Keresés

Részletes keresés

szabo jozsef Creative Commons License 2006.08.19 0 0 21

Bővebb tanúllmány ITT!

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118398

 

Hsz:554

lendületlenül Creative Commons License 2006.08.03 0 0 20

Csak hogy kiderüljön,ki kit néz hülyének....

 

http://metros.hu/sztori/sztori4.html

Előzmény: libsike2006 (6)
Rübezahl Creative Commons License 2006.08.03 0 0 19
Igazságtalanok vagytok. OV emberei azért vannak ott, ahol vannak, mert bármikor hajlandók a Vezér egy füttyszavára segget csinálni a szájukból. L. pl Mikola et. Aki erre nem hajlandó, az repül, márpedig a Fideszből 2002 óta nemigen lehet jó helyre repülni.
Előzmény: libsike2006 (6)
marci11 Creative Commons License 2006.08.03 0 0 18
AMIT MONDASZ ARRA VAN EGY KÉPEM!
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (17)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.08.03 0 0 17
Ezt te mondod, én azt mondtam, "odaát", alatta meg egy link egy másik weblapra. Nem pörögted túl egy kicsit?

Viszont ismét itt egy tanulságos cikk, a végét beidézem, a többit a linken el lehet olvasni:

"Mindegyik politikai oldal egyetért abban, hogy szükség van a négyes metróra, és ezzel szentesítik azt is, hogy minden egyébtől el lehet vonni a pénzt. Félnek kimondani, hogy meztelen a király, és a négyes metró terve úgy rossz, ahogy van."

http://hvg.hu/print/20060801tomegkozlekedes.aspx

Azaz amíg a hívek verekednek, a nagy "szembenállók" nyugodtan zsebelhetik ki a ruhatárat, csak időnként vissza kell szaladni tovább hergelni a népet, nehogy feltűnjön, mennyire egy nótát fúj itt jobb is, bal is...

/a/
Előzmény: marci11 (11)
marci11 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 16
Igen jó lehet neked,ha csak két hidat nem találsz!
Előzmény: Törölt nick (15)
marci11 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 14

Kedves dez1!

 

Nyugtass meg! Ezzel azért ugyi nem azt akartad mondani,hogyha ez a mafla Katona el nem b&..arintja,"nagy baj lenne,hogy van" 4_es  METRO

Előzmény: dez1 (13)
dez1 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13

Én és még velem együtt kb. 100 ezer ember Érd, Törökbálint, Diósd, Biatorbágy, Etyek Bicske felől jön be a városba.  Vagy vonattal )kevesek) vagy busszal (többek).

A buszok egy része a budaörsi úton jön be és úgy megy vissza az etele térre, a másik része az egérúton megy.  Ha el akarjuk érni a metrót, így is úgy is végig kell állni a busznak a dugót.....  A vonatra ülők jó része bemegy a délibe....

De nagyon sokan pld a budaörsi úton járó buszokkal megyünk, mert onnan sokkal jobb buszkapcsolat van a déli felé vagy a Móricz felé, és az autópályan gyorsabban halad a busz a dugóban, mint az egérúton...

 

Rajtunk a metró nem sokat segít... max azokon, aki tényleg pest túlsó végére járnak...

 

 

Málnafaló Creative Commons License 2006.08.02 0 0 12
"Ki mit tud a 4-es METRÓ építésével kapcsolatban? Mi is az igazság???"


Az "igazság"?:)))))))))))))))))))))))))))
Itt az egyik kedvencem:


BUDAPEST FELSZABADULÁSA UTÁN RÖGTÖN INDUL A METRÓ

Tételesen cáfolta a városházi Fidesz-frakció egy nappal korábbi, a közlekedéssel kapcsolatos kritikáit

MTI/MSZP Internetszerkesztőség
2002. február 07. 14:20

Májustól, Budapest felszabadulása után azonnal megkezdődhet a 4-es metró építése — jelentette ki Vajda Pál
azon a csütörtöki sajtótájékoztatón, amin tételesen cáfolta a városházi Fidesz-frakció egy nappal korábbi, a közlekedéssel kapcsolatos kritikáit.

