Èn hasonló helyzetben vagyok. Nekem a Pokerstars egyik magyar kapcsolattartója vett le 160 ezer forintomat.. Már temèrdek e-mail-t váltottunk ez ügyben. A csaló D. Bencèt felváltotta K. Rèka kapcsolattartó. Azt az ígèretet kaptam tőle h felvette a központtal a kapcsolatot ès visszautalják Visa kártyámra az összeget. Már írtam a központnak is, de eddig semmi. Szerintük kártyámmal lehet gond, mert ők utalták a pènzt. Bankkárzyámmal semmi gond, tud pènzt fogadni. Most állítólag számlaszámomra utalták, de vmièrt nem küldtèk el a bizonylatot róla. Állítólag a pènzügyi csoport fogja küldeni ès magyar kapcsolattartom küldi a bizonylatot. Mèg nem kaptam meg. Volt esetleg más is hasonló helyzetben? Kiváncsi vagyok hogy neked mi lett a vagy, visszakaptad- e azóta pènzedet? Èn ügyvèdemmel bíróságon megteszem feljelentèsemet.
skrill en is azt hittem mert ugyanigy jartam, de tobbszori probalkozasra ,arrol a pc-rol amin regisztraltam es ugyanarrol az ip cimrol egyszercsak engedte a bejelentkezest es minden rendben volt utana
Úgy tűnik, csalásról van szó sajnos a SKRILL esetén. 8 napja utaltam 25 E Ft-ot. És azóta nem tudok belépni, azt azt írogatják, hogy "nem ezt az e-mailcímet adtam meg a regisztrációkor, nem tudnak beazonosítani "
Hozzáteszem, utalások, fórumok, egyéb felületek százain adtam meg az emailcímem (ezt az egyet használom, tehát csak az elütés jöhet sóba), rájár a kezem, kizárt, hogy elírtam volna.
"hívjam fel őket" ez a maximum. Megírtam, hogy gyneg az angolom, google TLel írom amit írtam, kérjenek bármi személyes dokumentumot, általam a reg-kor megadott adatot, megadom. Semmi válasz.
a FB-oldalukat érdemes megnézni, 99 %-ban anyázás a világ minden részéről:
- hitelesítsétek már
- 8-szor írtam, válasz nincs
- csalók
- vigyázzon mindenki ,csalók!
Lehetséges ez, 2019-ben az EUban (vagyis hát az angol hülyék között :) )
még kérkedve ki is teszik a céges vacsorát a FB-ra ????
A Regisztráció menete 1- Lépjen fel a skrill honlapjára https://account.skrill.com/signup , majd a betöltődő honlapon a “Sign Up” gomb megnyomása után a fenti kép fogja fogadni. Válassza ki ,hogy melyik országban él (country of residence) , Magyarország esetében ez természetesen Hungary lesz- és jelölje meg, hogy milyen nyelven akarja használni a skrill -t!
2- Mivel magyar nyelv nincs ,ezért az english-t jelöljük! Válassza ki, hogy magánemberként akar számlát nyitni (Personal account) vagy Üzleti célra regisztrál (Business account)!
Regeltem a skrillre, és hozzá rendeltem egy bankszámlát. Az után a hozzátartozó kártyát is szerettem volna társítani, de nem engedte (nem dombor nyomott).
Várok a napokban skrillre egy kifizetést. A kérdésem az, hogy a pénzhez így is hozzá tudok jutni a bankomnál?
A kérdésem az lenne, hogy csináltam egy moneybookers kártyát kb két éve amit akkor használgattam is. Most viszont csak áll a szekrényben. Számolnak fel ilyenkor bármilyen díjat? Mehet minuszba a számla amit késöbb behajtanak rajtam?
Pokerstars-ra szoktam utalni a Moneybookers-ről. OTP-n keresztűl megy az utalás. Jópárszor már feltöltöttem a póker számlámat. Most viszont nem sikerült valamiért.
Már 3x próbálkoztam különböző időszakokban, de elküldés után pár órára visszaküldte a moneybookers.
