az akció egy hétvégés volt, akkor 5 euró volt a két játék. Azóta még egyszer előfordult ez. Azt nem értem, hogy a Clear Sky vajon miért nem szokott így akciós lenni.
Minap kezdtem neki másodjára a játéknak. Mert rájöttem mikor elsőre vittem végig, akkor egy csomó küldetést kihagytam, de annyira, hogy még az Agroprom undergroundban se jártam.
De a legjobb az egészbe mikor az elején az öreg Szidorovics majszolja a csirkecombot. :D
nem tudom ezeken a problémákon mennyire segít de ha szaggatási gond meg ilyenek akkor érdemes kipróbálni: nekem nagyon sokáig szaggatott meg kilépett, kifagyott stb a játék, aztán apró cselhez fordultam: átraktam ablakos nézetbe, tehát nem teljes képernyőn futott. Ezután minden fajta gond nélkül ment a játék. Hátha segít :)
Helo.Nekem egy Intel Pentium G6950,2.8Ghz,2 magos,LGA1156,32nm-es procim van.Az CoreI3 butitott verziója. 4Gb Ram Ati Radeon HD5450 1GB DDR3-as gépem van. A monitorom 19 coll-os,1440x900 Az a broblemám,hogy nem nagyon tudom beállitani a grafikat. Közepesre állitom és még akkor is szaggat és nem megy dinamikusan,pedig a gépigényt meghaladja az irtakal szembemben. Mi lehet a problema???????? Tudna nekem valaki segiteni???
Hmm,azt nem, nem gondoltam hogy külön crack kell minden patch-hez. Kicsit összakavart ez a sok számozás a filefront.com-on. (Van valami cumulative patch is OL-hoz, ez mire jó?)
De gondolom ez lesz a megoldás...remélem nemsokára már a Zónában autózok:)Köszi!
Nahát,én is épp tegnap tettem fel a Oblivion Lost-os Stalkert.A Clear Sky meghozta a kedvem a régebbi részhez,és gondoltam akkor már szinesítsünk rajta valamit... :-) Na szóval nekem a OL mod ráment a 1.05-re patchelt nem éppen eredeti Stalkeremre is. Ha rárakod a 1.04 patchet,akkor már ugye 1.04 verzióhoz való crack is kell rá.Azt tettél utánna fel?
Sziasztok, Oblivion Lost terén szeretnék segítséget.
Felraktam a STALKER-t (bevallom, nem gyári) majd a crackjét. Majd feltettem a world wide 1.0004 patchet, ezt követően letöltöttem az Oblivion Lost 2.1.1 for 1.0004-et, kicsomagoltam és a gamedata-t bemásoltam a STALKER főkönyvtárba. (Idáig jól csináltam, vagy az OL csak gyári játékkal megy?)
Mivel a patch-el megváltozott az indítófájl, ezért kérte a játék a lemezt. Próbáltam újra bemásolni a crack-et, de valami hibaüzenet dobódik, és nem indul.
(Régebben fent volt a játék, ki is játszottam, azóta nem változott a gépen semmi.)
Nézd, nekem nem célom, hogy leszóljam magát a játékot, vagy a modellezést; de a véleményemet fenntartom. Sajnos a játékbeli várost nincs szerencsém olyan részletességgel ismerni mint az eredetit, de egy-két apróság szemet szúrt. Persze ezek nem lényeges dolgok, lévén a város játékbeli modelljét a helyén kell kezelni: ez egyí izgalmas játéktér, ahol feltűnnek olyan épületek, tereptárgyak, amelyek ismerősek azoknak, akik láttak már pár fotót Pripjatyról.
"Pripjaty belvárosát a Stalkerben szinte centi pontossággal modellezték"
Nem vonom ezt kétségbe, de az is kétségtelen, hogy a modellezés után az alkotói fantázia sokat adott még a dologhoz - ezek vadhajtásait neveztem én "barokkos túlzásnak". (pl. a Lenin-szobor)
"Van egy fotó a neten, ami annak a háznak a tetejéről készült, ami a buszpályaudvar előtt van. Azon látszik, hogy nagyon pontos a leképzés, egyedül a Lenin szobor állapota nem stimmel..."
Na most én hümm... A buszpályaudvar (Entuziaszti sgt. 2.) előtt nincs semmilyen épület, csak a régi városhatári körforgalom helye; ha azon túl nézünk (és az erdőt átlátszónak feltételezzük), akkor a janovi vasútállomás. A buszpályaudvarhoz legközelebbi ház, ahonnan a belváros látható a Népek barátsága u. 1. (Слава труду-ház) Ennek tetejéről persze látható a "főtér", bár a nyolcemeletes Fehér Ház (Lenin sgt. 34/13) részben kitakarja. A képzeletbeli Lenin-szobrot én valahova a bevásárlóközpont elé pozicionálom, no azt épp lehetne onnan látni.
