Sziasztok . Vettem egy 2004 1.8 c-max ot reggel még indúlt azóta csak rángat mikor indítom közbe még a fényszórók is be be villan pedig fel se kapcsoltam és az akksit is lemeríti valami .valakinek volt mar ilyen problémája? Mi lehet vele hibát nem dob semmire
Parkoláskor, elinduláskor (tehát jellemzően álló helyzetben) power steering malfunction, és minden elszáll pár másodpercre, mintha levettem volna a gyújtást.
Aztán magától visszajön. Most már heti rendszerességgel.
Androidos tolató radar vagy kamerás rádiót szeretnék. Ami nem külső egység hanem beszerelhetőt. Ha valaki tud egy boltot/linket/eladót stb. előre is köszi mindenkinek.
Sziasztok! Ha most elszánnátok magatokat egy minimum 2016- Dizel C-max vásárlására, milyen motorral vennétek meg azt? Motorkód jó lenne. Nem az a lényeg, hogy felszántsa az utat, hanem normál körülmények között lenne használva. Ebben az évjáratban van olyan ami nem adbluet használ?
Sziasztok!Még ujjak vagyunk a Ford tulajok táborában.Kérem a segítségeteket!C-Max 2009 2.0 benzin,sárgán világít a hópehely szimbólum,mire figyelmeztet?Köszönöm.
Próbáld meg leemelni a hűtőmaszkot. 2 oldalon van egy-egy fül amit csavarhúzóval el tudsz érni, és akkor magához a zárnyelvhez hozzáférsz.
De előtte próbáld meg azt hogy lenyomod a háztetőt amikor elfordítod a kulcsot, nálam még nem fordult elő de állítólag gyakran ez is tud megoldás lenni.
Az enyém 1.6 benzin 100 Le. Gyakorlatilag hibátlan motor, az olajra érzékeny, állítólag csak saját Ford olajat (5W-30) szabad használni. (Mióta nálunk van 10 éve csak olyat kap 15 ezrenként)
Ha az a kérdés melyik a jobb választás akkor azt mondanám hosszabb távokra nyugodtan lehet a dízelt is venni, nem problémásak.
Az 1.6 mindenképp a 100 lovas legyen, ne a 116 lovas. Az a változó szelepelésű. Rozsda gondok a küszöbnél, és a sárvédőnél szoktak lenni máshol nem, de ott biztos hogy lesz mert nem igazán lehet normálisan kitakarítani, és már a korban is benne vannak.
Köszönöm a választ. Igazából egy 1.6 szívó benzines 2009-2010-es évjáratú autót szemeltem ki. Nekem csak annyi a fontos az autózásban, hogy ha már beindult akkor ne hagyjon úton, valamint, hogy ne rohadjon ki alólam. Mondjuk azt nem tudom, hogy mennyire hajlamos a rozsdásodàsra.
A családi autó egy 2008-as (első generáció modelfrissített) az alap 1.6 benzinessel, állandó vezérléssel. (1.6 Duratec) Nekem nincs vele bajom megbízható motor, de nem egy erőgép. Az 1.6 Ti-Vct (ő a változó szelepes változat) ebben az időben még problémás volt, de a 1.8-2.0 literesekről nem igen halottam rosszat.
Elöljáróban említeném, hogy jelenleg még nem vagyok C-Max tulajdonos, viszont szeretnék az lenni. Itt szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy benzin motorral szerelt példányok közül ti melyiket ajánlanátok és melyiket érdemes elkerülni. Valamint, hogy milyen esetleges típus hibákkal rendelkeznek amire érdemes figyelni. Köszönöm szépen a segítséget.
Ha hosszabb utakra jársz vele, pláne pályán, akkor valamennyire képes kitisztulni, és jódarabig működik a dolog. De előbb utóbb részecskeszűrő csere, mert végképp el fog tömödni, és azt veszed észre, hogy nem akar rendesen kipörögni a motor. A dolog lényege, hogy az elégetett korom után maradó hamu, az ráég a részecskeszűrő oldalára, és onnan nem lehet eltávolítani. Ez kb 3-400 ezrenként jön elő.Összeroppan a belseje, és annyi. Ilyenkor csak a csere segít.
Részecskeszűrő csere javasolt.Vagy lehúzod a kipufogó nyomás érzékelő vezetékét, és akkor nem regenerál. Helyben, városban elmegy ez a megoldás,(egy darabig) mert így nem akar majd regenerálni, ezáltal nem szaporodik a motorolajban a gázolaj.Lehet járni vele így, de néha meg kell kergetni autópályán.Viszont a check lámpa világítani fog.
A motor nem tud regenerálni, és ezért a motorba fecskendezett gázolaj nem a kipufogóba kerül, hanem a motorolajba. A motorolaj szint megnő, és az olaj felhígul.
Sziasztok! Adott egy C-Max 1.6 TDCi, a következő hiba jelenség adódott: még áprilisban az autó vészüzembe kapcsolt, a motorhiba jelző bekapcsolt. Hiba kód kiolvasása után a részecskeszürőeldugulását állapították meg! Ki szerelés tisztításra, elküldték, olajcsere, tartály feltöltése folyadékkal stb.! Pár napja megint letiltott, nem ment az autó azóta 3000km! Hiba kód kiolvasása után pontosan nem tudom a hibakódokat, mert nem voltam ott,akkoramikor olvasták, a következőket írta ki:részecskeszűrő regenerálási folyamat állandó,illetve részecskeszűrő telített. Amit én észrevettemaz olajszint megnőtt, illetve elég fekete, és nem igazán olyan, mint a sima olaj, inkább már gázolajos! Tudom, hogy saját regenerálaskorspriccel be gázolajat! Az autó nem füstöl, legalabbiseddig könnyen indult, más észrevehető hiba sem jelentkezett, úgy ment, ahogy kell!
Sziasztok! 2005-ös kisdrágám vezető oldali biztonsági övcsatja kicsatolódik, egyáltalán nem tart semmit, így eléggé veszélyessé vált az autókázás vele mostanában. Valaki tudna segíteni, hogy honnan tudok venni hozzá való új(!) csatot? Köszönöm!