Szerinted a hely rendőrörsnak van lézere? Vagy akár csak egy nyamvadt traffipaxa?
Nem kell sokat rágódni a kérdésen, mert a válasz az az, hogy csak akkor, ha a fehérvári kapitányság ad nekik.
Kis pénz, kis foci....
Amúgy nem jó az a sok kipufogógáz, ebben igazad van, de nézd meg, hogy a sorbanállók hány százaléka van a 70-esen "Tárnok-Baracska" indokkal, és hány spórolás címszóval.
Azt is gondold végig, hogy mit eredményezne egy hosszú zöld a 70-esen.
Ismét csak az lenne, hogy még kevesebben fizetnének az autópályáért, hiszen akkor már alig lenne az gyorsabb, ergo még nagyobb átmenő forgalom lenne.
A kamionosnál pedig gondold végig, hogy milyen széles ott az út a lámpánál és hogy miért volt annyira sürgős a kamionosnak, hogy nem tartotta be a kötelező oldaltávot, pontosabban annak hiánya ellenére miért akarta megelőzni....milyen mentalitásra vall?!
Ne dugjuk a fejünket a homokba. Itt nincs jó megoldás, itt sok rossz közül kell választani a legkevésbé rosszat. Ez spec. nem egyezik a te érdekeddel.
Ne mondd már nekem, hogy sokkal jobb mindenkinek, ha egy zöldre csak 3 autó megy át. A többi meg alapjáraton szennyezi a város levegőjét. És majdnem egész nap.
ok, de te a saját problémádat szeretnéd megoldani a forgalom gyorsításával. Ami nem lenne baj, ha az autósok betartanák legalább lakott településen belül a sebességkorlátozást, valamint figyelnének a puhatestűekre is (kerékpáros, gyalogos)
pont a lámpa környékén volt már halálos baleset, amikor is egy kamion úgy döntött, hogy elfér egy biciklis bácsi mellett. Sajnos nem fért el....
Teljesen indifferens a balesetek oka. A meglétük viszont tény. Sokakat például a fokozott balesetveszény kényszerít másik útvonalra. És ne mondd, hogy akkor ezeket szopatni kell.
2. még több "spórolós" választaná a 70-est az M7 helyett
Nem azt írtam, hogy nem lehet kifordulni, hanem azt, hogy tahókáimra rá kell dudálni, hogy tolja már odébb a verdát a kereszteződésből, mert hiába ő van a főúton, attól még tilos ott állni...
Megoldás lehetne:
a. elkerülő út (ez ugye nagyon drága)
b. körforgalom a lámpa helyére és mint az alföldi falvakban "megkígyóztatni" a nyomvonalat járdaszigetekkel, hogy a sietősgézák se tudjanak 40-nél többel menni, különben otthagyja a járdaszigeten a futóművét (ez is nagyon drága)
Addig is ott van az autópálya. A rendőröket pedig kizavarnám az autópályára és a jobbra tartási kötelezettség be nem tartását durván büntetném.
(Bp. felé a sok középső sávos idióta; általánosságban nem engedném péntek délutántól a kamionokat előzni az autópályán, mert egy kamion 91-gyel előzi a 90-nel menő másikat szituáció kilóméterekre visszafogja a forgalmat és megindul a 80-140-es hullámzás, amiből baleset van.
továbbá büntetném azt is, hogy 1km-re lát egy lassú szart a külső sávban és azonnal bemegy. Meg lehet figyelni, hogy péntek délután megcserélődnek a sávok szerepei. A külsőben tudsz gyorsabban haladni, majd a belsőbe besorolva "kikerülöd" a lassú szart a külsőben, majd kimész és haladsz.)
az m7esen történt baleseteket meg ha megnézed, ismét kiderül, hogy a közlekedők 90%a egyszerűen hülye. nekimenni egy autópályán egy felüljáró oszlopának, aztán a másik irányban összemenni jó sokan, mert valami barom a balesetet figyeli és nem az utat... sok jogosítványt be kellett volna gyűjteni ott.
az autópályával párhuzamos utakon mindenhol lassítják a forgalmat, nem csak a 7esen. pont azért, hogy a birka az autópályán menjen, ne a falvakban. ugyanis nálunk nem érti meg alapból, hogy az autópálya jobb, hanem rá kell kényszeríteni, hogy oda felmenjen, mert az átlagmagyar hülye ehhez.
(némelyik még akkor se érti, ha elmagyarázzák neki.......)
Könyörgöm, ne vesszünk el ebben a matrica-témában. Nézzük a dolgot a maga komplexitásában.
Adott egy országos főútvonal.
Ez főleg nyáron, főleg hétvégeken, és főleg jó időben népes.
Mi a bánatos lófaráért nem lehet megoldani a rugalmas forgalomszervezést?
Kinek az érdeke az araszolással elpufogtatott sok száz liter benzin?
