Segítséget szeretnék kérni. 2013-as Passat légzsák hibát ír ki, mert időnként menet közben pár másodpercre kikapcsol vmilyen hiba folytán a jobb első légzsák. Többszöri kiolvasás is azt mutatja, hogy jobb első légzsák kapcsoló a hiba. Vettem egyet bontóból, beraktam, hibát töröltünk, de sajnos rövid időn belül újból bedobta a hibát.
Lehet, hogy ez a másik kapcsoló is rossz, vagy vmi más lehet a hiba? Találkozott már vki ilyennel?
Ekkor szétszedtem kitakaritottam visszaszereltem és a hiba ugyan nem jött vissza csak a jelenségek maradtak meg. Vettem egy bontottat, nem változott semmi. Új fejlemény,: egy szerelő tanácsára mentem 30 km-t 4-es fokozatban 2200 as fordulaton és az emelt alapjárat is megszűnt és az állandó hűtőventillátor jelenséf is. Azt mondja, hogy regenerálni szeretett volna de nem tudott, ami azért furcsa mert most jöttem meg külföldről és csapattam 800 km-t. Ugy hogy most várakozo álláspinton vagyok. Egyenlőre nincs sem hiba sem jelenség. Passzolok....
Adott egy B8 Variant (MY: 2018, 2.0TDI 150Le DSG) autó és az egyik csomagtartó nyitó egyik motorja furán viselkedik. Azt vettem észre, hogy egyszer csak nem volt hajlandó becsukódni, mintha valami becsípődést érzékelt volna, vissza nyílt. Semmi oka nem volt ilyesmire és elég neki egy újjal rásegíteni közepesebb erővel (kb 20-30N nyomóerővel) és akkor becsukódik. Azután tüzetesebben megnéztem a motorokat és az egyik alsó végén (zárt állapotban, tehát nem a vezetékes, hanem a másik végén furán meg van dagadva. Olyan mintha beázott volna és a rozsda szétnyomná. Szét lehet ezt a motort valahogy szedni? Szerintem elég lenne kipucolni és valamilyen korrózióvédelemmel ellátni, mert egyébként működik.
Sziasztok, lehet, hogy hülye kérdés: B8 Passat, fel lehet "okosítani" a rendszert, pl. szoftverfrissítéssel, hogy felismerje a táblákat vagy ahhoz speciális kamerarendszer is kell?