Közleményben a következő volt feltüntetve: ( MONEYBOOKERS LTD. BEZÁRT SZÁMLA MIATTI VISSZAUTALAS)
Na most ha felmegyek a MB-fiókomba, akkor se kitiltva nem vagyok, sem pedig befagyasztva nincs a számlám. Ergo bermudaháromszög effekt.
Sajnos az angol tudásom nem valami jó, és ahogy látom, csak angol support van, akinek lehetne írni, de így nem fog összejönni. Ezért is írtam ide, hátha valaki tud ebben segíteni.
Csináltunk havernak egy Moneybookers reget, felvittük a kártyájának az adatait, viszont nem vontak le tőle összeget,ami ugyebár be kellene írni ahhoz,hogy érvényesítve legyen a bankkártyája,amiről majd utalgat rá pénzt.
Sehol nem találok olyan lehetőséget, hogy küldje el újra a kódot vagy vonja le újra az összeget,amit be kell pontosan írni.
Ráadásul addig nyomkodtam, hogy rákattintottam a primary gombra, így ez az egy kártya a primary kártya lett és nem engedi eltávolítani,mivel a primaryt nem lehet. :)
Vennünk kellene a jegyet és itt szara.....unk.
Tudtok valami megoldást?
Annyi,hogy nem magyar a kártya amit be akartunk állítani,hanem ciprusi.
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Csináltattam moneybookers kártyát, már használtam is, viszont most lefogyott róla a manim, és próbáltam rá pénzt tenni újra, de nem sikerült. Banszámláról nem tudok, mivel nem az én nevemen van, bankártyához meg beírtam a "pici" összeget, amit levontak ellenőrzés céljából, de a második próbálkozás után kiírta, hogy háromszor próbálkoztam, nincs több lehetőség erről a kártyáról utalni...azt sajnos nem írta meddig. A másik számlámon két összeg jelent meg, amit levontak, és amit zároltak, én azt írtam be, amit levontak, de lehet, hogy nem azt kellett volna? Vajon mikor engedi újra, hogy pénzt rakjak rá a kártyámról? Miért lehet az, hogy a második próbálkozás után letiltott? Írtam nekik e-mailt, de már tapasztaltam a múltkor is, hogy elég ráérősen válaszolnak sajnos. Repjegyet szeretnék venni, de úgy néz ki a névnapi ajimból lassan szülinapi lesz. Tök béna vagyok hozzá, ezért kéne a segítség, ha esetleg volt már valaki hasonló helyzetben náluk. Előre is köszike. :)
Tudna valaki segíteni? Történt ugyanis, hogy szükségem lett egy moneybrookers fiókra. A http://moneybookersmagyarul.info/oldalak/feltoltes.html oldalon leírtak szerint jártam el a a fiók feltöltése során, hogy átutaltam az összeget a linken megadott számlaszámra, benne a fiókom ID-jával amivel tudnak azonosítani. Aztán kaptam egy ilyen e-mailt:
Dear XY!
No cash or 3rd party deposits!!! You attempted to fund your Skrill (Moneybookers) account from a bank account in someone else's name:
Amount: HUF XY Ft
Bank: COMMERZBANK ZRT HUF a/c
While obtaining the bank details for your 3rd party deposit you were clearly warned that: Skrill (Moneybookers) does not allow 3rd party deposits for funding of E-MONEY accounts. ALL FUNDS MUST ORIGINATE FROM A BANK ACCOUNT HELD IN YOUR NAME!
Applicable anti-money laundering regulations do not allow us to credit you this 3rd party deposit unless we have verified your identity.
Please follow the instructions below:
1) Log into your Skrill (Moneybookers) account 2) Go to: 'MY ACCOUNT' > 'View limit' 3) Follow the instructions to verify your Skrill (Moneybookers) account via credit/debit card upload OR by verifying your bank account.
Once you have verified your identity via either of these options, your deposit will be immediately credited to your Skrill (Moneybookers) account. Without having established your identity we are unable to credit you this 3rd party deposit or remit it to you in any other way.