Illusztrációk (a centiméternél nagyobb nagyságrendekre) 1-2. kép Bár a perspektíva más, látható, hogy az óriáskereket kb. 120 méterrel kelet-délkelet irányban eltolták a valóságos helyétől (kb. a sétány közepébe), hogy a screenshot-on látható helyzetbe kerülhessen. A szálloda épülete is más egy kicsit, pedig annak a tetőterasznak pl. a COD4-ben szerepe is van.
3-4. kép A fehér ház mögé betoltak egy házsort, keresztbe a Lenin sugárúton, vagy a Lenin sgt. 23-at keresztbefordították.
Pripjaty belvárosát a Stalkerben szinte centi pontossággal modellezték. Van egy fotó a neten, ami annak a háznak a tetejéről készült, ami a buszpályaudvar előtt van. Azon látszik, hogy nagyon pontos a leképzés, egyedül a Lenin szobor állapota nem stimmel...
"Szerintem - tetők ide vagy oda - két cég már nem tévedhet." Inkább egyformán téved. Jártam én is a COD4-gyel Pripjatyban. A jellegzetes épületek _többé-kevésbé_ a helyükön vannak, de a tereptárgyak egymáshoz viszonyított helyzetében már eléggé eltér a valóságtól. És ne essen szó a STALKER egy-két barokkos túlzásáról. Persze a cél mindkét esetben a környezet hangulatának megteremtése volt - akár túlzások árán is. Amit furcsállok, hogy míg Pripjaty (egy párszáz dolláros turistaúton kimerítően feltérképezhető helyszín) modellezése csak erős kompromisszumokkal sikerült, addig az erőmű egyes szigorúan elzárt részeit (pl. a CZ-4) - vállalható egyszerűsítésekkel - nagyon jól sikerült leképezni.
Tény, hogy nagyon másként kell játszani vele, mint bármely más FPS-el. Talán a GRAW ami kicsit hasonlít, mármint ott is taktikusan kell nyomulni.
Itt nincs olyan, hogy majd berontok, aztán jól elugrálok a golyók elől. Ez nem quake.
Nem voltam csernobilban, de mikor a COD4-ben a mesterlövésszel ugyanott járkáltam, nagyon visszajött a hangulat, Szerintem - tetők ide vagy oda - két cég már nem tévedhet.
"Én még le voltam maradva azt hittem,hogy a végleges változatban is lehet vezetni jármüveket,a játék rpg elemei kicsit tartalmasabbak lesznek (cserélni érdemben árut senkivel sem lehet) a graf szép a zóna modellezése nevetséges - főleg mivel jártak is személyesen a készítök ott legalább olyanokra figyelhetnének,hogy Pripyatban csak lapostetős házak vannak. - A történet siralmas,a játékmenet még a legkönnyebb fokozaton is baromi nehéz pedig nem ma kezdtem az fps-eket."
Tedd föl az Oblivion Lost modot (stalker.filefront.org), abban - azon túl, hogy a környezet még realisztikusabb - lehet autókat vezetni, fegyvert meg páncélt javíttatni, meg ilyenek.
A játék nehézségén meg nagyban csökkenteni lehet, ha a legelején az azzal szomszédos ház padlásáról, ami előtt Wolffal beszélsz, felveszel egy Stalker suitot (az 1.0003-as mod után már csak Bandit jacket, de az is sokat számít). No meg keveset kell futni, ha guggolva settenkedsz az ellenségek környékén, akkor sanszos, hogy nem fognak észrevenni. Ha viszont már észrevettek, akkor szégyen a futás, de nagyon hasznos. Célszerű a kék és kék-fehér artifaktokra vadászni (Electro anomáliák környéke, meg el is lehet venni néhány hullától), azokkal sokkal később fáradsz ki.
Emberek, be tudja valaki másolni ide nekem az EREDETI fsgame.ltx fájlt? Új gépre telepítettem a Stalkert, és fölraktam az Oblivion Lostot, ami működik is, kivéve, hogy a vezethető verdákat nem jeleníti meg. Az fsgame.ltx-ben szócseréléssel MINDEN "false"-t "true"-ra állítottam, szerintem ez a gáz, ugyanis az előző gépen mintha nem lett volna minden true-n, és akkor voltak is kocsik. Csak persze nem készítettem backupot előtte a fájlról :( Letörölni, aztán újra felrakni meg nincs kedvem. Szóval előre is kösz!
Nem, a szakállas öreg a Doktor, a Strelok-banda negyedik tagja.* Ahhoz, hogy találkozz a Doktorral, először vissza kell menni Guide-hoz a Cordonba, a hadsereg lefizethető katonái (vmi Kuznyecov őrnagy rémlik) által őrzött hídátjáró környékére, oda, ahol Foxot megmentettük annak idején a mutáns kutyáktól. Guide-tól tudjuk meg azután, hogy a Doktor a pendrive-os rejtekhelyen van. Jó Stalker-módra ha előbb nem beszélünk Guide-dal, akkor hiába megyünk vissza a rejtekhelyre, nem lesz ott a doki.
*Van ugye maga Strelok, aztán Ghost, akinek a hulláját a másik "szúrós szemű zombimókus" környékén találjuk Jantarban, aztán van Fang, akiről csak beszélnek, de nem találkozunk vele, meg van a Doki.