A főpolgármester-helyettes elmondta: az MSZP fővárosi közlekedési programjának megfelelően úgy készítik elő a Bartók Béla út felújítását, hogy „a történelem egyik legádázabban Budapest-ellenes kormányának távozása után” megkezdhessék a metró építését.

Álságosnak tartotta a fideszeseknek a főváros közlekedéspolitikájáról mondott kritikáját. Miközben ugyanis parlamenti és kormányzati szinten is mindent megtesznek a fővárosi önkormányzat ellehetetlenítéséért, szónokolnak az olimpia megrendezéséről, és párhuzamosan „megfúrják” ami az olimpiához és a főváros közlekedésének fejlesztéséhez is nélkülözhetetlen metró építését — közölte.

Utalt arra, hogy az önkormányzat szorult helyzete ellenére évek óta jelentős összegeket fordít a közlekedési rendszer működtetésére, fejlesztésére — az idén például 50 milliárd forintot.

A főpolgármester-helyettes részletezte az idei közlekedési beruházásokat, és kiemelte, hogy 30 kilométernyi utat újítanak fel. Megkezdik a kelet-nyugati metró felújítását is, amire három év alatt 22 milliárd forintot szánnak.

Amint az MSZP hozzáfog közlekedésfejlesztési programjának megvalósításához, rövid időn belül két új Duna-hídra számíthatunk. Tovább épül — immár autópályaként — az M0-ás, és új villamosokat, trolibuszokat is vesznek. Vajda Pál hangsúlyozta: kiemelten fontosnak tartják, hogy ne romoljon az Európában egyedülállóan jó budapesti tömegközlekedés.
****


Hát, Budapest ugyan "felszabadult"...Szólhatna már valaki
az MSZP-nek...
Igaz, Demszky még mindig Orbánnal kel és fekszik... )


Előzmény: marci11 (-)
marci11 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 11
Ezt kúrva jól mondod. Álmodni sem mertem vollna,hogy a fityisznél!
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (1)
marci11 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 10
Netán az érvetek hiányát emlted?
Előzmény: pointless (0)
marci11 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 9
Nem elég kiterjedt a szakvéleményed,mivel utalnod kellene arra a kőrnyezetre is,mely ilyen "feledékennyé" tette ezt az EX minisztert!
Előzmény: Elmeszakértő (8)
Elmeszakértő Creative Commons License 2006.08.02 0 0 8
Nos Én mint az ilyen esetek egyik szakértője,nála elméjében kihagyásra mernék gondollni. Ez viszont külön minősített helyzet,hogy ezek után kampányol,pontossan azzal,amit annak idején is elmeháborodottsága révén "intézett el"
Előzmény: libsike2006 (6)
szabo jozsef Creative Commons License 2006.08.02 0 0 7

Ezt jól össze szedted!

Így igaz!

Arról jobb ha nem beszélünk,elég ez a diszpéldány!

Előzmény: zsoltika101 (5)
libsike2006 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 6
Katona kálmán valóban hiteltelen így. A nyilatkozatokat most olvastam amit eddig tett és biozny egyértelmű, de erre emlékezhetünk, hogy katívan részese volt a főváros tömegközlekedésének ellehetetlenítésében, így most a közlekedéssel kampányolni részéről, több is mint etikátlan. Kit néz ez hülyének vagy szenilisnek?
zsoltika101 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 5

Drága Jobbosokáim!

 

Innentől kezdve nincs miről vitáznunk...ha ilyen hazug szemétláda ellentmondó egy volt orbánc miniszter, milyen lehet az elnök....?!

Oszt jó napot kívánok!!!

Köpönyegforgatás,hazudozás,ellentmondás mesterfokon!

Gratulálok hozzá....

 

Előzmény: zsoltika101 (2)
marci11 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 4

És még nem teljes!

Lehet jönni az ellen véleménnyel!

Előzmény: matej nyikolajevics (3)
matej nyikolajevics Creative Commons License 2006.08.02 0 0 3
jó ez a gyűjtemény:-)))
Előzmény: zsoltika101 (2)
zsoltika101 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 2
Katona Kálmán nyilatkozatai a 4-es metróval és a városi közlekedéssel kapcsolatban
(1998-2006)


1998. szeptember 16. (Népszabadság)

"A kormány támogatja a metróépítést, de meg akarja vizsgálni, milyen ütemezésben készül el" - jelentette ki Katona Kálmán, közlekedési miniszter tegnap, miután megbeszélést folytatott Latorcai János főpolgármester-jelölttel.

