Sziasztok!Valakinek találkozott olyan problémával, hogy nyáron nagy melegben leáll a gép ?Mintha kifogyna a benya,pedig még van 1-2 pöcök.Aztán alig akar beindulni. Ha full tele a tank ,lehet akár milyen meleg,nincs gond.Csak ha már alacsony a szint.
A parkolóban feldöntötték a motoromat. A bal oldalára dőlt. Azóta nem veszi be a fokozatokat.
Az egyes bemegy, de nehezebben és a szokásosnál nagyobb zajjal, felfelé viszont már semmi.
A váltókaron, váltórúdon és a környékén nem látható semmi sérülés, ütés vagy karc, a kuplung kiemel. Előtte semmi probléma nem volt a váltóval. Van valakinek valami ötlete, találkozott már valaki hasonlóval esetleg?
Sziasztok! Tudtok valami megoldást javasolni a láncvédő problémára? Kezdek becsavarodni,hogy mindent bever a lánczsír.Egyszer már láttan egy gépen egy sárvédős megoldást.Az parádés.De hol lehet beszerezni?
Sziasztok. Nagy problemam van kerek mindenkit ha tud irjon hogy megoldjam! Megvasaroltam az alommotorom egy z750 es a problemam eleg erdekes. 2008 a vas es nagyon nagy a fogyasztas...szamszerint 9L illetve fekete fustot tol kifele de rendesen! Kerlek segitsetek ha tudtok...
Sziasztok! a napokban vettem 1 ZR750-et, zold/fekete. Csizma meg nadrag utan vadaszok, probalok olyanokat nezni ami passzaolna a vashoz. (kabat az mar megvan:RST TRACTECH 1306 WP TEXTILE SPORT JACKET GREEN) Valakinak valami otlete? :)
Szerintem a többi mocihoz képest a z-nek nagyon szép a gyári hangja. halgassatok meg mondjuk egy hasonló évjáratú fazer-t ég és föld a kettő.
Emellett sokan hajlamosak elfelejteni, hogy ha csak simán ledobbantod róla a gyári kipuffot és helyére raksz egy sportdobot akkor azzal még kárt is tehetsz a motorban.
Ez egy nagyon komoly műszakilag megtervezett számítógép vezérelte rendszer. Ha ebbe PC nélkül belenyúlva megváltoztatod az áramlási viszonyokat az a negatív teljesítmény kihatás mellett még a motorban is kárt tehet hosszútávon.
Tehát kipuff csere csak PC-vel javasolt ami a dynozás miatt igen megnöveli a "hangupgrade" költségeit!
Külömben nekem szervizben szervizelték a motort mikor megvettem de csak olajat és szüröt cseréltek. Komolytalan emberek.
A motorom szine ilyen kék de remélem nem kell töled megvenni a fejidomot mert eltöröm.
Még touring plexit nézegetek rá ami magasabb 6cm-rel a gyárinál. Vagy van olyan gyáriban aminek a mérete megegyezik a simával csak a teteje kihajlitott hogy dobja fel a levegőt.
Hát gomba ügyben nem tudok mit mondani. Októberben vettem nem sokat tudok róla. Nekem a "a leömlők felett szokták még rögzíteni" van máshol nem volt rajta.
Nekem van egy 4 literes Motul 5100-as 10W50-es olaj, szerinted az jó bele?
Hallottál róla valamit?
Ez félszintetikus.
Még annyi hogy vasárnap nagyon frankó idő volt, és pár órát motoroztunk is a Kawáwal.
Azt vettem észre hogy kb. 1500-as fordulaton van az alapjárat, ami egy kicsit magasnak tűnt nekem.
Megfigyeltem az olajat is (beszéltük a 24 ezres szervízt a múltkor, hogy nem lehet tudni), és nagyon frissnek tűnik, átlátszó zöldes színű, semmi feketedés nincs még benne.