keresztlécet használtam - azok is a gyári javasolt, persze utángyártottként vettem, mert sokkal olcsóbb. Sikerült az árnyékolót is több probálkozás után egész jól rögziteni. Ha valakit érdekelnek a részletek akkor tehetek fel több fotót.
Pathfinderre egyszerűen nem találok ilyen megoldást. Az én kocsimon nincsenek fent a gyári tetősínek - szereztem bontottat, de direk nem tenném fel csak végső esetben. Jobban tetszene egy laposabb 4x4 típusú tetőcsomagtartó.
hello.valiki tudna ilyen dologban segiteni. van egy pathfinderem 2011 es evjarta es ilyen 120km es sebessegnel visszaengedem a gazpedal olyan fura rezonaciot erezni. es nem tudok rajonni hogy mi lehet.valaki talalkozott ilyennel. koszi
Ha jól emlékszem a fórum korábbi írásaiban voltak javaslatok a megfelelő olajra. Elég fontos az olaj összes paraméterét figyelembe venni, nem csak a viszkozitását. Az alábbi Total olajat a guru - Kelemen Zsolt tette a kocsimba.
Az én 2007-es Nissan Pathfinder-embe a következő olaj került. A pontos mennyiség benne van a kezelési könyvben - a diffi meg váltóolajok is, most nincs kéznél. Amikor lesz időm beírom.
Hali! 2.5dci vezérműlánc cserénél az új vezérlés szettekben nem látom a vákum pumpa lánckerekét az egy sorosat kiváltani egyik gyártó sem adja hozzá, ezt hogy szokták megoldani?
A manuális váltó jó, mert akkor nem kell foglalkozni a hütővíz / váltóolaj összefolyás problémával. Viszont a vezérműlánc csere - illetve a duplasorosra upgrade nagyon, nagyon ajánlott. Ezt jó esetben 450K forint - innen indul és nagyon kevesen értenek hozzá. Aztán olajfolyások, csapágyak, stb - nagy autó, kb. minden elég drága lesz. Ha az ember rendbe teszi akkor lesz egy jó terepjárója. Nekem nagyon bejön a formája, de nem volt a legjobb vétel, 2 év után nagyábból összeállt, viszont nemrég megint elkezdődőtt valami kis olajfolyás a központi difi részen...
Érdeklődnék hogy így 2021-ben mennyire megbízható, illetve mennyire éri meg vásárolni egy 2005-ös 340 eKm futott Pathfindert?
Kinéztem egyet, bár még nem volt szerencsém megnézni, 2.5 D, manuális 6-os váltóval, tudom ez eddig elég felszínes dolog, illetve hogy ki volt a gazdája illetve mennyire figyelt oda rá, de ezeken a dolgokon kicsit túl lépve mire érdemes oda figyelni?
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Nissan / Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.
Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Mint korábban említettem, műszaki vizsga előtt állok - sajnos még mindig. Tettem egy kisérletet a vizsgára, de el lettem zavarva, mert fóliázva van az autó a B oszloptól hátrafele - és semmi műbizonylatom nem volt hozzá. Tanulság az olyanoknak mint én, hogy vásárláskor, ha fóliázott autót veszünk, kérjünk hozzá műbizonylatot is.
Egyelőre ott tartok, hogy újrafóliáztattam az autót ugyancsak a B oszloptól hátrafele aminek lett egy jó és egy rossz eredménye. A jó az az, hogy van műbizonylat és sokkal szebb az autó - a régi fólia szakadt és hólyagos is volt. A rossz dolog az meg az, hogy amikor leszedték a régi fóliát az lehúzta magával a fútőszálat is. A másik tanulság számomra ebből az, hogy sikerült nagyobb kárt csinálni a kocsiban mint hasznot, ezért soha, de soha nem fogok ezentúl fóliázott kocsit venni, illetve nem fogok fóliáztatni. Tanuljatok ti is az én hülyeségemből. Jövőhéten újra műszakivizsgázok, remélem most sikerrel.
Szia!2003-as YD motoros Nissan pick-up vezérlését szeretném én is cserélni duplasorosra.Nincs még semmi gondom vele,de az előzőbd már 140ezer km van.Tudnál telefonos elérhetőséget adni?
Épp műszaki vizsga előtt állok. Egyelőre nincs komolyabb átalakítás a Pathfinder-emen (kivéve egy nem gyári fellépő), de kiváncsi lennék kinek milyen tapasztala volt különbőző átalakításokkal? Gondolok például futómű emelésre, csörlő stb.
Megtörtént a duplaláncosítás a 2007-es Pathfinder-emen. A korábban fórumon olvasott Kelgmen Kft-nél. Eddig minden rendben. Csatolok egy képet az előtte és utána állapotról.
Sziasztok. Nekem is 2005-os , 2,5 dieselem van. Hetfon kidobot 2 hibat a kocsi meg rangatott. Fotengely impulzus jelado. Uzemanyagpumpa hiba. Jeladod kicsereltem. Hibat toroltem. A kocsi 100 km utan leall. De ujra indul. Hiba uzenet nincs
2005-s Pathfinderem van. A gondom, hogy alapjáraton is rázkódósabb lett, de menet közben beremeg az egész kaszni. 110 felett annyira rázkódik az egész, hogy a visszapillantóba nem lehet látni. A kerék centrírozás, gumicsere, kardánkereszt csere, kerékcsapágycsere, komplett kuplung csere után vagyok ezekkel minddel volt "gond", de nem eget verő.
Most még a motortartó bakok cseréje ami következhet, vagy valakinek van tapasztalata, ötlete?
A bakokat összeköti valami vékony cső (vákuum cső) ennek mi a szerepe, ha komoly szerepe van akkor az nem lehet gond?
Már, rendeltem 2 db bakot, amit Navarrára és R51-re hirdettek, de nem voltam elég körültekintő (nekem másik fajta kell) és most megmaradt, ha esetleg valakinek kell bekerülési áron (34.000 Ft a kettő) átadom. Mellékelem a képet.
A 2007-es pathfinderemhez nem találok szimeringeket - konkrétan a kihajtás, illetve differenciál szimeringek. A szerelőm megrendelte, de 3-4 hónap mire megérkezik. Van valakinek esetleg tudomása, honnan lehetne beszerezni gyorsabban?
Sziasztok! Segítsen valaki, ha tud! Egyik este leálltam a Nissan Pathfinderrel, már reggel nem indult. Kulcs jel villogott, cseréltem elemet a kulcsban, semmi. Most szervíz jel villog... Ötlet? Köszi.