1998. november 9. (Népszabadság)

"A jelenlegi költségvetési helyzetben újra kell gondolni a metróépítést. A beruházás a főváros lakosságának pluszterheket jelentene."

1998. december 9. (Világgazdaság)

"A metróberuházásban ilyen finanszírozási feltételekkel nem élvezi a kormány támogatását"

1999. május 12. (Népszabadság)

"Úgy gondolom, egyelőre a tömegközlekedés olcsóbb fejlesztési lehetőségeit kell megpróbálni. Előbb-utóbb pedig új metró is lesz, legfeljebb nem négyesnek, hanem, mondjuk, ötösnek hívjuk."

1999. október 21. (Magyar Hírlap)

"Már jövőre törvényben szabályozzák a nagyvárosi tömegközlekedés, így a BKV működtetését is, ám a cég működtetését a fővárosnak kell állnia". 

"Nem a kormány feladata a BKV megsegítése. A főváros vagyonának fedeznie kell a tömegközlekedés költségeit".

"Szabályozni kellene végre, hogy a nagyvárosoknak milyen kötelezettségük van a tömegközlekedés működését illetően. Ez azonban nem jelenti azt, hogy visszaállítanák a normatív támogatás rendszerét."

 "Vannak olyan járatok, amelyek el tudják látni ugyanazt a feladatot, mint a 4-es metró, de nem kerülnek annyiba. Igaz, a tárca nem végzett vizsgálatokat más megoldásokról."


1999. október 22. (Magyar Hírlap)


"Kifizeti a 96 milliárd forintot a kormány a 4-es metróra, ha a bíróság a fővárosi önkormányzatnak ad igazat a metróperben."

"Demszky Gábor nemrég azt mondta, van annyi pénze a fővárosnak, hogy elkezdjék a 4-es metró építését. Ez az összeg bizonyosan elegendő a Margit-hídra. Nem hiszem, hogy a kormánynak részt kellene vennie a városi hidak felújításában. Ha jut pénz hidakra, azt az MO-ás hídra fordítjuk."


2002. szeptember 14. (Magyar Hírlap)

Katona Kálmán, az ellenzék fővárosi listavezetője azt reméli: tempóváltás lesz, s végre új utak és hidak épülhetnek. Fontosnak tartja a 4-es metró mielőbbi építését lehetővé tevő finanszírozási megállapodást.

2002. szeptember 25. (Magyar Nemzet)

"Metró kell. Elgondolkodtató, hogy a főváros vezetése tizenkét év alatt, három kormánnyal sem tudott megállapodni ebben a kérdésben. A metróra a Horn-kormány sem tett félre pénzt, csupán egy szándéknyilatkozatot írt alá a fővárossal. Nem biztos tehát, hogy a kormányok a hibásak ebben az ügyben. A metró túlpolitizálódott az elmúlt években. Mostanra elvesztette a politikai jelentőségét, éppen ideje tehát végre hozzálátni az építéshez. "


2003. július 8. (168 Óra)

- Orbán közlekedési minisztereként ön is tárgyalt a négyes metróról. Ha akkor ügyesebb...
- Akkor már folyna az építkezés. Nem rajtam múlott. Sajnos a főpolgármester és a miniszterelnök képtelen volt együttműködni - ezen feneklett meg az ügy.


Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.08.02 0 0 1
"Mi is az igazság???"

Az igazság odaát van:

Mese a játékmetróról

/a/
Előzmény: marci11 (-)
pointless Creative Commons License 2006.08.01 0 0 0
nulla
marci11 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 topiknyitó

 

1998. szeptember 16. (Népszabadság)

"A kormány támogatja a metróépítést, de meg akarja vizsgálni, milyen ütemezésben készül el" - jelentette ki Katona Kálmán, közlekedési miniszter tegnap, miután megbeszélést folytatott Latorcai János főpolgármester-jelölttel.

 

Ki mit tud a 4-es METRÓ építésével kapcsolatban? Mi is az igazság???

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!