WARNING! This is a one-time exception! Should you attempt further 3rd party deposits, you will be charged a minimum fee of EUR 10 and may make yourself suspicious of money laundering activities.
Ez alapján megadtam a bankártyám sorszámát, mire levettek kb 500 Ft tranzakciós költséget és ez már kb 2 napja. Most akkor elrontottam valamit vagy ezek után fogják jóváírni az átutalt összeget a fiókomra?
szerintetek mi van olyankor, ha a pénz utalásakor nem tüntettem fel a customer id-t?
történt ugyanis, hogy véletlenül elfelejtettem ráírni. a pénz elment 2 hete, de a skrill számlámon nincs, és vissza se küldték. eddig sohasem volt probléma, de most becsúszott ez a kis gikszer. mi várható? előbb-utóbb visszaküldik, vagy lenyelik?
Érdekes, mert a költség díját le tudta vonni. Jut eszembe, lehetséges, hogy a bankkártya, Napi beállított vásárlási Limitje miatt tagadta meg a bank? Hm…lehet, hogy ez az oka.
Sziasztok, Elolvastam a fórumot, de nem találtam válasz, vagy elkerülte a figyelmemet. Bankkártyával akartam feltölteni a moneybookers számlámat. A kártya el van fogadva és hitelesítve van. A moneybookers számla USD, amiről utalnék rá, az a saját az Forint számlám. Probléma: Miután elindítom a kártyás feltöltést, a moneybokkers levonja a kártyás átutalás díját, a beirt összeg 1.9%-át. De más nem történik, mert ezután közli velem a rendszer, hogy a feltöltés nem sikerült, mert a Bank (ahol a forint számlám van, és amiről feltöltöttem volna a moneybookers számlát) nem engedélyezte a tranzakciót. (még mielőtt felmerülne, igen van rajta megfelelő pénzügyi fedezet.) Egy szóval nem értem, miért nem tudom kártya segítségével feltölteni a moneybookers számlát. Mi az, hogy a számlavezető bankom nem engedélyezte? Lehetséges, hogy azért mert az egyik USD a másik forint számla? Bár, nem hinném, hogy ok kellene, hogy legyen. Vélemény?
Ha a vásárlást (MB)Skrill-en keresztül akarom végrehajtani akkor a Skrill szmnlám mindenképpen fel kell, hogy töltve legyen (bankártya hozzá van rendelve)? Vagy ők vonják le a bankártya adataival a számlámról?
Mert ha vásárlás előtt egyenlegemet mindig fel kell tölteni, akkor ez semmivel sem könnyíti meg a procedúrát. Banki átutalás ok, hogy ingyenes, de az anyabank levon kezelési költséget és a pénzre várni kell, ha meg bankártyával utalok akkor meg 1,9% + anyabanki kezelési költség ---HORROR!
De ha lehet úgy vásárolni, hogy nem kell mindig töltögetni, hanem kártsával leszedig a bankszámlámról az OK. PayPal így működik.
Nyitottam egy moneybookers accountot, erre egy barátom bankszámlájáról utaltam át 4000ft-ot, de aztán jobban utána néztem a moneybookers feltételeinek és kiderült hogy harmadik fél számlájáról, és közvetlen banki befizetéssel nem fogadnak pénzt, valami pénzmosás elleni baromság miatt. Bankszámlám nincs és nem is akarok mert nem érné meg. Az öt nap még nem telt le, csütörtökön utaltuk át a pénzt, jováírják, vagy ne is számítsak rá ? Szerintetek lehet kérni hogy méltányosságból tekintsenek el a saját számlától ? Mail címet nem találtam csak reklamációs űrlapokat hogyha a pénz nem érkezik meg adjam meg a küldő bank adatait, meg hogy kié a számla. Ez nem egy nagy összeg és lehetne méltányosságot gyakorolni, végülis nem milliókról van szó amit tisztára akarok mosni.