És ha figyelembeveszed az utóbbi hétvégék baleseti statisztikáit, akkor az M7-esen történt balesetek forgalomlassító hatása _sem_ indokolja ilyen rövid távra a matrica megvásárlását.
De ezzel, az a gond még nem oldódott meg, hogy a szándékosan rosszul beállított lámpával, a Martoniak, magukat legalább annyira szívatják, mint az autósokat. Ha reggel, kora délelőtt és visszafelé késő délután és este, gyorsabban átengednék a forgalmat, maguk járnának a legjobban.
Azt azért nehezen hiszem, ha én bármelyik belvárosi főútra kikanyarodok csúcsban max egy perc alatt, akkor nálatok nem lehet használni az autót a helyieknek, strandszezon hétvége reggel, meg esete. A gyalogátkelővel ugynez a helyzet. Mész és megállnak. Ez a városi forgalom.
Félreértés ne essék, nem a pénzt sajnálom a matricára.
De ha egy adott mintegy 42km-es utat hétköznap meg lehet tenni mintegy 45 perc alatt, akkor nem értem, hogy miért kell a hét végén víz mellé igyekvőket szétszivatni azzal, hogy nem irányítják rugalmasan a forgalmat.
a keskeny járdán babakocsival, miközben a lámpán átzúduló kamionok és társaik jóval 40 km/h felett tépnek, arra ez semmit sem ér.
az, hogy a helyiek hétvégén településen belül nem tudnak mozogni autóval, mert tahókáim elfelejtik azt a KRESZ passzust, hogy kereszteződésben nem állunk meg, arra a zebra megint semmit sem ér.
A lámpa amúgy azért kell(ett) legjobb tudomásom szerint, mert az Ercsi felől jövők különben az életben át nem mennének bizonyos időszakokban.
Körforgalomra meg nincs pénz, meg hely sem igazán....
Ja és a lámpás sarkon van az ált. iskola....
szumma szummárum meg kellene venni tahókáimnak azt a rohadt autópálya matricát, nem spórolni rajta, amit ha jobban utánaszámol kiderül, hogy nem is spórol.
Jártam arra régebben néhányszor. Azért talán van néhol gyalogátkelő. (Ha rosszul emlékszem, miért nincs?)
Egyébként meg szólok, hogy éves autópályamatricám van.
Csak egy kérdést tettem fel. Jó e, ha egy (szándékosan?) rosszul beállított lámpával magukat és az arra járókat is duplán szívatják a helyiek. Erre nem kaptam választ.
1.) Békásmegyer, hév átjáró: Budakalász felé csak szabálytalanul lehet továbbhaladni egyenesen, ha nem szeretnéd kivárni , hogy a Szenteendrei útra fordulók elfogyjanak előled.
2.) Bicikliút Budakalászon a Duna és a 11-es között: Csináltak egy szép és jó bicikliutat, csak a fák koronája néhol annyira benőtte, hogy nem lehet használni.
3.) Budakalász, Széchenyi utca: Mindenki azt hiszi, hogy főút, de nincs mindenhol kint az elsőbbségadás tábla. Így aki nem ismeri ezt a szokást, életveszélynek van kitéve + az is akivel találkozik. (Pár évente 1-2 halott.)
4.) 11-es körforgalom + minden többsávos körforgalom: A sok balfax azt hiszi, hogy a körforgalom, az egy nagyra nőtt forgalomterelő sziget, így a körforgalom belső sávjából hatalmas lendülettel törnek utat a külső sávon át. Javaslat: vagy legyen valóban egy nagyra nőtt forgalomterelő sziget, vagy a megfelelő helyen, olyan kerékdobó beton mellekkel rakják ki a körforgalom sávjait elválasztó vonalat, mint amilyen a körúton van a villamossin mellett.
azért tegyük hozzá azt is, hogy nem 40-nel mennek a t. autósok lakott településen belül. Javasolnék egy kis sétát a keskeny járdán babakocsival a lámpától Tárnok felé...
Elkerülőutat pedig csak ígérnek....
Persze ott az autópálya, csak az "drága". (Persze kinek mi a drága, hiszen a melegben főni az autóban, +1 óra szívás a 70-esen, megnövekedett benzinfogyasztás....)
"Sajnos" nem csak a kispolszki és egyéb kisértékű autó nem megy az autópályára, hanem a 10 millás autók is ott szórakoznak. Kereszteződésbe beállnak, mert annyi eszük sincs, hogy a kis utcákból jövők is szeretnének közlekedni, mondjuk helyben átmenni a 70-es egyik oldaláról a másikra, mert ott van dolguk....
A megoldás egy körforgalom lenne, sok fekvőrendőrrel, csak éppen a rohadt kamionok azokon keresztülrongyolva az út mentén levő házakat a rezgésekkel tönkreteszik.
Lásd M6 építése miatt a településen keresztülmenő megrakott teherautók....